Constant Contacti klienditoe kontaktid - kuidas ühendust võtta ja milliseid tugikanaleid ettevõte pakub. Leiad infot e-posti, telefoni, sotsiaalmeedia ja kliendifoorumi kohta.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tundub, et proovite kätte saada Constant Contact’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Constant Contact tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Constant Contact veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Constant Contact esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
https://knowledgebase.constantcontact.com/
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Constant Contact on veebiturunduse platvorm, mis pakub meiliturundust, sotsiaalmeediaturundust, sündmuste turundust ja veebiküsitluse tööriistu, et aidata väikeettevõtetel ja mittetulundusühingutel kasvada ja oma vaatajaskonnaga suhelda. See asutati 1995. aastal ja selle peakorter asub Massachusettsi osariigis Walthami linnas.
Constant Contacti meiliturunduse tööriist võimaldab kasutajatel luua ja saata oma tellijatele professionaalse välimusega e-kirju, samas kui selle sotsiaalmeedia turunduse tööriist võimaldab kasutajatel luua ja avaldada postitusi sotsiaalmeedia platvormidel, nagu Facebook ja Twitter. Sündmuste turunduse tööriist võimaldab kasutajatel sündmusi luua ja hallata, samas kui veebiküsitluse tööriist võimaldab kasutajatel küsitlusi luua ja neid oma publikule jaotada.
Lisaks nendele tööriistadele pakub Constant Contact ka analüütikat ja aruandlusfunktsioone, mis võimaldavad kasutajatel jälgida oma kampaaniate edukust ja mõõta investeeringutasuvust. Constant Contact pakub kasutajatele mitmesuguseid kohandatavaid malle, pukseerimisega redaktoreid ja automatiseerimisfunktsioone, et hõlbustada tõhusate turunduskampaaniate loomist.
Üldiselt on Constant Contact kasutajasõbralik turundusplatvorm, mis pakub väikeettevõtetele ja mittetulundusühingutele tööriistu, mida nad vajavad oma vaatajaskonnaga suhtlemiseks ja ettevõtte kasvatamiseks.
Constant Contacti klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, kontaktivorm, teadmusbaas, foorum ja kogukonna tugi. Constant Contacti telefonitugi on saadaval töötundidel esmaspäevast reedeni. Kasutajad võivad esindajaga rääkimiseks helistada nende tasuta numbrile.
Kui teil on vaja ühendust võtta Constant Contacti klienditoega, on kõige tõhusam viis seda teha telefonitoe kaudu numbril + 1 781-472-8100. Nad pakuvad telefonituge töötundidel. Enne nendega ühenduse võtmist veenduge, et teil on klienditoe meeskonnale esitamiseks valmis kogu asjakohane teave (nt konto teave või konkreetsed üksikasjad teie probleemi kohta).
Constant Contacti klienditoe meeskonnaga suhtlemisel rääkige oma probleemist või küsimusest selgelt ja lühidalt. See aitab neil teie probleemist kiiresti aru saada ja pakkuda tõhusat lahendust. Suurepärane võimalus üldiste ja kiirete päringute või probleemide lahendamiseks on kasutada sotsiaalmeedia kanaleid, näiteks Twitterit, Facebooki või Instagrami. YouTube pakub ka selgitavaid videoid ja teavet ettevõtte kohta.
Ettevõttel on kogukonna foorum, kus kasutajad saavad teiste kasutajatega ühendust võtta ning esitada platvormiga seotud küsimusi ja neile vastata, või teadmusbaas korduma kippuvate küsimustega, samm-sammult õpetused ja muud vahendid, mis aitavad neil platvormil navigeerida.
Viimaseks, kuid mitte vähemtähtsaks, kõiki asjakohased küsimusi Constant Contacti turundusplatvormi kohta saab esitada ettevõtte veebisaidil oleva kontaktivormi kaudu.
Constant Contact klienditeenindus on kiire ja sõbralik. Nad pakuvad ööpäevaringset tuge telefoni ja e-posti teel ning omavad ka aktiivseid võrgupõhiseid kogukondasid, kus kliendid saavad esitada küsimusi ja jagada teadmisi. Constant Contact pakub üksikasjalikke õpetusi ja videoid, mis aitavad kliente kõikvõimalike probleemidega. Constant Contactiga pole kliendid kunagi üksi. Nende eesmärk on tagada, et kliendid saaksid oma toodetest parima võimaliku kasutuskogemuse.
Selles videos arutatakse Constant Contact emaili turundusplatvormi. See platvorm aitab teil oma ettevõtet kasvatada, oma tooteid turustada ja muud sellist. Videol on ülevaade sellest, kuidas Constant Contact töötab, kampaaniad ja nende kujundused, kontaktide haldamine ja segmenteerimine, automatiseerimine, aruanded, integratsioonid ja lisarakendused, kohaletoimetatavus, tugi ja hinnakujundus.
Constant Contact pakub digitaalse turunduse tööriistu, mis lihtsustavad väikeettevõtete ja mittetulundusühingute veebiturundust.
Constant Contacti klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned, kontaktivorm, foorum ja kogukonna tugi.
Constant Contacti klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi klienditoe kanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned, kontaktivorm, foorum ja kogukonna tugi.
Constant Contactiga ühenduse võtmiseks võite saata neile e-kirja, helistada nende infotelefonile või jätta sõnumi nende sotsiaalmeedia toe kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende foorumit, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta.
Nende toega saate ühendust võtta, kirjutades meili aadressile socialmedia@constantcontact.com.
Ei, Constant Contactil pole reaalajas vestluse tuge.
Kui eelistate toele helistamist, võite võtta ühendust nende abitelefoniga numbril+ 1 781-472-8100.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel