LiveAgent pakub võimalust mitut piletit korraga avada. Lihtne vahetamine ühelt teisele ning saate neid lahendada samaaegselt.

Kui soovite agentide töö piirata ühele piletile korraga, siis saate seda teha muutes “Lahendada” algoritmi.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Lahendada nupp
Vajutades “Lahendada” nuppu, saavad agendid avada pileti, mis on neile määratud lahendamiseks.
Võimalik on seadistada funktsioone nii, et agendid saavad vaid vastata piletitele, mis on avatud “Lahendada” nupu kaudu. Sellisel juhul ei saa agendid vastata piletitele, mis on avatud piletite nimekirjast. Nad on võimelised avama vaid ühe pileti korraga, ning mitme pileti aknaid ei ole võimalik avada, seega agent peab järjest lahendama kõike ühe kaupa.

Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua
E-kirja mallide kasutamine parandab ajahaldust ja järjepidevust klientide suhtluses. Malle kasutades saab organisatsioon pakkuda suurepärast klienditeenindust ja luua ühtse kaubamärgi maine.
Piletisüsteem võimaldab ettevõtetel kiiremini ja tõhusamalt lahendada kliendipäringuid. Eelised hõlmavad tõhusat piletite lahendamist, agentide tootlikkuse suurenemist, klienditoe kvaliteedi paranemist ja kliendihoiu määra suurenemist. LiveAgent’i piletisüsteemi silmapaistvad omadused hõlmavad universaalset postkasti ja hübriidset piletite voogu.
Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus
Kliendiportaal pakub teadmusbaasi, äriteavet ja iseteeninduse tööriistu klientidele. LiveAgenti tarkvara loob sujuva kogemuse ja suurendab kasutajate seotust.
Valmis uueks piletisüsteemiks?
Võrdluse põhjalik tulemus aitab teil leida parima hinnaga lahendused reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia klienditoe ja iseteeninduse jaoks.