Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Kataloog
  • Daimler kasutajatoe kontaktid

Daimler kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada Daimler’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Daimler tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Daimler veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Daimler esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

Daimler klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust Daimler klienditoega

Daimler E-posti tugi

dialog@daimler.com

Vestelge Daimler esindajaga

Daimler Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage Daimler kasutajatoele

Daimler Kõnekeskuse tugi

+49 711 17 0

Uurige rohkem Daimler toodete kohta

Daimler Teadmusbaas

Puudub

Osalege Daimler kogukonna foorumi aruteludes

Daimler Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

Daimler Facebooki leht

Daimler Facebooki leht

facebook.com/DaimlerAG/

Daimler Twitter

Daimler Twitter

twitter.com/daimler

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

Daimler Üldtingimused

Daimler Üldtingimused

Puudub

Daimler Privaatsuspoliitika

Daimler Privaatsuspoliitika

Puudub

Daimler Turbepoliitika

Daimler Turbepoliitika

Puudub

Daimler GDPR

Daimler GDPR

Puudub

Daimler Vikipeedia Leht

Daimler Vikipeedia Leht

Puudub

Daimler Sidusprogramm

Daimler Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on Daimler?

Daimler on üks suurimaid preemium autode tootjatest üle kogu maailma ja maailma suurim ülemaailmse haardega tarbesõidukite tootja.

Millist tüüpi tuge Daimler pakub?

Daimleri klienditeeninduse meeskond pakub järgmisi toe kanaleid: e-mail, kõnekeskus ja sotsiaalmeedia tugi.

Kuidas saan Daimler`iga ühendust võtta?

Saate Daimler`iga ühendust võtta helistades nende abiliinile või jättes sõnumi ühele nende sotsiaalmeedia platvormidest.

 

Mis on Daimler'i e-maili aadress?

Saate nende toega ühendust võtta saates e-maili: dialog@daimler.com.

Kas Daimler pakub live vestlust?

Ei, Daimler ei paku live vestluse tuge.

 

Kuidas saan kellegagi Daimler`ist rääkida?

Kui eelistate telefonituge, saate ühendust võtta nende abiliiniga:+49 711 17 0.

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo