Looge positiivne CX, mis paneb Teie kliendid rääkima.
Parandage esmase reageerimise määra piletite automaatse marsruutimisega.
Vähendage teadmistebaasiga tugipiletite sissevoolu mahtu.
Tarbijate nõudlusest, tehnoloogiauuendustest ja uutest levitamisstrateegiatest lähtuvalt kasvavad mängude ja e-spordi turud kiiresti. Nad on muutumas nišitööstusest peamiseks meelelahutusvormiks kogu maailmas.
LiveAgenti kasutajatoe tarkvara abil saavad peamised e-mängu ja e-sporditööstuse mängijad, sealhulgas mänguarendajad ja -kirjastajad, voogesitusettevõtted, meeskonnaomanikud ja mõjutajad tõsta oma klienditoe taset, parandada mängijate kogukondade kogemusi, parandada kasutajate suhtlust ja saavutada konkurentsieelis.
E-mäng ja e-sport on tavaliselt määratletud väga sarnasel viisil ja need kaks mõistet kattuvad sageli. E-sport (tuntud ka kui elektrooniline sport, eSport või võistlusmängud) on professionaalsete mängijate vahel korraldatud mitme mängijaga videomängude võistlused, samas kui e-mäng (elektrooniline mäng või eMäng) toimub väljaspool ametlikult lubatud võistlusi ja teenib puhtalt meelelahutust.
Milleeniumi põlvkonna jõul töötav e-spordi- ja e-mängutööstus on viimastel aastatel tohutult kasvanud.Global Esports Marketi aruande kohaselt kasvavad globaalse e-spordi tulud 1,1 miljardi dollarini, samal ajal kui kogu e-spordi publik kasvab 495 millioni inimeseni. The Esports Ecosystemi aruanne paljastas et globaalne e-spordi turg ületab kõigi eelduste kohaselt 1,5 miljardi dollari piiri aastaks 2023.
Jälgige oma veebisaidi külastajate käitumist ja võtke nendega ennetavalt ühendust. Vastake võimalikele küsimustele ja hankige uusi pakkumisi.
Vähendage sissetulevate tugipiletite arvu, pakkudes terviklikku iseteenindusportaali, mis on saadaval ööpäevaringselt ja aastaläbi.
Kasvatage oma veebikogukonda, luues kogukonnafoorumeid, mis võimaldavad Teie klientidel arutelusid juhtida ja küsimusi esitada.
Hallake oma mängijakogukondi pingutuseta ja pakkuge suurepärast kasutajatuge võimsa e-mängu ja e-spordi tugiteenuse tarkvaralahendusega.
Olenemata kanalitest, mida mängijad klienditoega ühendust võtmiseks kasutavad – e-post, kõned, veebivormid, reaalajas vestlus või sotsiaalmeedia, kõik tugiteenuse päringud kantakse automaatselt piletitele ja salvestatakse turvaliselt universaalsesse postkasti. Kõik piletid on hõlpsasti juurdepääsetavad ühelt juhtpaneelilt, et need oleksid Teie meeskonna poolt lihtsamini käsitletavad.
Piletite kiire ja tõhusa lahendamise tagamiseks pakub LiveAgent täielikku valikut piletite haldamise funktsioone, sealhulgas arukaid piletite jaotamise võimalusi, töövoo automatiseerimist, konserveeritud sõnumeid ja malle, SLA haldust, meeskonna koostöövahendeid, lihtsat kohustuste haldust, kokkupõrke tuvastust, piletite poolitamist ja ühendamist, sisseehitatud CRM-i koos kliendi statistikaga, aruandlust, analüütikat ja palju muud.
Käsitlege reaalajas tugiteenuse päringuid hõlpsalt, võimaldades reaalajas vestlust. Pakkuge mängijatele abi ka liikvel olles, ilma mängukogemust katkestamata. LiveAgenti kohalik reaalajas vestlus – kiireima vestlusvidinaga turul – sisaldab nii tavalisi kui ka ainulaadseid funktsioone, nagu mitu vestluse marsruutimise võimalust, ennetavad vestluskutsed, külastajate jälgimine veebis ja palju muud.
Integreerige oma sotsiaalmeedia lehed hõlpsalt oma kasutajatoega ja hoidke ühendust kasutajatega, kes suhtlevad sotsiaalsete kanalite kaudu. LiveAgent loob sujuvalt ühenduse Facebooki, Twitteri ja Instagramiga. Integratsioonid võimaldavad Teil jälgida ja vastata kõigile oma sotsiaalmeedia sõnumitele, kommentaaridele ja mainimistele kasutajatoe administraatori paneelil, ilma et peaksite kontosid vahetama.
Looge põhjalik teadmusbaas koos KKK-dega, et pakkuda kasutajatele võimsaid iseteeninduse ressursse, kust nad leiavad kiiresti ja lihtsalt vastuseid oma küsimustele. LiveAgent pakub peeneid sisu avaldamise tööriistu, mis võimaldavad Teil pingutuseta luua kasulikku sisu ja anda mängijatele võimaluse end aidata, isegi kui Teie tugimeeskond pole võrgus.
Täiustage oma iseteeninduskogemust tervikliku kliendiportaaliga, mis sisaldab kasutajafoorumit, kus mängijad saavad üksteisega suhelda ja üksteist aidata, jagada mängunippe ja trikke ning jagada oma kogemusi. Samuti saate lubada tagasiside ja soovituste kogumise, et saada ülevaadet mängijate arvamustest, eelistustest ja ootustest.
Muutke iga tugiteenuse päring oma meeskonna jaoks lihtsaks töövooks, luues samal ajal kasutajatele isikupärastatud tugikogemuse.
Jagage pileteid automaatselt Teie eelnevalt määratletud reeglite alusel, et kasutajad oleksid alati õigete agentidega ühendatud. Uurige piletite marsruutimise lisateavet
Vastake päringutele kiiremini ja toetage samaaegselt mitut kasutajat koos eelnevalt määratletud vastuste ja mallidega. Lugege valmiskirjutatud vastuste lisateavet
Looge ja kohandage mitme kaubamärgiga tugiportaale, millel kõigil on oma ainulaadne disain, seaded ja sisu. Uurige mitmetasemelise teadmusbaasi lisateavet
Lubage otsingu vidin, mis genereerib Teie teadmistebaasis automaatselt reaalajas soovitusi seotud sisu kohta. Uurige otsinguvidinate lisateavet
Installige oma Androidi või iOS-i rakendused, et vastata kasutajate päringutele, kui olete kontorilauast eemal. mobiilirakenduste lisateavet
Laske oma kasutajatel ja tugiagentidel kasutada oma emakeelt. LiveAgent toetab praegu üle 40 keele. Uurige mitmekeelse toe lisateavet
LiveAgent on olnud aastatel 2019 ja 2020 enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKE-dele.
Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgent oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.
Tänu üle 180 funktsioonile, üle 40 integratsioonile ja lõpututele kohandamistele adapteerub tööriist hõlpsalt Teie ettevõtte vajadustega.
Mõned peamised e-spordi ja mängude valdkonna mängijad saavad juba kasu LiveAgenti kasutajatoe piletitarkvara kasutamisest. Miks mitte nendega liituda? Valige 4 erineva paketi vahel, kaasaarvatud tasuta versioon, millel on lihtne ja läbipaistev hinnakujundus. Makske kasutamise käigus, ilma fikseeritud lepingute või varjatud tasudeta, alandage või uuendage oma plaani alati, kui seda vajate.
Most Popular
Analüüsige ja võrrelge LiveAgenti erinevate klienditoe lahendustega ning valige see, millel on Teie valdkonna jaoks kõige asjakohasemad funktsioonid ja parim hind.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.