Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lihtne kuid võimas piletisüsteem.

Avastage üle 140 kasutajatoe funktsiooni ja üle 40 integratsiooni.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Kasutajatoe piletisüsteem

Olete väsinud tüütust kasutajatoe piletisüsteemi tarkvarast? Meie ka! LiveAgentiga aga jõuavad teie e-kirjad, vestlused, kõned, sotsiaalmeedia mainimised ja muud kanalid ühte universaalsesse postkasti ning täiustatud automatiseerimise, reeglite ja integratsioonide abil lõpeb teie klienditeeninduse õudusunenägu lihtsa “Registreeri” nupu vajutamisega.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Tutvuge LiveAgent'i kasutajatoe piletite haldamise tarkvaraga

Kasutajatoe piletisüsteem on vaid osa palju keerulisemast lahendusest.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ühendage kõik oma suhtluskanalid universaalsesse postkasti, mis on tavalise e-posti nutikam versioon. E-kirjad, vestlused, kõned, sotsiaalmeediapostitused jms on kõik kättesaadavad ühest kohast.

Person collecting multiple pieces of paper into one net

Olenemata sellest, kust algab suhtlus, näevad piletid alati ühesugused välja. Alustage vestlust kliendiga reaalajavestluses, jätkake e-posti teel ja lõpetage kõnega. Kõik samast kasutajaliidesest ja piletist.

How does call routing work

Kiirendage klientidele vastamise protsessi, valmistades ette vastused tavalistele nõudmistele ja küsimustele. Salvestage lühike vastus ja üllatage oma kliente.

Macros, Attachments and Notes

Looge pileteid, mis on nähtavad ainult teie kolleegidele ja määrake need konkreetsele isikule. Kasutage neid meeldetuletustena, ülesannete loomiseks või märkuste tegemiseks teile ja teie kolleegidele.

Miks kasutajatoe piletitarkvara?

Nutika piletisüsteemi tarkvara võimaldab hõlpsasti katta kõik teie klienditeeninduse vajadused. Võtke vastu päringuid, töödelge ja vastake nendele ning parandage suhteid oma klientidega.

Business pages

Ettevõtte hüved

Lihtsustage kanaleid

Automatiseerige tavalised ülesanded

Omandage selged vastutusalad

Jääge organiseerituks

The fastest live chat software on the market

Positiivne mõju

Professionaalne lähenemine

18% suurem konversioonimäär

Detailne ülevaade ja aruanded

Vähenenud kulud

Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldab meil pakkuda klientidele erakordset tuge.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Intuitiivse kasutajaliidesega kasutajatoe piletitarkvara

LiveAgent kasutajatoe piletisüsteem jälgib automaatselt kõiki teie klientide probleeme ja muudab need piletiteks. Iga sissetulev kommunikatsioonivorm muudetakse parema mugavuse ja haldamise huvides piletiteks. Kasutajaliides on kohandatav, intuitiivne ja see lihtsalt meeldib kasutajatele.

Teadmusbaas piletisüsteemi osana

70 % klientidest eelistab enne klienditeeninduse poole pöördumist vastuseid otsida. Lisaks piletitarkvara funktsioonidele pakub LiveAgent samas paketis täielikult kohandatavat kliendiportaali koos teadmusbaasi, KKK-de ja foorumiga. Las kliendid aitavad ennast ise, leides vastused enda küsimustele isegi siis, kui teie agendid on offline’s.

Powerful knowledge base builder

Kõik-ühes kasutajatoe piletisüsteem

icon lightbulb

Nutikas piletite suunamine

LiveAgent valib automaatselt sobivaima agendi SLA-prioriteetide alusel.

Lovely customer icon

Võimas koostöö

Agendid saavad üksteist aidata ja vastata kiiremini piletitele, kasutades koostööfunktsioone.

Union icon

Suurenenud rahulolu

Turundusuuringute kohaselt kipuvad rahulolevad kliendid rohkem kulutama.

Benefits of attended call transfers

Sujuv piletite jaotamine

Veenduge, et teie klienditeenindajad on alati optimaalselt koormatud. Määrake kindlaks, kui palju pileteid, vestlusi ja telefonikõnesid nad saavad käsitleda. Vahetage automaatselt telefoni eest vastutavaid töötajaid, määrake pausiajad ja laske neil vajadusel puhata. Määrake piletid mis tahes etapis üksikutele agentidele või tervetele osakondadele. Seadistage oma reeglid ja kriteeriumid piletite jaotamiseks piletite parameetrite, sündmuste või ajaliste tingimuste alusel.

Vastutuse haldamine

LiveAgentiga saate hõlpsasti hallata kohustusi piletite üle. Suunake pilet mõnele teisele osakonnale või isegi üksikagendile. Nii teate alati, kes vastutab iga pileti lahendamise eest. Enam ei tule ette lauset “ma ei teadnud, et see on minu vastutusalas”.

Priority assignment

Vaadake, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgent'isse

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Läbipaistev ning õiglane hinnakujundus

Ei mingeid lepinguid, ei mingeid varjatud tasusid, igakuine arveldamine. Täiesti läbipaistev hinnakujundus, arveid esitatakse ainult tegeliku kasutuse eest iga kuu. Valige õige pakett ja pakkuge parimat kliendituge.

Ticket

Ticket

Väikeettevõtetele ja ettevõtjatele

$15/kuu
Ticket

Ticket+Chat

Ideaalne väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele

$29/kuu

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Milleks kasutatakse kasutajatoe piletisüsteemi?

Kasutajatoe piletisüsteem võimaldab klienditoe meeskondadel hallata klientide päringuid. Piletisüsteemi tarkvara loob igast kliendikontaktist pileti ja kogub asjakohast teavet, mis aitab kliendipäringut lahendada.

Milline on parim piletisüsteem?

Kui otsite parimat kasutajatoe piletisüsteemi, võtke arvesse kasutajate hinnanguid, funktsionaalsust ja hinda. Parimal IT-piletisüsteemil peaksid olema sellised funktsioonid nagu mitmekanaliline suhtlus, piletite määramine, tööprotsesside automatiseerimine, aruandlus ja analüüs, teadmusbaasid ja mängulisuse funktsioonid.

Millised on piletitesüsteemi tööriistade tüübid?

Kui kaalute, millist kasutajatoe piletitöötlusvahendit kasutada, uurige selle hinda, funktsionaalsust ja kasutajate hinnanguid. Mõned piletisüsteemid pakuvad rohkem kasutajatoe funktsionaalsust kui teised. Näiteks LiveAgent on piletisüsteemi tööriist, mis pakub lisaks mitmekanalilisele suhtlusele, piletite määramisele, töövoogude automatiseerimisele, aruandlusele ja analüüsile, teadmusbaasidele ja mängulisuse funktsioonidele ka virtuaalset kõnekeskust.

Mis on klienditoe piletid?

Klienditoe piletid on sisuliselt kliendipäringud, mis on kogutud mitmest platvormist ühte universaalsesse kasti teie kasutajatoe tarkvaras.

Milline on kasutajatoe piletite koostamise protsess?

Kui klient pöördub mis tahes integreeritud kanalist, saavad teie klienditeenindajad uue pileti kasutajatoe piletisüsteemi universaalsesse postkasti.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo