Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Kataloog
  • Capterra kasutajatoe kontaktid

Capterra kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada Capterra’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Capterra tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Capterra veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Capterra esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

Capterra klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust Capterra klienditoega

Capterra E-posti tugi

info@capterra.com

Vestelge Capterra esindajaga

Capterra Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage Capterra kasutajatoele

Capterra Kõnekeskuse tugi

(703) 584-1700

Osalege Capterra kogukonna foorumi aruteludes

Capterra Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

Capterra Instagram

Capterra Instagram

instagram.com/capterra/

Capterra Facebooki leht

Capterra Facebooki leht

facebook.com/Capterra/

Capterra Twitter

Capterra Twitter

twitter.com/capterra

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

Capterra Üldtingimused

Capterra Üldtingimused

Puudub

Capterra Privaatsuspoliitika

Capterra Privaatsuspoliitika

Puudub

Capterra Turbepoliitika

Capterra Turbepoliitika

Puudub

Capterra GDPR

Capterra GDPR

Puudub

Capterra Vikipeedia Leht

Capterra Vikipeedia Leht

Puudub

Capterra Sidusprogramm

Capterra Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on Capterra?

Capterra aitab miljonitel inimestel leida parimat äritarkvara. 

Millist kliendituge Capterra pakub?

Capterra klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindustugi.

 

 

 

Kuidas võtta ühendust Capterra'ga?

Saate võtta ühendust Capterra'ga, kirjutades neile e-kirja, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.

 

 

Mis on Capterra e-posti aadress?

Saate võtta ühendust nende kasutajatoega, kirjutades e-kirja aadressile to info@capterra.com.

Kas Capterra'l on reaalajas vestlus?

Ei, Capterra ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.

 

Kuidas rääkida kellegagi Capterra'st?

Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga (703) 584-1700.

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo