Tundub, et proovite kätte saada Adoric’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Adoric tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Adoric veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Adoric esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Adoric toetab võrgukonversioonide kasvu, pakkudes tööriistu kohapealsete sõnumite hõlpsaks loomiseks ja redigeerimiseks.
Adoric toetab võrgukonversioonide kasvu, pakkudes tööriistu kohapealsete sõnumite hõlpsaks loomiseks ja redigeerimiseks.
Adorici klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, reaalajas vestlus või teadmusbaasi tugi.
Saate Adoricuga ühendust võtta, saates neile e-kirja või jättes neile sõnumi reaalajas vestluse toe kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende teadmusbaasi, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta.
Saate nende toega ühendust võtta, kirjutades meili aadressile support@adric.com.
Jah, Adoricil on reaalajas vestluse tugi.
Adoric ei paku kontakti abitelefoni kaudu.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel