Mis on 2Checkout?
2Checkout on “all-in-one” elektrooniline makseteenuse ja rahastamise platvorm, mis suudab käivet maksimeerida ja muuta ülemaailmsete digitaalsete müükide tegemise lihtsamaks.
Saate seda kasutada oma ümberarvestuskursside tõstmiseks, liitumispõhise ettevõtte juhtimiseks ning selleks, et aidata e-kaubanduse raskustega ülemaailmsel tasemel toime tulla, milleks võivad olla kohandatud maksevõimalused ja korduvarveldamine.
2Checkout hinnad sisaldavad paindlikke plaane igale kasutajale, lähtudes ettevõtte edukate müükide arvust. Saate seda proovida ka tasuta, krediitkaardi infot ei küsita.
Kuidas saate seda kasutada?
2Checkout`i integratsiooni LiveAgent`i on võimalik kasutada tellimuste, arvete ning tagasimaksete nägemiseks. Kogu sellele infole pääseb juurde LiveAgent’i töölaualt ilma äppide vahel lülitumata. Et sellele juurde pääseda avage mistahes kliendi sedel ja klikkige 2Checkout ikoonil.
See võib ettevõttele mitmel moel kasulik olla, näiteks kliendisuhtluse parandamiseks. Klienditoe meeskonnad näevad sedelil tellimusi, seega on neil paremad teadmised probleemidest ja nad saavad pakkuda suurepärast klienditeenindust.
Millised on eelised?
- Äritarkvara integratsioon kasutajatoe tarkvaraga
- Omnikanal sedelisüsteem
- Töölaua funktsioonid aiatavad teil sedeli detailides tellimustel silma peal hoida
Kuidas integreerida 2Checkout`i LiveAgent`iga
Vaadake seda integratsioonijuhendit, kuidas aktiveerida 2Checkout integratsiooni LiveAgent`iga. Integratsiooniprotsess on väga lihtne ja see võtab aega kõigest mõne mõnuti. Pärast seda saate oma tellimusi jälgida ja hallata LiveAgent`ist.
- Avage LiveAgent ja suunduge Konfiguratsioon > Süsteem > Pluginad. Otsige pluginate nimekirjast üles 2Checkout integratsioon ja klikkige aktiveeri nupul. Pärast plugina aktiveerimist LiveAgent taaskäivitub.
- Pärast uuesti käivitumist otsige nimekirjast üles 2Checkout plugin ning klikkige hammasratta kujulisel konfigureerimise nupul. Täitke ära oma 2Checkout kasutajanimi/e-maili aadress ning sisestage oma salasõna. Kaaluge ka kahe teise tellimusega seonduva võimaluse valimist. Pärast seda klikkige “salvesta” ja oletegi valmis.
Kui kõik on valmis, saate klikkida sedelisüsteemi postkasti mistahes kliendi sedelil ja nende tellimusi kontrollida. Sellisel moel on teil uute või olemasolevate klientidega kontakti loomisel info kohe olemas. Tunnete huvi, mida LiveAgent veel teha suudab?Tutvuge meie tutvustava videoga.
Frequently asked questions
Miks peaksite 2Checkout`i LiveAgent`i integreerima?
Integratsioon võimaldab teil hallata 2Checkout tellimusi LiveAgent`i sedelisüsteemist ilma rakenduste vahel lülitumata.
Kuidas saate 2Checkout`i LiveAgent`i integreerida?
Kui olete juba oma LiveAgent`i kontole sisse loginud, klikkige Konfiguratsioonid > Süsteem > Pluginad ja aktiveerige 2Checkout integratsioon.
Millised on 2Checkout`i LiveAgent`iga integreerimise eelised?
Peamiseks eeliseks on võimalus vaadata ja hallata 2Checkout tellimusi LiveAgent`i sedelisüsteemi vaates ilma, et peaksite äppide vahel lülituma. See võimaldab klienditoe agentidel toe pakkumisel tellimusi näha.