Act-On pakub mitmeid klienditeeninduse kanaleid, sealhulgas e-posti, telefoni ja veebivestlust. Pakutakse ööpäevaringset tuge, et vastata klientide küsimustele. Lisaks on olemas ka teadmistebaas, foorum ja kogukonna tugi. Kontaktandmed leiate Act-On Software veebilehelt.
Tundub, et proovite kätte saada Act-On Software’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Act-On Software tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Act-On Software veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Act-On Software esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Act-On on tarkvarakomplekt ja turunduse automatiseerimise platvorm, mis aitab ettevõtetel hankida rohkem müügivihjeid ja suurendada tulu. Act-On pakub tööriistu veebisaidi kaasamiseks, meiliturunduseks, müügivihjete haldamiseks, sotsiaalmeedia artiklite avaldamiseks ja muuks. Platvorm on loodud selleks, et aidata turundajatel luua oma klientidele ja potentsiaalsetele klientidele isikupärastatud kogemusi.
Act-On pakub ööpäevaringset kliendituge e-posti, telefoni ja veebivestluse kaudu. Klienditoe meeskond on valmis vastama küsimustele ja andma juhiseid e-posti, kõnekeskuse toe või sotsiaalmeedia kaudu. Lisaks pakub ettevõte juurdepääsu teadmusbaasile, mis on tulvil ressursse, nagu veebiseminarid, juhtumiuuringud, videoõpetused ja muud kasulikud materjalid.
Act-Oni ettevõttega saate ühendust võtta, esitades pileti veebivormi kaudu või järgides nende ametlikke sotsiaalmeedia kontosid. Teise võimalusena võite nendega ühendust võtta ka nende klienditeeninduse e-posti aadressi info@act-on.com, telefoninumbri + 1 (877) 530-1555 või reaalajas vestluse funktsiooni kaudu. Kui aga eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta, on teadmusbaasi ja kogukonna nõuanded parim valik.
Act-oni klienditeenindusmeeskond pakub suurepärast teenindust ja tuge, et tagada klientidele erakordne ja edukas kogemus. Nende eksperdid on saadaval individuaalseteks vestlusteks ja juhiste saamiseks, et aidata kasutajatel maksimeerida oma tarkvara tõhusust, parandada turunduse edukust ja saavutada oma ärieesmärke. Nad pakuvad kasulikke ressursse, sealhulgas üksikasjalikke KKK-sid, videoõpetusi, veebiseminare ja palju muud. Ööpäevaringse toe abil saavad kliendid kiireid vastuseid oma küsimustele ja lahendusi probleemidele.
Kujutage ette, kui turunduse väärtust on selgelt mõistetud, seda tähistatakse ja see tagab erakordse kliendi rahulolu. Täiesti hämmastav, eks? Usume, et turundus on rohkem kui lihtsalt müügikäibe suurendamine. See on kliendi omandamisest suurepäraste tulemusteni jõudmine. Meie platvorm aitab teil jõuda sinna, kuhu soovite, ja kasvatada oma äri. Pakume võimsaid ja lihtsalt kasutatavaid tehnoloogilahendusi suurepäraste kliendikogemuste loomiseks. Meie tooted võimaldavad teil ehitada ja rakendada tugevaid, väga personaalseid kliendisuhete programme. Soovime olla teie kasvupartner ja toetada teid igal sammul. Olenemata sellest, kas olete väike meeskond, kiiresti kasvav ettevõte või suur turundusettevõte, anname teile vahendid, et automatiseerida ja mõõta tõhusamalt turundustegevusi.
Kui otsisin Salesforce'i osalise lahenduse asendust, vaatasin act-oni ja mõnda muud ettevõtet. Olin teadlik, et paljud ettevõtted suudavad pakkuda seda, mida mul vaja oli ja kasutada oma süsteemi, kuid otsus oli lõppkokkuvõttes põhinev klienditeenindusel. Otsisin klienditeeninduse lahendust, kuna teadsin, et kui ma igal ajal probleeme kohanen, siis oleks keegi seal, kes aitaks mul neid lahendada. Ja see on see, mida act-on on minu jaoks alati olnud. Seetõttu nimetanact-on'i oma klienditeeninduse lahenduseks, sest tean, et saan igal ajal kellegagi ühendust võtta ja nad aitavad mind probleemide lahendamisel, mida ma ise ei suuda lahendada.
Act-On on tarkvarakomplekt ja turunduse automatiseerimise tööriist, mis on loodud meiliturunduseks, veebisaidi külastajate jälgimiseks ja müügivihjete või sotsiaalmeedia haldamiseks.
Act-On'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: e-post, sotsiaalmeedia tugi, telefonikõned, reaalajas vestlus, kontaktivorm, foorum ja kogukonna tugi.
Act-Oniga kontakteerumiseks võite saata neile e-kirja, helistada nende abitelefonile või jätta neile sõnumi sotsiaalmeedia toe ja reaalajas vestluse kaudu. Teise võimalusena võite kasutada nende foorumit, kui eelistate iseteeninduse tuge ja soovite saada teavet viimaste teemade kohta.
Toega ühenduse võtmiseks võite kirjutada meili aadressile info@act-on.com.
Jah, Act-Onil on reaalajas vestluse tugi.
Kui eelistate toele helistamist, võite võtta ühendust nende abitelefoniga numbril +1 (877) 530-1555.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.