Tundub, et proovite kätte saada Accor’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Accor tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Accor veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Accor esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Accor on juhtiv Augmented Hospitality hotellikontsern, mis pakub ainulaadseid ja sisukaid elamusi 5100 hotellis 110 riigis.
Accor on juhtiv Augmented Hospitality hotellikontsern, mis pakub ainulaadseid ja sisukaid elamusi 5100 hotellis 110 riigis.
Accor'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus..
Accor'iga saab ühendust võtta, helistades nende infotelefonile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
Accor ei paku tuge e-posti teel.
Ei, Accor ei paku reaalajas vestluse tuge.
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliinidega:
https://group.accor.com/en/contact-us/address-book
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel