CloudApp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Järgige allpool kirjeldatud integreerimisjuhendit, et alustada CloudApp`i kasutamist LiveAgent`iga.
- Registreeruge CloudApp´is ja logige oma LiveAgent`i kontole
- Hakake lisama LiveAgent`i sisu või linke
Mis on CloudApp?
CloudApp on tarkvara ettevõte, mis on spetsialiseerunud pilvepõhise ekraani ja video jäädvustamise tarkvara rakendustele.
Kuidas saate seda kasutada?
Salvestage oma ekraan
CloudApp võimaldab meeskonnal jäädvustada videot kõigest, mis on teie ekraanil; alustades brauseri vahekaardist või suhtlusest Windows`i või Mac´i äpi kaudu, mida saab jagada otse LiveAgent´i sedeli, vestluse, foorumipostituse või teadmistebaasi leheküljega.
Muutke ja märkige
Pakkuge oma klientidele rõõmu eemaldades edasi tagasi suhtluse ja asuge LiveAgent`i abil kohe asja kallale. Suhelge 300% kiiremini tõstes lehe teatud osad esile, et koheselt ettepanekut või tagasisidet saada.
Lisage see otse LiveAgent`i
Jäädvustage salvestis või ekraanipilt ning CloudApp loob automaatselt jagatava lingi.
Frequently Asked Questions
Mis on CloudApp?
CloudApp võimaldab teil salvestada oma ekraani. Veel enam, see säästab salvestab selle pilve, seega pääsete sellele igal ajal juurde.
Miks peaksite integreerima CloudApp`i LiveAgent`iga?
Klienditeeninduses on palju igapäevaseid kliendipäringuid. CloudApp võimaldab teie meeskonnal salvestada ja jagada videot oma klientidega. See parandab teie klienditeeninduse/toe efektiivsust. Lihtne video jagamine lingiga LiveAgent`i sees võib tõsta teie klientide rahulolu.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.