Tundub, et proovite kätte saada CARTO’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud CARTO tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime CARTO veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust CARTO esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
CARTO on tarkvara kui teenuse (SaaS) pilvandmetöötlusplatvorm, mis pakub GIS-, veebikaardistamise ja ruumiandmete uurimise vahendeid.
CARTO on tarkvara kui teenuse (SaaS) pilvandmetöötlusplatvorm, mis pakub GIS-, veebikaardistamise ja ruumiandmete uurimise vahendeid.
CARTO klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindustugi.
CARTO'ga saab ühendust võtta e-posti teel, helistades nende kõneliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate võtta ühendust nende kasutajatoega, kirjutades e-kirja aadressile to support@carto.com.
Ei, CARTO ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga +1 917-463-3232.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel