Benchmark ONE'iga ühenduse võtmiseks on mitmeid võimalusi, sealhulgas e-kirja, telefoni ja sotsiaalmeedia tugi ning teadmusbaas. Klienditugi on saadaval mitut moodi, et aidata klientidel leida sobivaid lahendusi nende müügi-ja turundusvajadustele.
Tundub, et proovite kätte saada Benchmark ONE’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Benchmark ONE tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Benchmark ONE veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Benchmark ONE esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
https://help.benchmarkone.com/en/collections/1633905-general-data-protection-regulation-gdpr
Puudub
Benchmark ONE on veebisait, mis pakub erinevaid müügi- ja turundustööriistu, mis aitavad ettevõtetel müüki suurendada ja kliendibaasi kasvatada. Platvorm sisaldab selliseid funktsioone nagu automaatne müügivihje püüdmine, müügi ja turunduse automatiseerimine ning aruandlus ja analüüs. Benchmark ONE pakub ka mitmesuguseid teenuseid, sealhulgas müügivihje hindamist, müügikanalite analüüsi ja turunduskampaania optimeerimist.
Benchmark ONE pakub mitmeid erinevaid tugikanaleid, sealhulgas kõnekeskust ja e-posti tuge või sotsiaalmeediat. Kiireks eneseabiks saavad kliendid kasutada ka Benchmark ONE teadmusbaasi või alternatiivina kontaktivormi, mis on saadaval ööpäevaringselt.
Benchmark ONE’i klienditugi pakub klientide rahulolu tagamiseks erinevaid kanaleid. Parim viis ettevõttega ühenduse võtmiseks on helistada telefonil + 1 (866) 991-4888 või kirjutada e-kiri aadressil sales@hatchbuck.com. Benchmark ONE pakub ka spetsiaalset kliendi teadmusbaasi koos KKK-de ning kasulike näpunäidete ja õpetustega või kontaktivormi kasutamise võimalust. Sotsiaalmeediakanalid, nagu Twitter ja Facebook, pakuvad klientidele mitteametlikku võimalust esitada küsimusi ning saada lisateavet Benchmark ONE’i toodete ja teenuste kohta.
Benchmark ONE on tuntud oma suurepärase klienditeeninduse poolest. Nad püüavad pakkuda oma klientidele enneolematuid toote- ja teenusepakkumisi, pakkudes usaldusväärseid ja intuitiivseid lahendusi oma teadlike ja kogenud spetsialistide meeskonna kaudu. Need pakuvad isikupärast tähelepanu, mugavaid klienditeeninduse valikuid ning kiireid vastuseid küsimustele ja muredele, muutes oma teenuste kasutamise lihtsaks. Nende klienditeenindusmeeskond muudab kliendid toodete suhtes enesekindlaks.
Ma olen Alex, digitaalse turundusettevõtte asutaja. Hindan Benchmark 1-d 5 punktiga 5-st. Uurisime ka Hubspoti, kuid see oli palju kallim kui Benchmark One, kuid omades sarnaseid omadusi. Valisin Benchmark One'i, kuna sellel on väga hea omaduste komplekt ja selle hind on väga konkurentsivõimeline. Neil on ka suurepärane telefonitugi ja nad aitavad mind kõiges, mida ma vajan seadistamiseks ja esimese kampaania käivitamiseks. Soovitan kõigile, kes kaaluvad Benchmark One'i, sest sellel on atraktiivne hinnatase, suurepärane omaduste komplekt ning konstantne uuendamine ja uute võimaluste lisamine.
Benchmark ONE pakub kõikehõlmavat müügi-, CRM-i ja turunduse automatiseerimise tarkvara, mis aitab ettevõtetel koguda rohkem müügivihjeid ja sooritada rohkem müüki.
Benchmark ONE provides all-in-one sales, CRM, and marketing automation software, that helps businesses to capture more leads and close more sales.
Benchmark ONE klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned ja teadmusbaasi tugi.
Customer service team of Benchmark ONE offers the following support channels: email, social media support, phone calls, or knowledge base support.
Benchmark ONE'iga ühenduse võtmiseks võite saata neile meili, helistada nende infotelefonile või jätta neile sõnumi nende sotsiaalmeedia toe kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende teadmusbaasi, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta.
You can contact Benchmark ONE by emailing them, calling their hotline or by leaving them a message via their social media support. Alternatively, you can use their knowledge base, if you prefer self-service support and want to get information about latest topics.
Saate ühendust võtta nende toega, kirjutades meili aadressile sales@hatchbuck.com.
You can contact their support by writing an email to sales@hatchbuck.com.
Ei, Benchmark ONE'il pole reaalajas vestluse tuge.
No, the Benchmark ONE does not have live chat support.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.