Kas soovite vaadata oma reaalajas vestluse Google Analyticsi konversiooni andmeid?
LiveAgentiga on see võimalik ja lihtne.
LiveAgenti reaalajas vestlusel on palju funktsioone. Vestluse sisseehitatud jälgimine võimaldab Teie ettevõttel jälgida reaalajas vestluse konversioone, mis aitab Teil analüüsida võrgunupu üldist mõju.
Milleks kasutatakse vestluse sisseehitatud jälgimist?
Seda kasutatakse reaalajas vestluse seansside sündmuste jälgimiseks Google Analyticsis. Tänu andmetele saate hinnata reaalajas vestluse mõju oma veebisaidi konversioonidele. Lisaks saate vaadata oma agentide mõju müügile.
Milliseid valikuid saate jälgida?
- Vestluse algus
- Vestluse lõpp
- Iga agendi sõnum
- Iga kliendi sõnum
Kuidas vestluse sisseehitatud jälgimine toimib?
LiveAgentis saate lihtsalt navigeerida pistikprogrammide juurde ja aktiveerida reaalajas vestluse jälgimise. Pärast seda järgige lihtsaid juhiseid ja vaadake kohe vestluse analüüsi.
Sündmused loovad JavaScripti, mis saadab käske otse Teie veebilehele, kust vestlus alguse sai Pluginat võiks kasutada;
- märku andvad sündmused Teie veebirakenduses
- alustavad kindlaid javascripti funktsioone
- muudavad Teie veebilehe sisu jooksva vestlusseansi põhjal
Üksikasjaliku teabe saamiseks avage Google Analyticsi integratsioon – LiveAgent.
Hüved:
- Konkurentsieelis
- Parem arusaam turust/klientidest
- Kõik andmed on ühes kohas
Get the live chat data in Google Analytics now!
Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!
Teised LiveAgenti vestluse funktsioonid:
Vestluse ajalugu
Saate vestluste ajaloost kiire ülevaate kliendi probleemist ja väldite kliendi frustratsiooni. Lisaks saate probleemi kiiremini analüüsida ja teate, kes vastutab iga pileti eest.
Maksimaalne ootejärjekord
Looge tõhus klienditeeninduse töövoog, seadistades reaalajas vestluses maksimaalse järjekorra pikkuse. Nii saab Teie klienditeenindus klientide päringutega tõhusalt toime tulla ja nad ei ole ülekoormatud. See hoiab ära ka halva kliendikogemuse. Maksimaalse järjekorra lubamisel näidatakse otsevestlust ainult teatud hulgale inimestele ja ülejäänud saavad võimaluse vestluseelse vormi kaudu ühendust võtta.
Reaalajavestluse külastaja praegune URL
Pakkuge parimat klienditeenindust reaalajas vestluse külastaja praeguse URL-i funktsiooniga. See LiveAgenti funktsioon näitab Teile veebisaiti, mida külastaja parajasti sirvib. Seega saavad Teie agendid rohkem teavet selle kohta, mida kliendid parasjagu vaatavad ja mida nad otsivad. Samuti näitab see, kas külastaja on teisele URL-ile üle läinud.

Lisateabe saamiseks vaadake kõiki LiveAgenti – funktsioone.
Teadmusbaasi ressurss:
Kas olete valmis reaalajas vestluse jälgimise pistikprogrammi rakendama?
Lisateave sündmuste jälgimise kohta Google Analyticsis.
Kas Teil pole vestlusnuppu?
Ärge muretsege, siin on samm-sammult artikkel vestlusnupu loomiseks LiveAgentis.
LiveAgent | Kiire klienditoe tarkvara ülevaade
Vajad abi andmete migreerimise, süsteemi oleku, logide ja ettepanekutega? Tutvu LiveAgenti klienditoe tarkvara ja partnerprogrammiga!
LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed
LiveAgent pakub ettevõtetele reaalajas vestlusvõimalusi ja veebiseminare, et parandada klientide kaasamist ja klienditoe toiminguid. Alates vestlusvidinate konfigureerimisest kuni tervitussõnumite kujundamiseni pakub LiveAgent juhiseid kõikideks vajalikeks sammudeks.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.
Üksikasjalik klienditoe funktsioonide ülevaade
LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, mis aitavad ettevõtetel parandada kliendi rahulolu ja ärimõõdikuid, reageerida kiiresti kliendipäringutele ja vähendada ooteaegu.