VIPTel integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on VIPTel?
VIPTel on Slovakkia VoIP-pakkuja, kes pakub äriklientidele komplekseid kõneteenuseid alates 2002. aastast. Ettevõte eristub konkurentidest kaasaegse tehnoloogia, tõhusa klienditeeninduse, odavate ja isikupärastatud teenustega.
LiveAgent töötab mitme VoIP-partneriga. Suurem osa neist VoIP-partneritest on juba parema kasutuskogemuse tagamiseks osa LiveAgentist. Kui olete LiveAgenti tellija, on integreerimine ilma lisatasudeta.
Kuidas saate VIPTeli integreerida?
Siin on samm-sammuline juhend:
1. Hankige VIPTel VoIP number
2. Logige LiveAgenti
3. Navigeerige alaosale Numbrid
4. Sisestage VoIP-number ja täitke nõutav teave
5. Lisage ja Kasutage koheselt
Kui Te pole endiselt kindel, kuidas VIPTel LiveAgentiga ühendada, siis siin on põhjalik VIPTeli integreerimise juhend.
VIPTeli eelised:
- odav lahendus
- paranenud produktiivsus
- parem kliendikogemus
- hea seadme ühilduvus
Soovite teada saada rohkem? Heitke pilk allolevale kõnekeskuse tarkvara videole.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free VIPTel integration!
Frequently Asked Questions
Mis on VIPTel?
VIPTel on Slovakkia VoIP-teenuse pakkuja alates 2002. aastast
Kui palju maksab VIPTel VoIP?
Kuigi VIPTel on osa LiveAgentist, on VIPTel eraldi ettevõte. Seetõttu tuleb teenuste eest vastavalt tasuda. Täpse hinnateabe saamiseks soovitame vaadata VIPTeli veebisaiti.
Kuidas ühendada VIPTel LiveAgentiga?
1. Logige LiveAgenti 2. Vajutage Seadistamine > Kõne > Numbrid > VIPTel 3. Lisage vajalikudmandaadid
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.