Lehekülje "CARTO kasutajatoe kontaktid" klienditoe kontaktandmed, sealhulgas e-post, telefon ja teadmusbaas.
Tundub, et proovite kätte saada CARTO’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud CARTO tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime CARTO veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust CARTO esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
CARTO on tarkvara kui teenuse (SaaS) pilvandmetöötlusplatvorm, mis pakub GIS-, veebikaardistamise ja ruumiandmete uurimise vahendeid.
CARTO on tarkvara kui teenuse (SaaS) pilvandmetöötlusplatvorm, mis pakub GIS-, veebikaardistamise ja ruumiandmete uurimise vahendeid.
CARTO klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindustugi.
CARTO'ga saab ühendust võtta e-posti teel, helistades nende kõneliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate võtta ühendust nende kasutajatoega, kirjutades e-kirja aadressile to support@carto.com.
Ei, CARTO ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga +1 917-463-3232.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.