Close integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Close?
Close on kliendisuhete haldustarkvara, mida kasutatakse kõnede ja e-kirjade käsitlemiseks ning tehingute sõlmimiseks.
Kuidas seda kasutada?
Close’i integratsioon võimaldab LiveAgenti juhtpaneelilt jälgida uuendusi ja uudiseid. On ka mitmeid toiminguid, mida saate teha. Jälgige teavet uute klientide, kõnede, kontaktide, meilide, müügivihjete, ekspordi, postkasti üksuste ja kohandatud tegevuste kohta. Saate käsitsi lisada aadresse vihjetele, luua hulgitoiminguid või e-kirju, hallata tellimusi ja muud.
Hüved
- Säästke aega jälgides oma kliente LiveAgentist
- Tehke rohkem ühest lahendusest
Frequently Asked Questions
Mis on Close?
Close on CRM (kliendisuhete haldamise) tarkvara, mis lubab Teie meeskonnal luua sujuva müügi automatiseerimise.
Kuidas ära kasutada Close'i integratsiooni LiveAgentis?
Integreerides Close'i LiveAgenti, saate lihtsasti ühest liidesest hallata informatsiooni klientide kohta. Lisaks saate LiveAgenti juhtpaneelile teateid uuenduste ja uudiste kohta.
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Reaalajas vestlus on oluline tööriist iga klienditoe agendi jaoks, aidates suurendada tulusid kuni 48%. Samuti aitab kõnekeskus lahendada klientide probleeme isiklikuma lähenemisega, suurendades probleemide lahendamist kuni 56%. LiveAgent pakub mitmekülgset klienditoe lahendust, mis hõlmab ka piletisüsteemi, sotsiaalmeediat, teadmusbaasi ja palju muud. Alustage tasuta prooviperioodi ja avastage, miks LiveAgent on valdkonna liider.
Teenustaseme leping (SLA) tagab kvantifitseeritud ja arvestatava teenuse osutamise ning selgema ülevaate probleemide korral. LiveAgent pakub SLA-de logi, mida saab erinevate parameetrite järgi sorteerida ja eksportida CSV-faili. Agentide saadavuse aruannetest saab agendi tööaega ja online olemise aega ülevaate ning neid saab genereerida LiveAgentis. Lisaks pakub LiveAgent mitmeid seotud ressursse ja tarkvaralahendusi.