Mis on helistamise nupud?
Helistamise nupp on “vajuta helistamiseks” nupp, mis võimaldab veebisaidi külastajatel Teie ettevõttele helistada. Kui nad klõpsavad helistamise nuppu, alustab nende arvuti või telefon automaatselt kõne.
Miks on helistamise nupud olulised?
Helistamisnuppude lisamine oma veebisaidile on suurepärane taktika vähendamaks klientide pingutusi. Telefoninumbri kirjutamise või käsitsi sisestamise asemel saavad kliendid lihtsalt klõpsata ja helistada. Aga miks see nii oluline on? Klientide pingutuste vähendamine on kindel viis klientide rahulolu suurendamiseks, nende kogemuste parandamiseks Teie ettevõttega ja heade suhete loomiseks, mis võivad viia suurema müügi ja äritegevuse kordamiseni. Pealegi võivad positiivsed kliendikogemused viia positiivsete suusõnaliste soovitusteni, tuues teile veelgi rohkem uusi kliente.
Milliseid helistamise nuppe pakub LiveAgent?
LiveAgent annab Teile kaks võimalust. Võite valida eelnevalt tehtud helistamisnuppude galeriist või luua pildi või HTML-koodi abil oma kohandatud nupu.
Eelnevalt valmistatud helistamise nuppudel on erinevad joondamise võimalused, sealhulgas külg, nurk või sissepoole. Pärast nupu valimist saate kohandada selle taustavärvi, teksti, Z-indeksit, animatsiooni ja positsioneerimist. LiveAgent võimaldab Teil ka enne nupu rakendamist oma veebisaidil eelvaadet vaadata ja testida.
Kuidas töötab helistamise nupp?
Helistamisnupp võimaldab Teil luua:
- Arvutilt Arvutile kõnesid
- Mobiililt Arvutile kõnesid
Sõltumata sellest, kas klient klõpsab oma arvuti või mobiiltelefoni helistamisnuppu, alustab arvuti brauserisisest kõnet. Teie tugiagendid saavad kõnele otse oma LiveAgenti kõnekeskuse tarkvarast.
Pange tähele, et enne kõne sooritamist võib Teie kasutatav seade küsida luba Teie mikrofoni kasutamiseks.
Kuidas luua ja rakendada helistamise nuppe
- Logige LiveAgenti
- Vajutage Seadistamine (hammasratta ikoon).
- Vajutage Kõne.
- Vajutage Nupud.
- Vajutage oranžile Loo nupule.
6. Sirvige galerii läbi ja valige meelepärane nupp vajutades sellele.
7. Andke oma nupule nimi.
8. Valige osakond kuhu soovite sellelt nupult kõned suunata.
9. Märkige ära kõnede salvestamine, kui soovite salvestada kõik sellelt nupult tehtud kõned.
10. Valige keel milles oma nuppu soovite kuvada.
11. Märkige ära aktiveerimise ruut.
12. Klõpsake vasakpoolsel Seadistuste paneelil Nupule ja kohandage animatsioon, värvid, positsioneerimine, tekst, mobiilne välimus ja hõljutuse välimus vastavalt oma soovile.
13. Navigeerige uuesti vasakpoolsele paneelile Seaded, klõpsake valikul Kõne aken ja kohandage seda vastavalt oma soovidele. Ärge unustage klõpsata nuppu Salvesta.
14. Klõpsake integratsiooni ja kopeerige koodilõik.
15. Asetage </body> tag enne oma veebilehe koodi või paluge oma veebiadministraatoril seda Teie eest teha.
NB! kui Teie veebisaidil on kood olemas, saate oma lehel olevat muuta helistamisnupu kujundust ja helistamisnupu toimimist, ilma et oleks tarvis modifitseerida koodi.
Kohandatud helistamise nuppude loomine
Kohandatud helistamisnupu loomiseks peate üles laadima kohandatud pildi või muutma olemasolevat HTML-koodi.
- Logige LiveAgenti
- Vajutage Seadistamine (hammasratta ikoon).
- Vajutage Kõne.
- Vajutage Nupud.
- Vajutage oranžile Loo nupule.
- Vajutage Kohandatud
- Valige “pildilt” või “oma HTML-koodi kirjutades”.
- Kui otsustate oma HTML-koodi kirjutada, vajutage vasakpoolses seadete paneelil Nupp.
- Muutke HTML-i ja CSS-i
10. Nupu eelvaade ja testimine ning kui olete rahul, vajutage Salvesta.
11.
Klõpsake valikul Integratsioon ja kopeerige koodilõik.
12. Asetage </body> tag enne oma vebeilehe koodi või paluge oma veebiadministraatoril seda Teie eest teha.
Helistamise nuppude hüved
Helistamisnupu paigutamine oma veebisaidile võib olla väga kasulik nii Teile kui ka Teie klientidele.
Vähendatud klientide pingutused ja rohkem mugavust
Teie saidil integreeritud helistamisnupu olemasolu tagab, et Teie kliendid ei pea Teie veebisaiti läbi kammima ega Google’ist teie telefoninumbrit otsima. Võib tunduda, et telefoninumbri otsimine pole suurem asi. Kui aga Teil on kiire ja peate ettevõttega ühendust võtma, kas soovite raisata aega kontaktandmete otsimisele? Kui see oleks nende saidil hõlpsasti saadaval ja saaksite kõne algatamiseks lihtsalt nupul klõpsata, kas Te ei oleks tänulik selle mugavuse ja probleemivabaduse eest? Ma tean, et ma vihkan seda, kui sirvin oma mobiiltelefonil mõne ettevõtte veebisaiti ja integreeritud helistamisnuppu pole.
Ready to improve customer satisfaction?
Try placing a call button on your site for free!
Paranenud kliendikogemus
Loones helistamisnupu, teete oma klientidele pisikese teene ja näitate, et hindate nende aega. See mitte ainult ei paranda nende taju Teie ettevõtte kohta, vaid ka nende kliendikogemust. Nagu Te juba teate, on õnnelikud kliendid iga ettevõtte nurgakiviks. Sisuliselt hoiavad nad ettevõtteid pinnal. Rahulolev klient teeb suurema tõenäosusega korduvaid oste, kulutab rohkem ning jääb lojaalseks Teie brändile.
Propageerimise võimalus
Rahulolevad kliendid jagavad hea meelega ka oma positiivseid kogemusi teistega. Luues probleemivaba kogemuse, võite kindel olla, et kui Teie ettevõte tuleb tulevikus jutuks sõprade, kolleegide või pere seas, siis nad mäletavad oma positiivset kogemust ja soovitavad kindlasti seda ka neile. Seda tüüpi kaubamärgi propageerimine on hindamatu, kuna enamik tarbijaid usaldab ennekõike sõprade soovitusi. Need positiivsed soovitused toovad kaasa uue ja korduva äri, mille tulemuseks on suurem müük ja tulu . Niikaua kui hoiate oma kliente õnnelikuna, saate seda tsüklit korrata ja nautida rohkem klientide seotust ja tulude kasvu.
Teadmusbaasi ressursid
Helistamisnuppude või seotud teemade kohta lisateabe saamiseks vaadake meie teadmistebaasi, sõnastikku, akadeemia artikleid, videosid või blogipostitusi.
- Helistamise nupu seadistamine
- LiveAgenti kõnekeskuse kasutamine koos pehmete tarkvaratelefoni klientide ja rakendustega
- Kuidas alustada kõnet LiveAgentist
- Toetatud VoIP pakkujad
- Piiramatu kõnede salvestamine
Valmis paigutama helistamise nupu oma veebilehele?
Avastage, kui lihtne on LiveAgentiga muretut tuge pakkuda. Alustage oma 14-päevase prooviperioodiga juba täna. Krediitkaarti pole tarvis.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What are call buttons?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A call button is a click-to-call button that enables website visitors to call your business. When they click the call button, their computer or phone will automatically dial your number.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What types of call buttons does LiveAgent offer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent gives you two options. You can pick from a gallery of pre-made call buttons, or you can create a custom button using an image or your own HTML code. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How does the call button work?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The call button enables you to establish: PC to PC calls Mobile to PC calls Regardless of whether the customer clicks on the call button on their computer or mobile phone, the computer will start an in-browser call. Your support agents will be able to answer the call directly inside of LiveAgent. ” } }] }