Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Kataloog
  • Bose’i kasutajatoe kontaktid

Bose’i kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada Bose’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Bose tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Bose veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Bose esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

Bose klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust Bose klienditoega

Bose E-posti tugi

Puudub

Vestelge Bose esindajaga

Bose Reaalajavestluse tugi

Reaalajavestluse nupp veebilehel

Helistage Bose kasutajatoele

Bose Kõnekeskuse tugi

1-800-379-2073

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

Bose Instagram

Bose Instagram

instagram.com/bose/

Bose Facebooki leht

Bose Facebooki leht

facebook.com/Bose

Bose Twitter

Bose Twitter

twitter.com/Bose

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

Bose Üldtingimused

Bose Üldtingimused

Puudub

Bose Privaatsuspoliitika

Bose Privaatsuspoliitika

Puudub

Bose Turbepoliitika

Bose Turbepoliitika

Puudub

Bose GDPR

Bose GDPR

Puudub

Bose Vikipeedia Leht

Bose Vikipeedia Leht

Puudub

Bose Sidusprogramm

Bose Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on Bose?

Bose Corporation on Ameerika tootmisettevõte, mis müüb peamiselt heliseadmeid.

Millist kliendituge Bose pakub?

Bose'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteeninduse tugi.

Kuidas võtta ühendust Bose'iga?

Saate Bose'iga ühendust võtta, alustades vestlust nende veebisaidil, helistades nende telefoniliinile või jättes neile sõnumi mõnele sotsiaalmeedia platvormile. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.

">

Mis on Bose'i e-posti aadress?

Bose ei paku tuge e-posti teel. 

 

 

Kas Bose'il on reaalajas vestlus?

Jah, Bose pakub tuge reaalaajas vestluse kaudu. Minge sellele saidile ja otsige üles vestlusnupp: https://www.bose.com/en_us/contact_us.html

Kuidas rääkida kellegagi Bose'ist?

Kui eelistate tuge kõne teel, saate helistada nende abiliinile 1-800-379-2073

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo