Tundub, et proovite kätte saada Deem ’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Deem tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Deem veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Deem esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Deem esindab tarkvaraettevõtet, mis pakub pilvepõhiseid lahendusi ärireisideks, kuludeks ja haldamiseks. Deemi tarkvara eesmärk on lihtsustada broneerimisprotsessi ärireisijatele, aidata ettevõtetel oma reisi- ja üldkulusid tõhusamalt hallata ning anda ülevaade ettevõtte reisikuludest. Deemi lahendusi kasutavad oma reiside ja kulude haldamiseks paljud suured organisatsioonid ja korporatsioonid üle maailma.
Deemi klienditeenindajad pakuvad järgmisi klienditoe kanaleid: telefonikõned, sotsiaalmeedia tugi, kontaktivorm, teadmusbaas ja meil.
Deemiga kontakteerumiseks võite liikuda nende veebisaidile, mille leiate aadressilt www.deem.com, ja klõpsata nuppu “Võta meiega ühendust”. Pärast sellel lingil klõpsamist suunatakse teid veebisaidile, kust saate erinevate osakondade kontaktteavet. Kui soovite saada lisateavet Deemi pakutavate kaupade ja teenuste kohta, võite võtta ühendust müügiisikuga või täita Deemi veebisaidi kontaktivormi, et taotleda tarkvara demonstratsiooni.
Kui vajate soetatud toodetest või teenustest tuleneva probleemi lahendamisel abi, võite saata meili aadressile ground.support@deem.com või täita taotluse vormi Deemi veebisaidil. Kiireloomulisema probleemi korral on parim viis Deemi esindajaga ühendust võtta, helistades nende numbrile + 888-753-2580.
Vähem kiireloomuliste probleemide korral võib teadmusbaas olla hea koht pöördumiseks, et leida oma päringule lihtne lahendus. Teadmusbaas koosneb artiklitest, kust kliendid leiavad üldiseid õpetusi või ajakohaste teemade ideid.
Deemil on ka mitu sotsiaalmeedia kanalit, kus nad jagavad uudiseid, värskendusi ja suhtlevad oma jälgijatega. Mõned nende peamised sotsiaalmeediakanalid on Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram või YouTube’i videod, mis sisaldavad mõtlemapanevaid arutelusid olulistel teemadel valdkonna juhtidega, nagu jätkusuutlikkus, liikuvus, LGBTQ-ohutus ja palju muud. Need sotsiaalmeedia kanalid annavad Deemile võimaluse suhelda oma klientide, partnerite ja laiema kogukonnaga oma toodete ja teenuste, valdkonnauudiste ja ettevõtte uuenduste kohta.
Deemi tööriist on reisihaldustarkvara, mis pakub jätkusuutlikke ja juurdepääsetavaid firmareise ning annab täpset tervise- ja ohutusteavet lennufirmadele, linnaosadele ja paljudele teistele.
Deemi klienditeenindusmeeskond pakub toeks järgmisi kanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi või telefonikõned.
Deemiga kontakteerumiseks võite saata neile e-kirja, helistada nende infoliinile või jätta neile sõnumi sotsiaalmeedia toe kaudu.
Toega ühenduse saamiseks võite kirjutada e-kirja aadressile askdeem@deem.com.
Ei, Deemil pole reaalajas vestluse tuge.
Kui eelistate telefonituge, võite helistada numbrile + 1 888-753-2580.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel