Deemi kasutajatoe kontaktid - klienditeeninduse kanalid, e-post, sotsiaalmeedia ja telefonikõned. Võtke otse ühendust Deem esindajatega, et saada abi reiside ja kulude haldamiseks.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tundub, et proovite kätte saada Deem ’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Deem tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Deem veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Deem esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Deem esindab tarkvaraettevõtet, mis pakub pilvepõhiseid lahendusi ärireisideks, kuludeks ja haldamiseks. Deemi tarkvara eesmärk on lihtsustada broneerimisprotsessi ärireisijatele, aidata ettevõtetel oma reisi- ja üldkulusid tõhusamalt hallata ning anda ülevaade ettevõtte reisikuludest. Deemi lahendusi kasutavad oma reiside ja kulude haldamiseks paljud suured organisatsioonid ja korporatsioonid üle maailma.
Deemi klienditeenindajad pakuvad järgmisi klienditoe kanaleid: telefonikõned, sotsiaalmeedia tugi, kontaktivorm, teadmusbaas ja meil.
Deemiga kontakteerumiseks võite liikuda nende veebisaidile, mille leiate aadressilt www.deem.com, ja klõpsata nuppu “Võta meiega ühendust”. Pärast sellel lingil klõpsamist suunatakse teid veebisaidile, kust saate erinevate osakondade kontaktteavet. Kui soovite saada lisateavet Deemi pakutavate kaupade ja teenuste kohta, võite võtta ühendust müügiisikuga või täita Deemi veebisaidi kontaktivormi, et taotleda tarkvara demonstratsiooni.
Kui vajate soetatud toodetest või teenustest tuleneva probleemi lahendamisel abi, võite saata meili aadressile ground.support@deem.com või täita taotluse vormi Deemi veebisaidil. Kiireloomulisema probleemi korral on parim viis Deemi esindajaga ühendust võtta, helistades nende numbrile + 888-753-2580.
Vähem kiireloomuliste probleemide korral võib teadmusbaas olla hea koht pöördumiseks, et leida oma päringule lihtne lahendus. Teadmusbaas koosneb artiklitest, kust kliendid leiavad üldiseid õpetusi või ajakohaste teemade ideid.
Deemil on ka mitmeid sotsiaalmeedia kanaleid, kus nad jagavad uudiseid, uuendusi ja suhtlevad oma jälgijatega. Mõned nende peamised sotsiaalmeedia kanalid hõlmavad Twitterit, LinkedIni, Facebooki, Instagrami või YouTube’i videosid, mis sisaldavad mõtlemapanevaid arutelusid tööstuse liidritega olulistel teemadel nagu jätkusuutlikkus, liikuvus, LGBTQ turvalisus ja palju muud. Need sotsiaalmeedia kanalid pakuvad Deemile võimalust suhelda oma klientide, partnerite ja laiema kogukonnaga oma toodetest ja teenustest, tööstusuudistest ning ettevõtte uuenduste kohta.
Deemi tööriist on reisihaldustarkvara, mis pakub jätkusuutlikke ja juurdepääsetavaid firmareise ning annab täpset tervise- ja ohutusteavet lennufirmadele, linnaosadele ja paljudele teistele.
Deemi klienditeenindusmeeskond pakub toeks järgmisi kanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi või telefonikõned.
Deemiga kontakteerumiseks võite saata neile e-kirja, helistada nende infoliinile või jätta neile sõnumi sotsiaalmeedia toe kaudu.
Toega ühenduse saamiseks võite kirjutada e-kirja aadressile askdeem@deem.com.
Ei, Deemil pole reaalajas vestluse tuge.
Kui eelistate telefonituge, võite helistada numbrile + 1 888-753-2580.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel