Piletisüsteem ehk kliendipöördumiste süsteem on tööriist või tarkvara, mis kogub, organiseerib ja haldab klientide päringuid. Põhimõtteliselt võimaldab süsteem ettevõtetel lahendada kliendipäringuid (pileteid) kiiremini ja tõhusamalt.
Millised on eelised piletisüsteemi kasutamisel?
- Pidev koostoime mitme kanali vahel
- Tõhus piletite lahendamine
- Piletite prioritiseerimine
- Agentide tootlikkuse suurenemine
- SLA jälgimine ja aruandlus
- Andmeanalüüs
- Parem klienditoe kvaliteet ja suurenenud kliendihoiu määr
- Klientide iseteeninduse võimalused
- Märkimisväärne kulude kokkuhoid (vajadus kolmandate osapoolte rakenduste järele kaob, kuna kõik kliendisõnumid ja -teave salvestatakse ühte kesksesse kohta).
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Millised on LiveAgent’i piletisüsteemi tarkvara silmapaistvad omadused?
Universaalne postkast
LiveAgent’i universaalne postkast suunab meilid, telefonikõned, sotsiaalmeedia sõnumid, teadmusbaasi piletid ja reaalajas vestluse sõnumid ühte jagatud postkasti. Lisaks võimaldab see kasutajatel vastata kõikidele sissetulevatele sõnumitele otse postkastist ilma, et peaks sisse logima või vaatama erinevatesse platvormidesse.
Hübriidne piletite voog
Üks LiveAgent’i silmapaistvaid funktsioone on hübriidne piletite voog, mis võimaldab agentidel jälgida kliendipöördumise lahendamise teekonda läbi mitme kanali, ühes vestlusahelas. See tähendab, et kui klient alustab suhtlust reaalajas vestluses, kuid hiljem jätkab seda e-posti või telefoni teel, on kõik kolm suhtlust kättesaadavad samas voos.
Piletite ID’de hüperlingid
LiveAgent määrab igale piletile automaatselt unikaalse pileti identifikaatori (ID). Kui üks teie agentidest on jäänud hätta ja vajab abi, saab ta hõlpsasti jagada oma kolleegidega klõpsatavat pileti ID’d, mis suunab nad automaatselt edasi pileti juurde.
CRM
LiveAgent’il on sisseehitatud CRM, mis võimaldab kasutajatel luua kohandatud andmevälju. Hoiustage enda piletisüsteemi juhtpaneelis kogu vajalikku informatsiooni klientidest, kaasaaarvatud nende eelmised ostud, piletid ja muud kasulikku teavet.
Konfliktide tuvastamine töötlemisel
LiveAgent’i piletisüsteem teeb teile hoiatuse, kui satute kogemata teise agendi maale. Näiteks, kui satute vastama piletile, millega juba tegeleb teine agent, teeb süsteem teile automaatselt hoiatuse.
Piletite automatiseeritud jaotamine
LiveAgent’i piletite tarkvara abil määratakse kõik sissetulevad kliendisõnumid automaatselt sobivale tugiagendile, mis välistab segaduse või ebaselguse töötajate seas. Iga agent teab täpselt, millistele piletitele ta peab vastama, mille tulemuseks on suurem tootlikkus ja tõhusus.
SLA haldamine
LiveAgent’i piletisüsteem jälgib kõiki teie pileteid SLA’ga kooskõla üle ja teavitab teid, kui peaksite saama pileti VIP kliendilt või VIP kliendilt saadud pileti töötlemisele määratud aeg hakkab lõppema.
Sildid ja filtreerimine
LiveAgent’i piletisüsteem filtreerib kõik sissetulevad piletid vastavalt kanalile, prioriteetsusele ja kuupäevale. Kasutajad saavad igale ticketile lisada ka silte, et lihtsustada filtreerimist ja saada paremat ülevaadet iga pileti sisust.
Privaatsed märkmed
Agendid saavad luua privaatseid märkmeid vestlusahela sees ja need on nähtavad ainult agentidele. Privaatsed märkmed võivad olla meeldetuletuseks või aidata teisi agente pileti või kliendi sooviga ennast kiiresti kurssi viia.
Piletite jagamine ja ühendamine
See funktsioon võib oluliselt kiirendada piletite lahendamisele kulutatavat aega. Kui saate samalt inimeselt mitu piletit, mis käsitlevad sama probleemi, on teil võimalik liita need hõlpsasti üheks. Kui aga saate ühe pileti, mis nõuab kahe osakonna (näiteks nii müügi- kui ka IT-osakonna) tähelepanu, saate selle jagada kaheks, et tagada töö tõhusus.

Ettevõttesisene vestlus ja kõne
Nii nagu Gmail’is, võimaldab LiveAgent’i piletisüsteem teil suhelda oma online’s olevate kolleegidega otse LiveAgent’i juhtpaneelis. Loomulikult on saadaval ka sisekõned.
Automatiseerimise reeglid
Piletisüsteemi automatiseerimise reeglid suudavad vabastada teie agendid igapäevastest ja korduvatest ülesannetest. Luues kindlad aja- ja toimingupõhised automatiseerimise reeglid, saab teie piletisüsteem täita ülesandeid nagu e-kirjade jälgimine või piletite rämpspostiks märkimine.
Aruandlus
LiveAgent’i piletisüsteemi tarkvara on varustatud tugevate aruandluse ja andmeanalüüsi vahenditega. Looge tulemusaruandeid ja SLA vastavuse aruandeid.
Mängustamine
Klienditeenindus võib olla rutiinne ja tänamatu töö. Tehke see lõbusamaks mänguliste märkide, tasemete ja preemiate abil. Nii on teie agentidel iga päev midagi, mida oodata ja tervislik konkurents suurendab nende töö tõhusust.
Milliseid suhtluskanaleid saab LiveAgent’i piletisüsteemiga ühendada?
- E-post
- Reaalajas vestlus
- Telefon (saab registreerida piiramatu arvu VoIP-telefoninumbreid)
- Viber
- Kontaktvormid
- Kliendiportaal
Happy customers are the best customers
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

Kuidas toimib piletisüsteem?
Kui kliendid pöörduvad teie ettevõtte poole mõne suhtluskanali kaudu, mille olete eelnevalt ühendanud LiveAgent’iga, genereerib süsteem automaatselt uue klienditoe pileti.
Kuidas näeb see välja praktikas?
Kui jäite mõtlema, kas ka teie kliendid saavad aru sellest, et kasutate kliendipöördumistele (telefonikõned, reaalajavestluse sõnumid, Viber’i sõnumid, Tweedid, e-kirjad) vastamiseks piletisüsteemi tarkvara, siis on vastuseks ei. Vaadake videoõpetusest, kuidas süsteem töötab.
Piletisüsteemi paigaldamine ja seadistamine
Selleks, et tagada piletisüsteemi kasutamine selle täieliku funktsionaalsusega, peate süsteemi ühendama kõikide e-posti kontode sotsiaalmeedia profiilide ja telefoninumbritega. Samuti peate paigaldama oma veebisaidile meie reaalajas vestluse vidina ja looma LiveAgent’i tugiportaali. Ei tea kuidas? Vaadage seda juhendit.
Teadmusbaasi ressursid
- Kuidas lisada agente ja kasutajaid
- Meilikontode seadistamine
- Vestlusnuppude loomine
- Twitter’i ühendamine
- Instagram’i ühendamine
- Viber’i ühendamine
- Facebook’i ühendamine
- Kõnekeskuse seadistamine
- Kliendiportaali loomine
Vaadake täielikku piletisüsteemi funktsionaalsuste nimekirja siin.
Kas olete valmis proovima meie tuntud piletisüsteemi?
Avastage, kui lihtne on pakkuda personaalset, õigeaegset ja asjatundlikku kliendituge LiveAgent’iga. Alustage 14-päevast prooviperioodi juba täna. Krediitkaardi andmeid ei ole vaja.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on piletisüsteem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Piletisüsteem ehk kliendipöördumiste süsteem on tööriist või tarkvara, mis kogub, organiseerib ja haldab klientide päringuid. Põhimõtteliselt võimaldab süsteem ettevõtetel lahendada kliendipäringuid (pileteid) kiiremini ja tõhusamalt.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millised on eelised piletisüsteemi kasutamisel”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pidev koostoime mitme kanali vahel, piletite prioritiseerimine, agentide tootlikkuse suurenemine, SLA jälgimine and aruandlus, andmeanalüüs, parem klienditoe kvaliteet ja suurenenud kliendihoiu määr. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas toimib piletisüsteem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kui kliendid pöörduvad teie ettevõtte poole mõne suhtluskanali kaudu, mille olete eelnevalt ühendanud LiveAgent’iga, genereerib süsteem automaatselt uue klienditoe pileti.” } }] }Piletisüsteemi tarkvara süvauuring
LiveAgent on usaldusväärne ja kohandatav piletisüsteemi tarkvara, mis parandab klienditeenindust ja suurendab töötajate tootlikkust.
LiveAgent: Piletisüsteemi tarkvara demo
Uudiskiri LiveAgenti uuendustest ja soodustustest pakub värskemaid uudiseid ning võimalusi ajareeglite loomiseks platvormis.
IVR-i ja tagasihelistamise funktsiooni demo
LiveAgent pakub kiiret klienditoe tarkvara, mis parandab klienditeenindust, vähendab ooteaegu ja koondab suhtluskanalid ühte kohta.