Ärge kunagi magage midagi maha koos email teavitusega LiveAgent keskkonnalt. See teavitab teid igal korral, kui saate emaili. Enam ei ole ühtegi tabamata vestluse vastust ning saate tegeleda asjadega, ilma et peaksite koguaeg oma kirjakasti uuendama.
Email teavitused saab aktiveerida automaatselt, et see saadaks emaile Agentidele:
- Kui Pilet on määratud agendile.
- Kui klient vastab määratud piletis
- Kui uus pilet on loodud Osakonnas, mille liige agent on
Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Teadmistepagasi ressurss
Müügiedenduskampaaniate disain, sagedus ja loovus mõjutavad nende edukust. E-kirjad on olulised ja peaksid sisaldama kujundusi, kirjeldavat keelt ja pilte ning kampaaniad võivad kesta mitu päeva ja jagada mitme e-kirja vahel. E-kirjade turundus on kõrgeima ROI-ga kanal, mida kasutab ülemaailmselt 30% turundajatest. Lisaks tuleks kaaluda ka teisi võimalusi nagu sotsiaalmeedia ja SEM. LiveAgent on hea lahendus klientiteeninduseks ja klienditoe tarkvara aitab suurendada rahulolu ja propageerimist.
Kliendiportaali reklaamimiseks on tõhusaks viisiks kutse e-kirja saatmine, milles tuleks loetleda liitumise eeliseid ja lisada üleskutse. Kutse meil peaks olema atraktiivne ning HTML-meilimalli kasutamine on soovitatav. On oluline jälgida vastuvõtjate reaktsioone ning vajadusel mitte saatmist jätkata. Kutse meili võib saata mõne päeva pärast, kui klient on hakanud toodet/teenust kasutama. Kliendiportaaliga liitumine võimaldab klientidel kasutada toote/teenuse kõiki võimalusi ning see tasub reklaamimisel pingutada.