AfterShipi klienditoega seotud kontaktandmed, sealhulgas e-post, sotsiaalmeedia, tingimused ja kaebuste haldamine.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tundub, et proovite kätte saada Aftership’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Aftership tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Aftership veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Aftership esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
AfterShip pakub ettevõtetele automatiseeritud ja skaleeritavaid Saas lahendusi, mis on ühesammuline poe ostujärgne optimeerija eCommerce ettevõtetele, edasimüüjatele ja online müügikohtadele.
AfterShip pakub ettevõtetele automatiseeritud ja skaleeritavaid Saas lahendusi, mis on ühesammuline poe ostujärgne optimeerija eCommerce ettevõtetele, edasimüüjatele ja online müügikohtadele.
AfterShip klienditeenindus pakub järgmisi klienditoe kanaleid: sotsiaalmeedia tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate AfterShip`iga ühendust võtta jättes neile sotsiaalmeedia platvormil sõnumi. Kui eelistate iseteeninduse tuge, saate alternatiivina kasutada nende teadmistebaasi.
Saate AfterShip`iga ühendust täites ära vormi: https://help.aftership.com/hc/en-us/requests/new
Ei, AfterShip`il pole live vestluse tuge.
AfterShip`il pole telefoni teel pakutavat kliendituge.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel