Vaadake, mis on Teie klientide jaoks kõige populaarsem viis Teiega ühendust võtta. LiveAgent pakub üksikasjalikku teavet iga suhtluskanali kohta: e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus, kontaktivormid, tagasisidevormid, Facebooki sõnumid, säutsud… Unustage välised jälgimisrakendused. Kõik on sisseehitatud!
Üksikuid kirjeid saab sortida osakonna, agendi, siltided ja kuupäeva põhjal. Kanali aruandeid saab eksportida CSV-faili.
Kanali aruande kuvamisvalikud (veerud):
- Kanal
- Vastused
- Uus vastus keskmine aeg
- Vastuse avamine keskmine aeg
- Kõned
- Vastamata kõned
- Kõneminutid
- Vestluse sõnumid
- Vestlused
- Vastamata vestlused
- Vestlusele vastamise keskm.aeg
- Vestluse keskm.aeg
- Pole reastatud
- Pole reastatud %
- Preemiad
- Preemiad %
- Noomitused
- Noomitused %
- Saabuvad sõnumid
- Saabuvad kõned
- Lõpetatud kõned
- Saabuvad vestlused
- Lõpetatud vestlused
- Loodud piletid
- Lahendatud piletid
Kanali aruanne võib Teie andmeid näidata järgmist tüüpi diagrammides:
Kasutage kanalite aruandeid koos API-ga
Use LiveAgenti REST API kanalite aruannete väärtuste kutsumiseks.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.