Daimler kasutajatoe kontaktid - leidke Mercedes-Benz Group klienditeeninduse kontaktid, e-posti tugi ja üldtingimused ning saage teada, millist tuge Daimler pakub oma klientidele.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tundub, et proovite kätte saada Mercedes-Benz Group’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Mercedes-Benz Group tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Mercedes-Benz Group veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Mercedes-Benz Group esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Daimler on üks suurimaid preemium autode tootjaid maailmas ja maailma suurim ülemaailmse haardega tarbesõidukite tootja.
Daimler on üks suurimaid preemium autode tootjatest üle kogu maailma ja maailma suurim ülemaailmse haardega tarbesõidukite tootja.
Daimleri klienditeeninduse meeskond pakub järgmisi toe kanaleid: e-mail, kõnekeskus ja sotsiaalmeedia tugi.
Saate Daimler`iga ühendust võtta helistades nende abiliinile või jättes sõnumi ühele nende sotsiaalmeedia platvormidest.
Saate nende toega ühendust võtta saates e-maili: dialog@daimler.com.
Ei, Daimler ei paku live vestluse tuge.
Kui eelistate telefonituge, saate ühendust võtta nende abiliiniga:+49 711 17 0.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel