Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Piletisüsteem (ticketing)

Piletisüsteem ehk kliendipöördumiste süsteem on tööriist või tarkvara, mis kogub, organiseerib ja haldab klientide päringuid. Põhimõtteliselt võimaldab süsteem ettevõtetel lahendada kliendipäringuid (pileteid) kiiremini ja tõhusamalt.

Millised on eelised piletisüsteemi kasutamisel?

  • Pidev koostoime mitme kanali vahel
  • Tõhus piletite lahendamine
  • Piletite prioritiseerimine
  • Agentide tootlikkuse suurenemine
  • SLA jälgimine ja aruandlus
  • Andmeanalüüs
  • Parem klienditoe kvaliteet ja suurenenud kliendihoiu määr
  • Klientide iseteeninduse võimalused
  • Märkimisväärne kulude kokkuhoid (vajadus kolmandate osapoolte rakenduste järele kaob, kuna kõik kliendisõnumid ja -teave salvestatakse ühte kesksesse kohta).

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Millised on LiveAgent’i piletisüsteemi tarkvara silmapaistvad omadused?

Universaalne postkast

LiveAgent’i universaalne postkast suunab meilid, telefonikõned, sotsiaalmeedia sõnumid, teadmusbaasi piletid ja reaalajas vestluse sõnumid ühte jagatud postkasti. Lisaks võimaldab see kasutajatel vastata kõikidele sissetulevatele sõnumitele otse postkastist ilma, et peaks sisse logima või vaatama erinevatesse platvormidesse.

Universaalne-postkast-funktsioon-LiveAgent
LiveAgent’i piletisüsteemi juhtpaneel

Hübriidne piletite voog

Üks LiveAgent’i silmapaistvaid funktsioone on hübriidne piletite voog, mis võimaldab agentidel jälgida kliendipöördumise lahendamise teekonda läbi mitme kanali, ühes vestlusahelas. See tähendab, et kui klient alustab suhtlust reaalajas vestluses, kuid hiljem jätkab seda e-posti või telefoni teel, on kõik kolm suhtlust kättesaadavad samas voos.

Piletite ID’de hüperlingid

LiveAgent määrab igale piletile automaatselt unikaalse pileti identifikaatori (ID). Kui üks teie agentidest on jäänud hätta ja vajab abi, saab ta hõlpsasti jagada oma kolleegidega klõpsatavat pileti ID’d, mis suunab nad automaatselt edasi pileti juurde.

Piletisüsteem (ticketing)

CRM

LiveAgent’il on sisseehitatud CRM, mis võimaldab kasutajatel luua kohandatud andmevälju. Hoiustage enda piletisüsteemi juhtpaneelis kogu vajalikku informatsiooni klientidest, kaasaaarvatud nende eelmised ostud, piletid ja muud kasulikku teavet.

Pilet_kliendi-teave-CRM

Konfliktide tuvastamine töötlemisel

LiveAgent’i piletisüsteem teeb teile hoiatuse, kui satute kogemata teise agendi maale. Näiteks, kui satute vastama piletile, millega juba tegeleb teine agent, teeb süsteem teile automaatselt hoiatuse.

Agentide konfliktide tuvastus

Piletite automatiseeritud jaotamine

LiveAgent’i piletite tarkvara abil määratakse kõik sissetulevad kliendisõnumid automaatselt sobivale tugiagendile, mis välistab segaduse või ebaselguse töötajate seas. Iga agent teab täpselt, millistele piletitele ta peab vastama, mille tulemuseks on suurem tootlikkus ja tõhusus.

SLA haldamine

LiveAgent’i piletisüsteem jälgib kõiki teie pileteid SLA’ga kooskõla üle ja teavitab teid, kui peaksite saama pileti VIP kliendilt või VIP kliendilt saadud pileti töötlemisele määratud aeg hakkab lõppema.

SLA-tase-LiveAgent
SLA sätted

Sildid ja filtreerimine

LiveAgent’i piletisüsteem filtreerib kõik sissetulevad piletid vastavalt kanalile, prioriteetsusele ja kuupäevale. Kasutajad saavad igale ticketile lisada ka silte, et lihtsustada filtreerimist ja saada paremat ülevaadet iga pileti sisust.

Piletisüsteem (ticketing)

Privaatsed märkmed

Agendid saavad luua privaatseid märkmeid vestlusahela sees ja need on nähtavad ainult agentidele. Privaatsed märkmed võivad olla meeldetuletuseks või aidata teisi agente pileti või kliendi sooviga ennast kiiresti kurssi viia.

Piletisüsteem (ticketing)

Piletite jagamine ja ühendamine

See funktsioon võib oluliselt kiirendada piletite lahendamisele kulutatavat aega. Kui saate samalt inimeselt mitu piletit, mis käsitlevad sama probleemi, on teil võimalik liita need hõlpsasti üheks. Kui aga saate ühe pileti, mis nõuab kahe osakonna (näiteks nii müügi- kui ka IT-osakonna) tähelepanu, saate selle jagada kaheks, et tagada töö tõhusus.

Piletisüsteem (ticketing)

Ettevõttesisene vestlus ja kõne

Nii nagu Gmail’is, võimaldab LiveAgent’i piletisüsteem teil suhelda oma online’s olevate kolleegidega otse LiveAgent’i juhtpaneelis. Loomulikult on saadaval ka sisekõned.

Sisekõne

Automatiseerimise reeglid

Piletisüsteemi automatiseerimise reeglid suudavad vabastada teie agendid igapäevastest ja korduvatest ülesannetest. Luues kindlad aja- ja toimingupõhised automatiseerimise reeglid, saab teie piletisüsteem täita ülesandeid nagu e-kirjade jälgimine või piletite rämpspostiks märkimine.

Aruandlus

LiveAgent’i piletisüsteemi tarkvara on varustatud tugevate aruandluse ja andmeanalüüsi vahenditega. Looge tulemusaruandeid, SLA vastavuse aruandeid jt.

Piletisüsteem (ticketing)

Mängustamine

Klienditeenindus võib olla rutiinne ja tänamatu töö. Tehke see lõbusamaks mänguliste märkide, tasemete ja preemiate abil. Nii on teie agentidel iga päev midagi, mida oodata ja tervislik konkurents suurendab nende töö tõhusust.

Piletisüsteem (ticketing)

Milliseid suhtluskanaleid saab LiveAgent’i piletisüsteemiga ühendada?

  • E-post
  • Reaalajas vestlus
  • Telefon (saab registreerida piiramatu arvu VoIP-telefoninumbreid)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • Kontaktvormid
  • Kliendiportaal

Õnnelikud kliendid on parimad kliendid

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

Märgid

Kuidas toimib piletisüsteem?

Kui kliendid pöörduvad teie ettevõtte poole mõne suhtluskanali kaudu, mille olete eelnevalt ühendanud LiveAgent’iga, genereerib süsteem automaatselt uue klienditoe pileti.

Kuidas näeb see välja praktikas?

Kui jäite mõtlema, kas ka teie kliendid saavad aru sellest, et kasutate kliendipöördumistele (telefonikõned, reaalajavestluse sõnumid, Viber’i sõnumid, Tweedid, e-kirjad) vastamiseks piletisüsteemi tarkvara, siis on vastuseks ei. Vaadake videoõpetusest, kuidas süsteem töötab.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Piletisüsteemi paigaldamine ja seadistamine

Selleks, et tagada piletisüsteemi kasutamine selle täieliku funktsionaalsusega, peate süsteemi ühendama kõikide e-posti kontode sotsiaalmeedia profiilide ja telefoninumbritega. Samuti peate paigaldama oma veebisaidile meie reaalajas vestluse vidina ja looma LiveAgent’i tugiportaali. Ei tea kuidas? Vaadage seda juhendit.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Teadmusbaasi ressursid

Vaadake täielikku piletisüsteemi funktsionaalsuste nimekirja siin.

Kas olete valmis proovima meie tuntud piletisüsteemi?

Avastage, kui lihtne on pakkuda personaalset, õigeaegset ja asjatundlikku kliendituge LiveAgent’iga. Alustage 14-päevast prooviperioodi juba täna. Krediitkaardi andmeid ei ole vaja.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on piletisüsteem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Piletisüsteem ehk kliendipöördumiste süsteem on tööriist või tarkvara, mis kogub, organiseerib ja haldab klientide päringuid. Põhimõtteliselt võimaldab süsteem ettevõtetel lahendada kliendipäringuid (pileteid) kiiremini ja tõhusamalt.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millised on eelised piletisüsteemi kasutamisel”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pidev koostoime mitme kanali vahel, piletite prioritiseerimine, agentide tootlikkuse suurenemine, SLA jälgimine and aruandlus, andmeanalüüs, parem klienditoe kvaliteet ja suurenenud kliendihoiu määr. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas toimib piletisüsteem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kui kliendid pöörduvad teie ettevõtte poole mõne suhtluskanali kaudu, mille olete eelnevalt ühendanud LiveAgent’iga, genereerib süsteem automaatselt uue klienditoe pileti.” } }] }

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo