LiveAgent`is saate kõnesid töödelda mitme kõneseadme abil. Iga agent saab valida erinevate seadmete vahel, millest vastata.
Vaadake võimalike seadmete võimalusi:
Peakomplekt
Kui olete harjunud oma arvutist kasutama klassikalist peakomplekti, pole probleemi. Selle jaoks on olemas täielik tugi.
Brauser
Kõnekeskuse kasutamiseks ei tule teil osta erivarustust. Kasutage oma arvutit ja selle sisseehitatud mikrofoni.
Soovitame kasutada kõige uuemat internetibrauseri versiooni
Mobiilirakendused
LiveAgent pakub mobiilirakendusi, et saaksite oma kliente teenindada ka liikumises olles.
- iOS
- Android
Riistavara telefonid
Ühendage mistahes riistvara telefon LiveAgenti kõnekeskusega. Toetatakse kõiki brände.
Kõige populaarsemad riistvara telefonide brändid:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Teadmistebaassi ressursid:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.