Tundub, et proovite kätte saada AbeBooks’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud AbeBooks tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime AbeBooks veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust AbeBooks esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
AbeBooks klienditeeninduse agentidel kulub tavaliselt e-kirjadele vastamiseks 1 päev .
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
AbeBooks on ülemaailmne iseseisvate müüjate laia raamatute, kunsti ja kogumisobjektide pood.
AbeBooks on ülemaailmne iseseisvate müüjate laia raamatute, kunsti ja kogumisobjektide pood.
AbeBooks klienditeeninduse meeskond pakub teile järgmisi toe kanaleid: e-mail, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate ühendust võtta AbeBooks`iga saates neile e-maili, helistades nende abiliinile või jättes neile sõnumi ühele nende sotsiaalmeedia platvormidest. Kui eelistate iseteenindust saate alternatiivina kasutada nende teadmistebaasi.
Saate nendega ühendust võtta saates e-maili aadressil: buyertech@abebooks.com.
Ei, AbeBooks ei paku live vestluse tuge.
Kui eelistate kõnetuge saate helistada nende abiliinile: 1-800-315-5335.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel