Tundub, et proovite kätte saada Benchmark ONE’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Benchmark ONE tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Benchmark ONE veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Benchmark ONE esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Benchmark ONE on veebisait, mis pakub erinevaid müügi- ja turundustööriistu, mis aitavad ettevõtetel müüki suurendada ja kliendibaasi kasvatada. Platvorm sisaldab selliseid funktsioone nagu automaatne müügivihje püüdmine, müügi ja turunduse automatiseerimine ning aruandlus ja analüüs. Benchmark ONE pakub ka mitmesuguseid teenuseid, sealhulgas müügivihje hindamist, müügikanalite analüüsi ja turunduskampaania optimeerimist.
Benchmark ONE pakub mitmeid erinevaid tugikanaleid, sealhulgas kõnekeskust ja e-posti tuge või sotsiaalmeediat. Kiireks eneseabiks saavad kliendid kasutada ka Benchmark ONE teadmusbaasi või alternatiivina kontaktivormi, mis on saadaval ööpäevaringselt.
Benchmark ONE’i klienditugi pakub klientide rahulolu tagamiseks erinevaid kanaleid. Parim viis ettevõttega ühenduse võtmiseks on helistada telefonil + 1 (866) 991-4888 või kirjutada e-kiri aadressil sales@hatchbuck.com. Benchmark ONE pakub ka spetsiaalset kliendi teadmusbaasi koos KKK-de ning kasulike näpunäidete ja õpetustega või kontaktivormi kasutamise võimalust. Sotsiaalmeediakanalid, nagu Twitter ja Facebook, pakuvad klientidele mitteametlikku võimalust esitada küsimusi ning saada lisateavet Benchmark ONE’i toodete ja teenuste kohta.
Benchmark ONE pakub kõikehõlmavat müügi-, CRM-i ja turunduse automatiseerimise tarkvara, mis aitab ettevõtetel koguda rohkem müügivihjeid ja sooritada rohkem müüki.
Benchmark ONE klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned ja teadmusbaasi tugi.
Benchmark ONE'iga ühenduse võtmiseks võite saata neile meili, helistada nende infotelefonile või jätta neile sõnumi nende sotsiaalmeedia toe kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende teadmusbaasi, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta.
Saate ühendust võtta nende toega, kirjutades meili aadressile sales@hatchbuck.com.
Ei, Benchmark ONE'il pole reaalajas vestluse tuge.
Kui eelistate toele helistamist, võite võtta ühendust nende abitelefoniga numbril + 1 (866) 991-4888.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel