Tundub, et proovite kätte saada Criteo’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Criteo tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Criteo veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Criteo esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Criteo on globaalne tehnoloogiaettevõte, mis pakub maailma turundajatele usaldusväärse ja mõjusa turunduse.
Criteo on globaalne tehnoloogiaettevõte, mis pakub maailma turundajatele usaldusväärse ja mõjusa turunduse.
Criteo klienditeenindus pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.
Criteo'ga saab ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnele sotsiaalmeedia platvormile. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate Criteo'ga ühendust võtta, kirjutades e-kirja aadressile contact@criteo.com
Ei, Criteo ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistate kliendituge kõne teel, saate ühendust võtta nende abiliinil +33 1 40 40 22 90
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel