Tundub, et proovite kätte saada Dell’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Dell tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Dell veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Dell esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Dell on Ameerika rahvusvaheline arvutitehnoloogia ettevõte, mis arendab, müüb, remondib ja toetab arvuteid ning nendega seotud tooteid ja teenuseid.
Dell on Ameerika rahvusvaheline arvutitehnoloogia ettevõte, mis arendab, müüb, remondib ja toetab arvuteid ning nendega seotud tooteid ja teenuseid.
Dell'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumitugi ja iseteenindustugi.
Saate Dell'iga ühendust võtta, alustades nende veebisaidil reaalajas vestlust agendiga, helistades nende telefoniliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Dell ei paku tuge e-posti teel.
Dell'i reaalajas vestlusi tugi. Minge sellele veebilehele ja otsige üles vestluse nupp: https://www.dell.com/support/incidents-online/en-us/contactus/Dynamic?spestate
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga 1-800-624-9896.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel