Adorici klienditeeninduse kontaktide leht, kus on esitatud nende e-posti, teadmusbaasi ja sotsiaalmeedia tugikanalid. Lisaks toodud SLA-d, lepingud ja juriidilised kontaktid. Lehel on ka lühike tutvustus Adorici tootest, mis on kõik-ühes analüüsitika ja isikupärastamisplatvorm.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tundub, et proovite kätte saada Adoric’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Adoric tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Adoric veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Adoric esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Adoric on kõik-ühes analüüsitika ja isikupärastamisplatvorm, mis aitab ettevõtetel mõõta ja optimeerida klienditeekonda veebis, mobiilis ja meili teel. Adoric võimaldab ettevõtetel koguda andmeid oma klientide kohta, luua isikupärastatud kogemusi ja analüüsida klientide käitumist, et suurendada kliendi eluaegset väärtust.
Kui teil on vaja ühendust võtta Adorici esindajatega, saate seda teha, esitades kontaktivormi kaudu pileti või kasutades nende reaalajas vestlust. Teise võimalusena saate nendega ühendust võtta ka nende klienditeeninduse e-posti aadressi või sotsiaalmeedia kontode kaudu. Kui eelistate iseteenindust ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta, on teadmusbaas hea koht, mida külastada.
Kõige otsesem viis Adorici klienditoega ühenduse võtmiseks on saata neile e-kiri aadressil support@adric.com. Kohese vastuse saamiseks võite külastada ka nende veebisaiti ja kasutada reaalajas vestluse funktsiooni. Sotsiaalmeedia on veel üks suurepärane viis Adoriciga ühenduse võtmiseks. Neil on aktiivsed kontod Facebookis, Twitteris ja LinkedInis. Kui vajate abi seoses konkreetse tootega, võtke parima nõuande saamiseks ühendust Adoriciga nende teadmusbaasi kaudu.
Adoric toetab võrgukonversioonide kasvu, pakkudes tööriistu kohapealsete sõnumite hõlpsaks loomiseks ja redigeerimiseks.
Adorici klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, reaalajas vestlus või teadmusbaasi tugi.
Saate nende toega ühendust võtta, kirjutades meili aadressile support@adric.com.
Jah, Adoricil on reaalajas vestluse tugi.
Adoric ei paku kontakti abitelefoni kaudu.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel