Partner
CloudTalki saab väga lihtsalt LiveAgenti integreerida ega vaja mingit programmeerimist.
Teil läheb vaja ainult Teie API URL-i ja API-võtit, mille leiate otse LiveAgenti liidesest (seaded -> API). Seejärel laske Cloudtalkil kõik ülejäänu teha.

Mis on Cloudtalk?
CloudTalk on äritelefoni süsteem, mis on loodud müügimeeskondadele kiiremaks helistamiseks ja rohkemate tehingute sõlmimiseks, samuti klienditeeninduse meeskondadele, et pakkuda sujuvat kliendikogemust telefoni teel. CloudTalk pakub telefonikõnesid, automaatset valimist, kõneskripte, IVR-i, nutikat marsruutimist, SMS-e ja veel 75 kõnekeskuse funktsiooni.
Kuidas seda kasutada?
Kui soovite täielikku juurdepääsu kliendisuhtlusele koos kõneajalooga, on meil ideaalne lahendus. Integreerige oma LiveAgent CloudTalkiga, et näha kogu teavet kõnede ja piletite kohta ühest kohast – CloudTalki liidesest. Kui klient helistab, kuvatakse tema kliendikaardil (mis avaneb kohe, kui võtate vastu telefoni) kontaktandmed, kõneajaloo, märkmed ja helistajaga seotud piletid. Teie agendid pakuvad põhjalikumat ja kiiremat klienditeenindust.
LiveAgenti kasutajate lisaväärtuseks on kõigi CloudTalki kliendikõnede sünkroonimine. Kui kõne on lõppenud, saadetakse asjakohane teave LiveAgenti ja see sobitatakse kliendi piletiga. Näete agendi nime, kõne pikkust, ooteaega ja ettevõtte nime, kust telefonikõne tehti. Iga kõne on lingitud ka salvestusega, mis on igal ajal kättesaadav.
Frequently asked questions
Millised on Couldtalki LiveAgentiga kasutamise hüved?
Pole tarvis liideseid vahetada, kogu informatsioon ühes kohas, ajasäästlik, parem kliendirahulolu.
Kuidas integreerida Cloudtalk LiveAgentiga?
Logige LiveAgenti > navigeerige Seadistamine > Süsteem > API. Looge API ja kopeerige see. Logige Cloudtalki > navigeerige Konto > Integratsioonid > LiveAgent. Sisestage API ja salvestage eelistatud töövoo seadistused > aktiveerige ja kasutage!
Õige kasutajatoe tarkvara igale idufirmale
LiveAgent offers a real-time chat widget to help streamline sales and exceed customer expectations. Providing relevant information can encourage customers to make purchases and improve feedback. Excellent customer support from the beginning can increase loyalty and lead to business success. LiveAgent also provides tools for wider brand awareness and smarter marketing, such as email templates and social media integrations.
Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua
E-kirja mallide kasutamine parandab ajahaldust ja järjepidevust ning võimaldab pakkuda suurepärast klienditeenindust. LiveAgent pakub selleks sobivat tarkvara.
Kuidas LiveAgentis osakondi luua
LiveAgenti erinevad osakonnad parandavad klientide rahulolu, korraldades päringuid ja hallates töökoormust nende suunamise kaudu õigesse osakonda.