Cloudtalk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Cloudtalk Privaatsuspoliitikaga
CloudTalki saab väga lihtsalt LiveAgenti integreerida ega vaja mingit programmeerimist.
Teil läheb vaja ainult Teie API URL-i ja API-võtit, mille leiate otse LiveAgenti liidesest (seaded -> API). Seejärel laske Cloudtalkil kõik ülejäänu teha.
Mis on Cloudtalk?
CloudTalk on äritelefoni süsteem, mis on loodud müügimeeskondadele kiiremaks helistamiseks ja rohkemate tehingute sõlmimiseks, samuti klienditeeninduse meeskondadele, et pakkuda sujuvat kliendikogemust telefoni teel. CloudTalk pakub telefonikõnesid, automaatset valimist, kõneskripte, IVR-i, nutikat marsruutimist, SMS-e ja veel 75 kõnekeskuse funktsiooni.
Kuidas seda kasutada?
Kui soovite täielikku juurdepääsu kliendisuhtlusele koos kõneajalooga, on meil ideaalne lahendus. Integreerige oma LiveAgent CloudTalkiga, et näha kogu teavet kõnede ja piletite kohta ühest kohast – CloudTalki liidesest. Kui klient helistab, kuvatakse tema kliendikaardil (mis avaneb kohe, kui võtate vastu telefoni) kontaktandmed, kõneajaloo, märkmed ja helistajaga seotud piletid. Teie agendid pakuvad põhjalikumat ja kiiremat klienditeenindust.
LiveAgenti kasutajate lisaväärtuseks on kõigi CloudTalki kliendikõnede sünkroonimine. Kui kõne on lõppenud, saadetakse asjakohane teave LiveAgenti ja see sobitatakse kliendi piletiga. Näete agendi nime, kõne pikkust, ooteaega ja ettevõtte nime, kust telefonikõne tehti. Iga kõne on lingitud ka salvestusega, mis on igal ajal kättesaadav.
Frequently Asked Questions
Millised on Couldtalki LiveAgentiga kasutamise hüved?
Pole tarvis liideseid vahetada, kogu informatsioon ühes kohas, ajasäästlik, parem kliendirahulolu.
Kuidas integreerida Cloudtalk LiveAgentiga?
Logige LiveAgenti > navigeerige Seadistamine > Süsteem > API. Looge API ja kopeerige see. Logige Cloudtalki > navigeerige Konto > Integratsioonid > LiveAgent. Sisestage API ja salvestage eelistatud töövoo seadistused > aktiveerige ja kasutage!
Antud tekst räägib müügi valdkonna klienditeenindusest ning pakub välja erinevaid võimalusi, kuidas klientidele kõnele kutsumist kõnekaks ja meeldejäävaks muuta. Artiklis mainitakse ka LiveAgent tarkvara, mille abil saab videokõnesid pidada. Lisaks tutvustatakse tasuta veebivestluse võimalusi ja nende kasulikkust klienditeeninduses ning Ucraft LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara funktsioone, integreerimisi ja partnerprogrammi. Tekst rõhutab ka telefonikõnede olulisust ja otsest suhtlust klientidega.
LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse tarkvara, sh VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteeme. Ettevõtte õppevahendid nagu sõnastik ja veebiseminarid, samuti tugiteenus on saadaval. LiveAgenti funktsioonide hulka kuuluvad automaatne jaotamine, mitme-tabling ja universaalne postkast. Hinnakiri ja tasuta testimisvõimalus on saadaval kodulehel.
LiveAgent pakub klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, kaebuste haldamise süsteemi, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Konto paigaldamise järel saadetakse sisselogimistunnused e-postile. Veebileht kasutab küpsiseid ja privaatsuse ja küpsiste poliitika saab leida veebisaidilt.