Partner
Mis on Gravity Forms?
Gravity Forms on WordPressi pistikprogramm. Seda saab kasutada kontaktivormide loomiseks, et koguda andmeid ja informatsiooni.
Kuidas seda kasutada?
Gravity Forms LiveAgentis annab Teile teada uue vormi esitamisest ja uue kliendi süsteemi lisamisest. Võite ka käsitsi lisada või eemaldada kliente ja luua nendega uusi vestlusi.
Hüved
- Jälgige uusi esitatud vorme
- Hallake ja jälgige uusi/olemasolevaid kliente
- Alustage uusi vestlusi
- Parem töövoog
Frequently asked questions
Mis on Gravity Forms?
Gravity Forms on Wordpressi pistikprogramm, mis lubab luua vorme ilma koodikirjutamiseta.
Mis on Gravity Formsi LiveAgenti integreerimise hüved?
- saage teavitusi uue vormi esitamisel
- jälgige uusi ja olemasolevaid kliente
- sujuv töövoog
LiveAgent on usaldusväärne ja taskukohane lahendus kiireloomulise online-äri jaoks. Paljud kasutajad toovad välja, et see on lihtne kasutada ja sellel on suurepärased funktsioonid, sealhulgas integreeritud tugikanalite tugi ja kasulikud aruandlusfunktsioonid. LiveAgent kiirendab suhtlust klientidega ja parandab kliendirahulolu ning müüki.
The use of customized fields in support tickets can improve customer service by allowing for quick and personalized assistance. LiveAgent is a highly praised tool for customer communication and has helped businesses increase customer satisfaction and sales. The platform offers numerous integrations and a cost-effective solution for handling support requests from various channels. Overall, LiveAgent is a valuable tool for improving customer support and communication.
See tekst tutvustab erinevaid tarkvaratooteid ja teenuseid, mis on saadaval LiveAgenti kaudu, sealhulgas klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid ja iseteeninduse tarkvara. Tekst rõhutab ka võimalust saada demo ning tellida uudiskiri ja uuenduste teateid. LiveAgenti kodulehel näidatakse ka installi protsessi olekut ja seda, et veebilehel kasutatakse küpsiseid. Samuti on võimalik plaanida üks-ühele kõne LiveAgentiga. Kõik õigused kaitstud.
Agendi roll klienditeeninduses on oluline ning nad peaksid omama suurepäraseid suhtlusoskusi ja teadmisi toodete ja teenuste kohta. Osakonnad ja personaliagendid aitavad töövoogusid parandada ning tulemuslikkust jälgida. Tarkvaraagendid võivad autonoomseteks agenditeks muutuda ja arendada klienditeenindust.