Tundub, et proovite kätte saada App Store’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud App Store tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime App Store veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust App Store esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
App Store on parim koht, kus avastada ja laadida alla äppe, mida oma iPhone`s, iPad`is ja iPod touch`is nautida.
App Store on parim koht, kus avastada ja laadida alla äppe, mida oma iPhone`s, iPad`is ja iPod touch`is nautida.
App Store`i klienditeenindus pakub järgmisi toe kanaleid: Apple toe äpp, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate App Store`ga ühendust võtta kirjutades neile Apple Support api kaudu, alustades äpis live agentiga vestlust ning helistades nende abiliinile või jättes sõnumi ühel nende sotsiaalmeedia platvormidest. Kui te eelistate iseteeninduse tuge saate alternatiivina kasutada nende teadmistebaasi.
App Store`l ei ole e-maili tuge. Saate neile Apple Support äpi kaudu.
Jah, App Store`l on live vestluse tugi. Leiate selle You Apple Support äpist.
Kui eeliste telefonituge, saate võtta nendega ühendust abiliinide kaudu:
https://support.apple.com/en-us/HT201232
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel