Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Artboard 6

VIP tugi

Adriána Imrichová

Adriána Imrichová

Viimati muudetud August 5, 2021 ajal 4:33 pm

Saadavus & teenuse ulatus

Täiendav funktsioon, mis on saadaval juhuks, kui suurem klient nõuab pühendunud personali. See teenus on saadaval vaid kallimas (All-inclusive) makseplaanis ning täiendava tasuga 1000€/kuu.

Pühendatud toe ulatus

Pühendunud ühtne kontaktpunkt

Teile on pühendatud kasutajatoe aegnt, keda teate nimepidi, ta on pühendunud teile ja teie ettevõttele, saate temaga igal ajal ühendust võtta.

Teil on juurdepääs unikaalsele vestluse nupule, mis võimalda teil endale määratud agendiga otse ühendust saada. Teil on juurdepääs agendi kalendrile, saate nendega kõne kokku leppida.

Eelisõigusega juurdepääs vanemagentidele

Kui vajate arenenud tuge, määrame teile koheselt 2 astme tehnilise agendi, kellel on kogemusi keeruliste tehniliste probleemidega.

Kõnede üle vaatamine

Saate broneerida kõne oma toe agendiga, seda nii abi saamiseks, koolituseks või ajurünnaku rakendamiseks süsteemis muudatuste läbi viimiseks.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?

Pühendunud kasutajatoe agendi saadavus

Lisaks 24/7 vestuse toele teie veebilehel ja standard e-mail toele, saate:

  • Pühendunud kasutajatugi: 09.00-17.00-ni CET
    • Tööajavälised kõned suunatakse kõneposti ja teeme omalt poolt parima, et teile helistataks tagasi niipea, kui võimalik.
  • Pühendunud kasutajatugi: 09.00-17.00-ni CET
    • Kogume kokku e-mailid, mis on saadud tööaja väliselt, garanteerime nendega tegelemise järgmisel tööpäeval.
  • Pühendunud kõnetugi: saate broneerida kõne oma toe agendiga vastavalt kättesaadavusele.

VIP SLA vastuse ajad

TaseDefinitsioonVastamise aegJärelkontrolli aeg
Tase 1 Kriitil.Teenus maas/pole saadaval. Peatuvad klientidega seonduvad  tegevused, puudub protseduuriline lahendus. 1 tund või vähem.Kuni 4 tundi. Agendid teevad koos adminnidega tööd, et taastada teenus niipea, kui võimalik. 
Tase 2 KõrgeTugev soorituse langemine. Teenused töötavad, kuid nende tase on alanenud ja see mõjutab kasutamist.1 tund või vähem.Kuni 4 tundi. Agendid töötavad koos adminnidega, et taastada teenus niipea, kui võimalik. 
Tase 3 Stand.Osaline pilveteenuse kadu mõjuga ettevõttele. Näiteks uusi e-maile ei tooda ja teatud integratsioonid ei tööta.2 h või vähem. Agent võtab teiega ühendust 1-2 tunni jooksul, tavaliselt kohe. 2 tp või vähem Agent tegeleb kogu suhtlusega ja hoiab teid kursis. 
Tase 4 RikePäring seoses rikkega (mitte kriitiline probleem). Nt. kogete LiveAgent`i  riket (nt. teatud reegli tingimus ei tööta või muu sarnane).1 tp või vähem Agent võtab teiega ühendust 24 h jooksul või kohe. Agent tegeleb kogu suhtlusega ja hoiab teid kursis.  
Tase 5 PäringSeadistuse päring, uue funktsiooni soovitus, iga muu kasutajatoele esitatav küsimus. Automatiseerimise reeglite üles seadmine, juhtumi nõustamine, funktsiooni kohta küsimine või muu sarnane. 1 tp või vähem. Agent võtab teiega ühendust 24 tunni jooksul, tavaliselt kohe. Agent tegeleb kogu suhtlusega ja hoiab teid kursis.  

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo