Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Kataloog
  • DHL’i kasutajatoe kontaktid

DHL’i kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada DHL’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud DHL tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime DHL veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust DHL esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

DHL klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust DHL klienditoega

DHL E-posti tugi

mnl.customercare@dhl.com

Vestelge DHL esindajaga

DHL Reaalajavestluse tugi

Reaalajavestluse nupp veebilehel

Helistage DHL kasutajatoele

DHL Kõnekeskuse tugi

1800 111 345

Osalege DHL kogukonna foorumi aruteludes

DHL Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

DHL Facebooki leht

DHL Facebooki leht

facebook.com/dhl

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

DHL Üldtingimused

DHL Üldtingimused

Puudub

DHL Privaatsuspoliitika

DHL Privaatsuspoliitika

Puudub

DHL Turbepoliitika

DHL Turbepoliitika

Puudub

DHL GDPR

DHL GDPR

Puudub

DHL Vikipeedia Leht

DHL Vikipeedia Leht

Puudub

DHL Sidusprogramm

DHL Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on DHL?

DHL International GmbH on Saksa rahvusvaheline kuller-, paki- ja ekspresspostiteenus.

Millist kliendituge DHL pakub?

DHL'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindustugi.

Kuidas võtta ühedust DHL'iga?

DHL'iga saab ühendust võtta kirjutades neile e-kirja, alustades vestlust nende veebisaidil, helistades nende telefoniliinile või jättes neile sõnumi ühel sotsiaalmeediaplatvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.

">

Mis on DHL'i e-posti aadress?

Tugimeeskonnaga saab ühendust võtta kirjutades e-kirja aadressile mnl.customercare@dhl.com või täites vormi.

.

Kas DHL'il on reaalaajas vestlus?

Ja, DHL'il on reaalajas tugi tugi. Mine veebilehele: https://www.dhl.com/VA_chat/embed/US_en.html?ref=contactus

Kuidas rääkida kellegagi DHL'ist?

Kui eelistate kõnetuge, võite võtta ühendust nende abitelefonil +1800 111 345

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo