Kanali aruanne

Vaadake, mis on Teie klientide jaoks kõige populaarsem viis Teiega ühendust võtta. LiveAgent pakub üksikasjalikku teavet iga suhtluskanali kohta: e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus, kontaktivormid, tagasisidevormid, Facebooki sõnumid, säutsud… Unustage välised jälgimisrakendused. Kõik on sisseehitatud!

Üksikuid kirjeid saab sortida osakonna, agendi, siltided ja kuupäeva põhjal. Kanali aruandeid saab eksportida CSV-faili.

kanali-aruanne-LiveAgent
Kanali aruanne

Kanali aruande kuvamisvalikud (veerud):

  • Kanal
  • Vastused
  • Uus vastus keskmine aeg
  • Vastuse avamine keskmine aeg
  • Kõned
  • Vastamata kõned
  • Kõneminutid
  • Vestluse sõnumid
  • Vestlused
  • Vastamata vestlused
  • Vestlusele vastamise keskm.aeg
  • Vestluse keskm.aeg
  • Pole reastatud
  • Pole reastatud %
  • Preemiad
  • Preemiad %
  • Noomitused
  • Noomitused %
  • Saabuvad sõnumid
  • Saabuvad kõned
  • Lõpetatud kõned
  • Saabuvad vestlused
  • Lõpetatud vestlused
  • Loodud piletid
  • Lahendatud piletid

Kanali aruanne võib Teie andmeid näidata järgmist tüüpi diagrammides:

Kasutage kanalite aruandeid koos API-ga

Use LiveAgenti REST API kanalite aruannete väärtuste kutsumiseks.

Identify the hardest working departments

Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo