Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

CARTO kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada CARTO’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud CARTO tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime CARTO veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust CARTO esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

CARTO klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust CARTO klienditoega

CARTO E-posti tugi

support@carto.com

Vestelge CARTO esindajaga

CARTO Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage CARTO kasutajatoele

CARTO Kõnekeskuse tugi

+1 917-463-3232

Uurige rohkem CARTO toodete kohta

CARTO Teadmusbaas

https://carto.com/developers/

Osalege CARTO kogukonna foorumi aruteludes

CARTO Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

CARTO Instagram

CARTO Instagram

Puudub

CARTO Facebooki leht

CARTO Facebooki leht

facebook.com/CartoDB

CARTO Twitter

CARTO Twitter

twitter.com/CARTO

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

CARTO Üldtingimused

CARTO Üldtingimused

Puudub

CARTO Privaatsuspoliitika

CARTO Privaatsuspoliitika

Puudub

CARTO Turbepoliitika

CARTO Turbepoliitika

Puudub

CARTO GDPR

CARTO GDPR

Puudub

CARTO Vikipeedia Leht

CARTO Vikipeedia Leht

Puudub

CARTO Sidusprogramm

CARTO Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on CARTO?

CARTO on tarkvara kui teenuse (SaaS) pilvandmetöötlusplatvorm, mis pakub GIS-, veebikaardistamise ja ruumiandmete uurimise vahendeid.

Millist kliendituge CARTO pakub?

CARTO klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindustugi.

 

 

Kuidas võtta ühendust CARTO'ga?

CARTO'ga saab ühendust võtta e-posti teel, helistades nende kõneliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.

 

 

Mis on CARTO e-posti aadress?

Saate võtta ühendust nende kasutajatoega, kirjutades e-kirja aadressile to support@carto.com.

Kas CARTO'l on reaalajas vestlus?

Ei, CARTO ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.

 

 

Kuidas rääkida kellegagi CARTO'st?

Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga +1 917-463-3232.

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo