Tundub, et proovite kätte saada Behance’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Behance tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Behance veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Behance esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Behance on Adobe'ile kuuluv sotsiaalmeediaplatvorm, mis "tutvustab ja avastab loomingulist tööd.
Behance'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, foorum ja iseteenindus.
Saate Behance'iga ühendust võtta, kirjutades neile e-kirja või jättes neile sõnumi mõnele sotsiaalmeediaplatvormile. Alternatiivina võite kasutada nende teadmusbaasi, kui eelistate iseteeninduslikku tuge.
Saate Behance'iga ühenust võtta vormi täites: https://help.behance.net/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=4164
Ei, Behance ei paku reaalajas vestluse tuge.
Behance'l ei ole telefonituge.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel