Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Avelia

Mis on Avelia?

Avelia on ettevõtetele spetsialiseerunud telekommunikatsiooni operaator olnud juba peaaegu 20 aastat. Nad pakuvad klientidele vastavalt vajadusele käsitsi kootud lahendusi. Avelia on läheduses oma klientidele, kellega ta hoiab privilegeeritud suhteid, olles nende ühtne kontaktpunkt. Nende lahendused katavad kogu telecomi perimeetri: püsivõrgu telefoniteenus, mobiilid, internet, kiudoptika, turvalisus, interneti telefon jms. Kõikide telecomi lahenduste jaoks ühtne punkt tähendab:

  • kindlustunne, et failid on kindlas kohas ja keegi ei hiili probleemi korral vastutusest kõrvale.
  • kokkuhoiu kindlus
  • võimalus valida oma võrguteenus täiesti läbipaistvalt (Avelia toimib kõikide operaatoritega)

Avelia on ümbritsenud end parimate partneritega, et seista silmitsi järgmise dekaadi väljakutsetega: turvalisus, SD WAN, kaugtöö jms. Võtke meiega ühendust täites järgnev vorm: https://www.avelia.fr/rendez-vous

Kuidas seda kasutada?

Kui Te otsite LiveAgenti kõnekeskuse jaoks VoIP pakkujat, on Avelia suurepäraseks valikuks. LiveAgenti kõnekeskus kannab hoolt Teie kõnede ja piletite eest ning Avelia kõige muu eest. Sülearvuti või nutitelefoni kõlarid on ainus, mida vajate esialgse kõnekeskuse rajamiseks. Teil võib hiljem minna tarvis teist riistvara, kui juhtumisi soovite oma kõnekvaliteeti parandada.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Kuidas saada kasu LiveAgenti kõnekeskusest?

Kuigi enamik inimesi eelistab digitaalset kliendikogemust, soovivad osad ka sügavamat isiklikku ühendust brändidega, millega nad kokku puutuvad. Kõnekeskused on suurepärane viis parandamaks kliendisuhteid, müüa tooteid, saada uusi kliente ja teenindada kasutajaid või pakkuda üleüldist klienditeenindust.

Traditsiooniliste kõnekeskuste langusel ja LiveAgenti sarnaste kõnekeskuse tarkvarade tõusuteel, on lihtne klientidele pakkuda neid tüüpi kogemusi, ilma et peaks panka lõhki ajama. Kõnekeskused on nüüd ligipääsetavad igat tüüpi ettevõtetele – väikestele ja suurtele.

Kuidas toimib LiveAgenti kõnekeskus?

LiveAgent teeb oma arenenud funktsioonide abil kõnekeskuse juhtimise ja tööshoidmise ettevõtetele lihtsamaks. Näiteks saate luua kohandatud IVR (Interaktiivne kõneteeninduse) puud, mis juhatavad kliente automaatselt õigete osakondade ja agentideni.

Parim osa? LiveAgenti IVR funktsioon teeb ise kogu töö ja loob Teie klientidele sekeldustevaba kogemuse. Ainus mis nad peavad tegema, on kuulata IVRi menüüd ja vajutada vastavat nuppu valimisklahvistikul (nt. vajutage 1 müügiteenuse jaoks), et saada ühendust töö jaoks õige inimesega.

Kõnekeskus IVRiga

Kas Teie klient võttis kogemata vale osakonnaga ühendust? Lahendus on lihtne, kasutage aja säästmiseks kõnede suunamist, et saata klient Teie kolleegi juurde.

Kas Teil on raskusi kliendi poolt öeldu mäletamisega? Pole muret, LiveAgent salvestab kõik sisse- ja väljatulevad kõned ning talletab need süsteemi. Mälu värskendamiseks otsige üles õige pilet ning kuulake kõne täielikku salvestist. Kõnesalvestust võib kasutada ka uute agentide treenimiseks, näidates neile korrektseid vastuseid klientide kõnedele. 

Soovite rohkem informatsiooni meie kõnekeskuse funktsioonide kohta? Heitke pilk meie kõnekeskuse funktsioonide lehele, mis sisaldab kogu infot LiveAgenti kõnekeskuse võimekuse kohta.

Kuidas integreerida Avelia VoiP Liveagenti?

Kui soovite luua LiveAgenti kõnekeskust Avelia’ga oma VoIP pakkujana, järgige seda lihtsalt juhist.

  • Avage LiveAgent ning minge Seadistamine > Kõne > Numbrid. Vajutage üleval olevale oranžile Loo nupule. 
  • Valige VoIP pakkujate nimekirjast Avelia.
Valige Avelia VoIP pakkujaks LiveAgenti kõne sätetes
Valige Avelia
  • Nimetage number, valige osakond, sisestage logimisdetailid ja valige oma väljahelistamise prefiksi number. Samuti saate märkida või eemaldada märke valikul, mis salvestab kõik sellele numbrile sissetulevad ja väljuvad kõned. Kui soovite lõpetada, vajutage all olevale Lisa nupule.
Seadista Avelia telefoninumber LiveAgentis
Seadista Avelia telefoninumber

Telefoninumber on LiveAgentis ja valmis kasutamiseks. Soovi korral võite lisada veel Avelia telefoninumbreid või numbreid teistel VoIP pakkujatelt.

Avelia telefoninumber on LiveAgentis ja valmis kõnekeskuses kasutamiseks
Avelia telefoninumber lisatud

Saage rohkem infot LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara kohta

Kas soovite saada rohkem informatsiooni kõnekeskuse rajamise ja tööshoidmise kohta? Huvi korral vaadake LiveAgenti akadeemiat, et saada rohkem infot kõnekeskuste ja teiste klienditeeninduse maailma teemade kohta.

Uudishimulik mida LiveAgent veel suudab teha? Vaadake allolevat videot, et näha meie klienditeeninduse tarkvara täit tuuri.

LiveAgent Product Tour

KKK

Mis on Avelia?

Avelia on VoIP teenuse pakkuja koos standardsete kõneteenustega. Kandke Avelia ja LiveAgenti abil hoolt kõnehalduse, sõnumite, konverentskõnede või kõnede suunamise eest. 

Kas ma saan integreerida Avelia LiveAgenti?

Avelia on üks Voice over Internet Protocol (VoIP) teenuse pakkuja, mis on saadaval ja toetatud LiveAgenti poolt. Eelistuse korral võite seadistada Avelia oma peamiseks kõnekeskuse pakkujaks. 

Kas Avelia integratsioon on tasuta?

Te ei pea maksma lisa kõikehõlmava LiveAgenti paketiga ja võite koheselt Avelia VoIP-toega kõnekeskuse LiveAgenti seadistada. 

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo