Magenta integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Magenta on terviklik ettevõtte telekommunikatsiooniteenuste lahenduse pakkuja Austrias. Ettevõte tegutseb alates 1996. aastast ja täiustub iga päev, pidades silmas üht eesmärki – rahul kliendid. Kuna Magento pakub ka VoIP-teenuseid, alustas LiveAgent ettevõttega koostööd, et pakkuda lihtsat VoIP integratsiooni.
Kui palju maksab Magenta integratsioon LiveAgenti?
LiveAgent pakub tasuta Magenta integratsiooni. Pidage siiski meeles, et Magenta võtab oma teenuste eest eraldi tasu.
Kuidas saate integreerida Magenta LiveAgenti?
1. Hankige Magenta VoIP number
2. Navigeerige Seadistamine > Kõne > Numbrid
3. Täitke ära nõutud informatsioon
Mis on Magenta hüved?
- Paranenud kliendikogemus
- kulutõhus
- väga usaldusväärne
Soovite teada saada rohkem? Heitke pilt allolevale kõnekeskuse tarkvara videole.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Magenta integration!
Frequently Asked Questions
Mis on Magenta?
Magenta on VoIP pakkuja aastast 1996.
Kuidas saab ühendada Magenta LiveAgentiga?
1. Logige LiveAgenti 2. Navigeerige Kõned > Numbrid 3. Valige Peamine 4. Lisage nõutud informatsioon
Kui palju maksab Magenta integratsioon?
Kui Te soovite ühendada Magenta VoIP Liveagentiga, ei kaasne sellega lisakulutusi.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.