Väärtuslik igas valdkonnas

Avastage kuidas LiveAgent täiendab Teie veebimajutuse ettevõtet.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Suurendage propageerimist

Looge positiivne CX, mis paneb Teie kliendid rääkima.

24%

Vähendage vastamisaegu

Parandage esmase vastamise määrasid automatiseeritud piletite marsruutimisega.

37%

Vähendage piletite mahtu

Vähendage teadmusbaasi abil tugipiletite sissevoolu.

Industry background

Klienditoe tarkvara veebimajtuuse sektorile

Täiendage oma digitaalse maailma kohalolekut LiveAgentiga ja pakkuge tipptasemel klienditeenindust.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Vähendage sissetulevate tugipiletite arvu, pakkudes terviklikku eneseabiportaali, mis on saadaval 24/7 aastaringselt.

Hoidke oma kliendi andmed kaitstud kaasaegsete turvameetmetega, sealhulgas HTTPS-krüptimine, DDoS-i leevendamine ja palju muud.

Meelitage uusi kliente ja suurendage klientide eluaegset väärtust, pakkudes unustamatuid kogemusi, mis loovad positiivse suusõnalise teabe.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Olge alati võrgus ja saadaval

Veebimajutus ja serverite hooldus, nagu Teie kliendidki, nõuab palju tähelepanu ja keskendumist. Üks ja lühike viga võib põhjustada palju probleeme infrastruktuuri ja Teie edu jaoks. Informeerige oma klienti kohe reaalajas vestlusega ja pakkuge talle nende vajadustele vastavat lahendust.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Vähendage tugiteenuse mahtu

Küsimused, taotlused, probleemid, päringud… Teie klientidel on igasuguseid muresid, mis tuleb lahendada. Looge oma kliendiportaal, mis on seotud teadmusbaasi ja KKK-dega ning andke oma kliendile võimalus iseseisvalt vastuseid otsida. Teie tugiagendid saavad nüüd keskenduda erinevatele aspektidele ja pakkuda isiklikumat abi.

Ühendage mitmed kanalid

Purustage kõikide kanalite piirid, mida Teie klient kasutab Teiega ühenduse võtmiseks. Alustage probleemi lahendamist tööajal reaalajas vestluse kaudu, jätkake piletis õhtutel ja lõpetage päring järgmisel päeval kõne kaudu. Kõik samast kohast – kena ja korralik. Vaadake, kuidas Teie tulud kasvavad.

combine multiple channels - illustration

Säästke LiveAgentiga rohkem

Analüüsige ja võrrelge LiveAgenti erinevate klienditoe lahendustega ning valige see, millel on Teie valdkonna jaoks kõige asjakohasemad funktsioonid ja parim hind.

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

Vaadake meie edulugusid ja iseloomustusi ning uurige, kuidas saab LiveAgent suurendada Teie kliendituge ja klientide õnne.

Related Articles to Veebimajutus
Proovige turu parimat kliendi jälgimise tarkvara. LiveAgenti peetakse järjekindlalt parimaks väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete klientide jälgimise tööriistaks.

Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga

LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, kiirendades suhtlust ja suurendades kliendirahulolu ning müüki. See on kuluefektiivne ja täis funktsioone, mis parandab produktiivsust.

Page - 4

Pakkuge erakordsetklienditeenindust.

Sorry, I cannot provide a summary for a piece of text in a specific language without the actual text to summarize. Please provide the text for summarization.

Page - 2582

Pakkuge erakordsetklienditeenindust.

Sorry, I cannot summarize a text in a specific language without the actual text to work with. If you provide the text, I can definitely help you with the marketing summarization in language ET.

LiveAgent on leidnud kasutust paljudes tööstusharudes. Raamatupidamine ja juriidika on üks neist. Proovige LiveAgenti juba täna ja vaadake selle eeliseid.

Klienditoe tarkvara raamatupidamisele ja juriidikale

LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone, integratsioone ja alternatiive. Ettevõtte fookus on klientide rahulolu ja tugi. LiveAgenti kasutamine aitab optimeerida kulusid ja suurendada tulusid.

LiveAgent on kõik ühes kasutajatoe lahendus, mis sisaldab ka kõnekeskust. Meie kõnekeskusel on kõik funktsioonid, sealhulgas tagasihelistamine.

Helistage klientidele automaatselt tagasi

Tarkvara LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, mis aitavad parandada kliendirahulolu ja kõnekeskuse efektiivsust. See võimaldab omnikanalit, automaatset tagasihelistamist, 24/7 tuge ja hübriidseid sedelivoogusid.

Hea klienditeenindus algab paremast klienditoe tarkvarast. Proovige LiveAgenti 14-päevase tasuta tervikliku prooviperioodiga. Ehitage suhteid, kasvatage lojaalsust ja müüki.

Paneme klienditoe tarkvara abil punkti halvale teenindusele

LiveAgent'i mitmekanaliline kasutajatoe tarkvara pakub üle 180 klienditoe funktsiooni ja 40 integratsiooni. Selle abil saate hallata kõiki sidekanaleid ühest jagatud ettevõtte postkastist ning nautida sotsiaalmeedia integreerimisi, piiramatut piletite sirvimisajalugu, kõnesalvestusi, hübriidpiletivooge ja muid tootlikkuse tööriistu. 7 või 30 päeva tasuta prooviperioodi saamiseks võite kasutada oma ettevõtte e-posti aadressi.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x