Tundub, et proovite kätte saada Baymard’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Baymard tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Baymard veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Baymard esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Baymard’i uurimustööd kasutavad enam, kui 3000 brändi, agentuuri, uurijat ja UX disainerit.
Baymard'i uurimustööd kasutavad enam, kui 3000 brändi, agentuuri, uurijat ja UX disainerit.
Baymard`i klienditeeninduse meeskond pakub järgmisi toe kanaleid: e-mail, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.
Saate Baymard`iga ühendust võtta saates neile e-maili, helistades nende abiliinile või jättes neile ühel sotsiaalmeedia platvormidest sõnumi. Kui eelistate iseteeninduse tuge saate alternatiivina kasutada nende teadmistebaasi.
Saate ühendust võtta nende kasutajatoega saates neile e-maili aadressil: info@baymard.com.
Ei, Baymard ei paku live vestlust.
Kui eelistate telefonituge saate helistada nende abiliinidele:
+1 (415) 315-9567, +45 3696 9567 (EU)
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel