Partner
Mis on Vonage?
Vonage on API platvorm, mis teeb ettevõtetele klientide jaoks revolutsioonilise kommunikatsiooni kogemuse ehitamise lihtsaks. Ettevõte tegutseb globaalselt, püües teha oma teenused kättesaadavaks enamikule ettevõtetest. LiveAgent on partner Vonage’iga ning on loonud integratsiooni parema kliendikogemuse eesmärgil.


Kuidas kasutada Vonage’i?
Vonage on üks LiveAgenti poolt toetatud VoIP pakkujatest. Saate kasutada seda oma Vonage’i numbri ühendamiseks LiveAgenti ning seadistada oma klienditoe kõnekeskusega. Kõnekeskused on suurepärane viis lasta oma klientidel Teiega ühendust võtta, kui nad toodete ja teenuste kohta infot otsivad.
LiveAgent toetab kõnekeskuse haldamist sujuvama töövoo saamise nimel mitmete kõne funktsioonidega for a seamless workflow. Piletisüsteem käsitleb kogu sisse saabuvat kliendisuhtlust igalt kanalilt ja säilitab andmebaasis nende kohta ajalugu. Kõnesalvestiste ajalugu on alati kättesaadav.
Lisaks sissetulevatele kõnedele, aitab meie platvorm ka kõnede marsruutimise, IVR ja videokõnedega millal eales vaja. Vaadake kogu funktsioonide nimekirja või heitke pilt allolevale videole, et näha kõiki arenenud funktsioone ühtses platvormis.

Mis on Vonage’i kasutamise hüved?
- kulutõhus
- ülemaailmne ligipääs
- lihtne integreerida
- võimalus ühendada mitme seadmega
- usaldusväärne ja efektiivne kommunikatsioon
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vonage integration!
Kui palju maksab Vonage’i LiveAgenti integreerimine?
LiveAgent ei küsi midagi VoIP integratsiooni eest. Siinkohal on oluline märkida, et Vonage on juba sisseehitatud LiveAgenti. Kasutage seda kohe ära ja parandage kõnekeskuse tuge. Pidage aga meeles et Vonage tegutseb iseseisvalt ja seega nõuab ka pakutud teenuste eest vastavat tasu.
Kuidas ühendada Vonage Liveagentiga?
Kohe kui Vonage on andnud Teile VoIP numbri, saate selle info hõlpsasti LiveAgenti integreerida. Lihtsalt lisage Vonage VoIP partnerite sektsioonist ja alustage koheselt oma VoIP kasutamist. Järgige allolevat juhendit, et teada saada, kuidas seda teha.
- Esmalt minge Vonage’i veebilehele ja alustage oma tasuta prooviperioodiga. Pärast kinnitusmeili saamist saate luua oma konto ja osta Vonage numbri. Selleks minge Juhtpaneelile ja otsige Numrid > Osta number.

- Kui olete saanud oma kasutajanime, parooli ja Vonage’i numbri, minge LiveAgenti. Liikuge Seadistamine > Kõne > Numbrid ja vajutage oranžile Loo nupule üleval, et lisada süsteemi uus number. Avaneb uus aken VoIP pakkujatega. Valige ja vajutege Vonage’ile.

- Viimase sammuna peate numbri lisamise lõpetamiseks täitma vajalikud väljad. Sisestage väljadesse oma kasutaja, parool ja Vonage’i number. Valige osakond kuhu kõne suunatakse, andke numbrile nimi ja valige, kas soovite kõnesid salvestada. Kui olete valmis, vajutage allolevale Lisa nupule.
Kas soovite teada, mida saate veel LiveAgentiga teha saab? Heitke pilk allolevale videotuurile, et näha kõiki meie poolt pakutavaid tööriistu, mis aitavad Teil klienditeenindust täiendada.

Frequently asked questions
Mis on Vonage?
Vonage on API platvorm, mis on nüüd Vonage osa.
Mis on Vonage'i LiveAgenti integreerimise hüved?
Vonage VoIP integreerimine pakub ettevõttele mitmeid hüvesid. Nagu näiteks - madalamad kulud, parem kliendikogemus ja mitu telefoninumbrit.
Kui palju maksab Vonage?
Vonage tegutseb iseseisvalt. Seega kui Teid huvitab nende hinnakiri, soovitame minna nende veebilehele. Siiski ei küsi LiveAgent eraldi tasu Vonage'i integratsiooni eest.