Tundub, et proovite kätte saada CafePress’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud CafePress tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime CafePress veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust CafePress esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
CafePress on maailma parim veebipõhine kingituste pood.
CafePress on maailma parim veebipõhine kingituste pood.
CafePressi klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja foorumi tugi.
CafePress'iga saab ühendust võtta, alustades vestlust nende veebisaidil, helistades nende kõneliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende foorumit.
CafePress'il ei ole e-posti tuge.
Jah, CafePress pakub tuge reaalajas vestluse kaudu. Minge veebisaidi lõppu: https://www.cafepress.com/ and find the chat button.
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga (844) 988-0030.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel