Tundub, et proovite kätte saada Caspio’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Caspio tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Caspio veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Caspio esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Caspio on maailma juhtiv madala koodiga platvorm veebipõhiste andmebaasirakenduste loomiseks ilma kodeerimiseta.
Caspio on maailma juhtiv madala koodiga platvorm veebipõhiste andmebaasirakenduste loomiseks ilma kodeerimiseta.
Caspio klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindustugi.
Saate võtta ühendust Caspio'ga, kirjutades neile e-kirja, alustades vestlust nende veebisaidil, helistades nende telefoniliinile või jättes neile sõnumi ühel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate võtta ühendust nende kasutajatoega, kirjutades e-kirja aadressile support@caspio.com.
Jah, Caspio pakub tuge reaalajas vestluse kaudu. Minge veebilehe lõppu: https://www.caspio.com/support/ and find the chat button.
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga +1 (650) 691-0900.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel