Tundub, et proovite kätte saada Bose’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Bose tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Bose veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Bose esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Bose Corporation on Ameerika tootmisettevõte, mis müüb peamiselt heliseadmeid.
Bose Corporation on Ameerika tootmisettevõte, mis müüb peamiselt heliseadmeid.
Bose'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate Bose'iga ühendust võtta, alustades vestlust nende veebisaidil, helistades nende telefoniliinile või jättes neile sõnumi mõnele sotsiaalmeedia platvormile. Kui eelistate iseteeninduslikku tuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Bose ei paku tuge e-posti teel.
Jah, Bose pakub tuge reaalaajas vestluse kaudu. Minge sellele saidile ja otsige üles vestlusnupp: https://www.bose.com/en_us/contact_us.html
Kui eelistate tuge kõne teel, saate helistada nende abiliinile 1-800-379-2073
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel