Capterra kasutajatoe kontaktid - kontakteeruge Capterra klienditeenindusega e-posti, kõne või sotsiaalmeedia kaudu. Leidke teavet ka teenustasemeleppe ja juriidiliste kontaktide kohta.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tundub, et proovite kätte saada Capterra’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Capterra tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Capterra veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Capterra esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Capterra aitab miljonitel inimestel leida parimat äritarkvara.
Capterra aitab miljonitel inimestel leida parimat äritarkvara.
Capterra klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindustugi.
Saate võtta ühendust Capterra'ga, kirjutades neile e-kirja, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Saate võtta ühendust nende kasutajatoega, kirjutades e-kirja aadressile to info@capterra.com.
Ei, Capterra ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga (703) 584-1700.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel