Accor pakub mitmeid tugikanaleid, sealhulgas kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus. Juriidilistest kontaktidest leiab üldtingimused, kuid privaatsuspoliitika ja turbepoliitika on puuduvad. Accor ei paku e-posti ega reaalajas vestluse tuge.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tundub, et proovite kätte saada Accor’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Accor tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Accor veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Accor esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Accor on juhtiv Augmented Hospitality hotellikontsern, mis pakub ainulaadseid ja sisukaid elamusi 5100 hotellis 110 riigis.
Accor on juhtiv Augmented Hospitality hotellikontsern, mis pakub ainulaadseid ja sisukaid elamusi 5100 hotellis 110 riigis.
Accor'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus..
Accor'iga saab ühendust võtta, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Accor ei paku tuge e-posti teel.
Ei, Accor ei paku reaalajas vestluse tuge.
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliinidega: https://group.accor.com/en/contact-us/address-book
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel