Zapier on üks lihtsamaid viise kahe või enama erineva funktsionaalsusega rakenduse ühendamiseks, integreerimiseks või ühendamiseks üheks mugavaks lahenduseks. See töötab ilma raskusteta ja saab enamiku rakendusi omavahel ühendada. Zapier töötab meie LiveAgenti loomulike integratsioonide kõrval.
Zapier võimaldab Teil integreerida LiveAgentiga palju rakendusi, integratsioone ja tarkvara, et tagada sujuv töökogemus. LiveAgent integreerub neist suure hulgaga, et kõik leiaksid oma töövoo parandamiseks vajaliku.
Need integratsioonid on loodud teie töövoo parandamiseks ja teie kasutajatoe ühendamiseks teiste rakendustega, et muuta kogemus sujuvamaks. See tähendab, et te ei pea erinevate tarkvarade vahel edasi-tagasi pendeldama, kasutama töölaua märguandeid, ega olulisi värskendusi jälgima.
Näide: Alice on kasutajatoe juhataja ja soovib koostöövahendiga jälgida oma meeskonna edusamme erinevate ülesannete täitmisel. Siiski peab ta keskenduma ka pidevalt tulevate piletite lahendamisele. Alice kasutab LiveAgenti klienditoe jaoks ja ProjectManager.com-i oma meeskonna ülesannete loomiseks ja haldamiseks. Alice kasutab kahe rakenduse ühendamiseks Zapieri, et ta saaks oma LiveAgent konto juhtpaneelil ProjectManager.com ülesandeid jälgida.
Vaadake LiveAgenti integratsioonide loendit ja leidke need, mida soovite ühendada.
Need a tool for email marketing?
Look no further! LiveAgent can do it all -- whether it’s streamlining emails, creating email templates, or keeping you organized. Try it today for free.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.