Tarkvaratoote LiveAgent taga olev ettevõte Quality Unit, on alati ehitanud stabiilsuse ja turvalisusega tooteid. Alates meie teekonna algusest 2004. aastal oleme kasvanud kümnete tuhandete rahulolevate klientideni, kellel on lahenduste pakkujatele erinevad sisemised nõuded.
Meie süsteemid on üsna keerukad, seetõttu ei saa me LiveAgenti toetamiseks tugineda ühele või kahele andmekeskusele. Praegu on meil mitu andmekeskust üle maailma. Paigaldame oma kliendikontod parimasse võimalikku serveripunkti sõltuvalt nende asukohast ja võttes arvesse nende riikide seaduseid.
Nimekiri praegustest andmekeskustest üle maailma:
- Newark, New Jersey, USA
- Dallas, Texas, USA
- London, UK
- Frankfurt, Saksamaa
- Bratislava, Slovakkia
- Singapur, Singapur
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.