Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vonage

Mis on Vonage?

Vonage on API platvorm, mis teeb ettevõtetele klientide jaoks revolutsioonilise kommunikatsiooni kogemuse ehitamise lihtsaks. Ettevõte tegutseb globaalselt, püües teha oma teenused kättesaadavaks enamikule ettevõtetest. LiveAgent on partner Vonage’iga ning on loonud integratsiooni parema kliendikogemuse eesmärgil.

Kuidas kasutada Vonage’i?

Vonage on üks LiveAgenti poolt toetatud VoIP pakkujatest. Saate kasutada seda oma Vonage’i numbri ühendamiseks LiveAgenti ning seadistada oma klienditoekõnekeskusega. Kõnekeskused on suurepärane viis lasta oma klientidel Teiega ühendust võtta, kui nad toodete ja teenuste kohta infot otsivad.

LiveAgent toetab kõnekeskuse haldamist sujuvama töövoo saamise nimel mitmete kõne funktsioonidega. Piletisüsteem käsitleb kogu sisse saabuvat kliendisuhtlust igalt kanalilt ja säilitab andmebaasis nende kohta ajalugu. Kõnesalvestiste ajalugu on alati kättesaadav. 

Lisaks sissetulevatele kõnedele, aitab meie platvorm ka kõnede marsruutimise, IVR-i ja videokõnedega, millal eales vaja. Vaadake kogu funktsioonide nimekirja või heitke pilt allolevale videole, et näha kõiki arenenud funktsioone ühtses platvormis.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Mis on Vonage’i kasutamise hüved?

  • kulutõhus
  • ülemaailmne ligipääs
  • lihtne integreerida
  • võimalus ühendada mitme seadmega
  • usaldusväärne ja efektiivne kommunikatsioon

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vonage integration!

Try it right now

Kui palju maksab Vonage’i LiveAgenti integreerimine?

LiveAgent ei küsi midagi VoIP integratsiooni eest. Siinkohal on oluline märkida, et Vonage on juba sisseehitatud LiveAgenti. Kasutage seda kohe ära ja parandage kõnekeskuse tuge. Pidage aga meeles et Vonage tegutseb iseseisvalt ja seega nõuab ka pakutud teenuste eest vastavat tasu.

Kuidas ühendada Vonage Liveagentiga?

Kohe kui Vonage on andnud Teile VoIP numbri, saate selle info hõlpsasti LiveAgenti integreerida. Lihtsalt lisage Vonage VoIP partnerite sektsioonist ja alustage koheselt oma VoIP kasutamist. Järgige allolevat juhendit, et teada saada, kuidas seda teha.

  • Esmalt minge Vonage’i veebilehele ja alustage oma tasuta prooviperioodiga. Pärast kinnitusmeili saamist saate luua oma konto ja osta Vonage numbri. Selleks minge Juhtpaneelile ja otsige Numrid > Osta number. 
Osta number sektsioon Vonage'i juhtpaneelil
Numbri ostmine
  • Kui olete saanud oma kasutajanime, parooli ja Vonage’i numbri, minge LiveAgenti. Liikuge Seadistamine > Kõne > Numbrid ja vajutage oranžile Loo nupule üleval, et lisada süsteemi uus number. Avaneb uus aken VoIP pakkujatega. Valige ja vajutege Vonage’ile.
Numbri seadistamine Loo nupuga LiveAgentis
Lisage Vonage’i number
  • Viimase sammuna peate numbri lisamise lõpetamiseks täitma vajalikud väljad. Sisestage väljadesse oma kasutaja, parool ja Vonage’i number. Valige osakond kuhu kõne suunatakse, andke numbrile nimi ja valige, kas soovite kõnesid salvestada. Kui olete valmis, vajutage allolevale Lisa nupule. 

Kas soovite teada, mida saate veel LiveAgentiga teha saab? Heitke pilk allolevale videotuurile, et näha kõiki meie poolt pakutavaid tööriistu, mis aitavad Teil klienditeenindust täiendada.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

KKK

Mis on Vonage?

Vonage on API platvorm, mis on nüüd Vonage osa. 

Kui palju maksab Vonage?

Vonage tegutseb iseseisvalt. Seega kui Teid huvitab nende hinnakiri, soovitame minna nende veebilehele. Siiski ei küsi LiveAgent eraldi tasu Vonage'i integratsiooni eest. 

Mis on Vonage'i LiveAgenti integreerimise hüved?

Vonage VoIP integreerimine pakub ettevõttele mitmeid hüvesid. Nagu näiteks - madalamad kulud, parem kliendikogemus ja mitu telefoninumbrit.

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo