Õige sobivus suurettevõtetele

Tervenisti skaleeruv, adapteeruv ja kohandatav Teie vajaduste järgi.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis kasvatavad tulu.

97%

Parandage rahulolu

Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust

Suurendage müüki hoides kliendid lojaalsena Teie brändile.

Business background

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Liituge LiveAgenti laia valikuga edukatest suurettevõtetest ja tuginege 2020. aastal kõige enam arvustatud ja esikohaga pärjatud klienditoe tarkvarale. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Person holding gift

Skaleerige hõlpsasti oma äri

Oleme teadlikud, et sellise keeruka lahenduse nagu LiveAgent rakendamine nõuab enamiku ettevõtete jaoks konkreetsete protseduuride ja reeglite täitmist. Meie lahenduse abil saate lisada ja eemaldada agente vastavalt nõutavale tugikoormusele, hooajalisusele või sisemise struktuuri muutustele. Laske oma parimatel agentidel saada preemiaid õigel ajal ja laske teistel puhata, kui päringuid on vähem.

Probleemideta rakendamine

LiveAgent töötab eraldi juhtpaneelil ja edastab andmeid mitmest ettevõtte allikast ühete universaalsesse postkasti. Olgu selleks veebileht, sotsiaalmeedia, kliendiportaal, e-post või kõnekeskuse tugi, LiveAgenti abil on lihtne rakendada iga kanalit kindlale ettevõtte osakonnale. Aja säästmiseks saate end aidata ka täiustatud funktsioonidega, näiteks konserveeritud sõnumitega.

Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Kohandage oma juhtpaneeli

Suurettevõtetel on oma sisepoliitikate ja -protsesside põhjal tavaliselt erinõuded funktsioonidele ja kohandamisele. Oleme seda klienditoe tarkvara välja töötades silmas pidanud ja pakume kohandatavat lahendust, mis vastaks Teie eelistatud töövoole, mitte vastupidi. Lisaks saavad suured ettevõtted sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte, kasutades reaalajas trükkimise vaate funktsiooni, mis võimaldab neil kiiremini vastuseid ette valmistada.

Proaktiivne suhtlus taskukohase hinnaga

Muutke suhtlus sujuvamaks kiirsõnumiteenusega, milleks on reaalajas vestluse tarkvara. Andke oma tugiagentidele võimalus jõuda klientideni proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Äritehinguid ei tehta enam kohalikul tasandil. Minge globaalseks, adapteerige oma vidinad ja tervitage rahvusvahelisi kliente nende eelistatud keeles. 

LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

Kuidas saab Teie suurettevõte LiveAgenti rakendamisest kasu?

Tõstke rahulolu

Andke oma klientidele vabadus teiega ühendust võtta mis tahes meelepärasel kanalil, olgu see siis reaalajas vestlus, e-post, telefon või sotsiaalmeedia.

Paranege andmete abil

Kasutage analüütikat oma toimivuse jälgimiseks, korduvate probleemide tuvastamiseks ning praktiliste teadmiste ja parenduskavade loomiseks.

Võimendage produktiivsust

Pakkuda kiiremat kliendituge reaalajas vestluse, interaktiivse häälvastuse tehnoloogia (IVR) ja ainulaadsete CRM-i statistikate kaudu.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Ressursside tõhus jaotamine

Ressursside nõuetekohane jaotamine ja haldamine on iga ettevõtte üldise heaolu jaoks ülioluline. LiveAgent pakub Teile paindlikkust klienditoe agentide lisamiseks või eemaldamiseks vastavalt Teie vajadustele, praegusele hooajale või aastaajale. Ärge kunagi siduge oma äri rangete reeglitega. LiveAgent annab Teile õiguse otsustada, kuhu oma aega ja raha investeerida. Ettevõtete jaoks mõeldud klienditoe juurutamise investeeringutasuvust saab kiiresti näha klientide suurema õnne ja lojaalsuse näol.

Täiendatud automatiseerimise funktsioonid

Korduvad ülesanded ja tegevused muutuvad kiiresti igavaks ning aega ja ressursse nõudvaks. Teie tugiagendid peaksid keskenduma inimestevahelisele suhtlemisele ja pakkuma seal vajalikku tuge. Neid väikseid, kuid uskumatult vajalikke töid saab teha võimsate automaatika funktsioonide, näiteks konserveeritud sõnumite, ajareeglite, eelnevalt määratletud vastuse või isegi SLA-de abil. Muutke oma igapäevane elu lihtsamaks suurettevõtetele sobiva klienditoe kaudu.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Klientide päringute sujuv lahendamine

Kliendid ootavad, et nende probleemid lahendatakse kohe ja takistusteta, olenemata ettevõtetega ühenduse võtmiseks kasutatud platvormist. Kui pakute neile sujuvat kogemust kõigis oma digitaalkanalites, avaldab see positiivset mõju Teie kaubamärgile ja ettevõttele üldiselt. Lubage meie klienditoe tarkvaral ilusti ühendada kõik oma kontaktpunktid ühte universaalsesse postkasti ja keskenduda olulistele asjadele. Alustage vestlust reaalajas vestluses, jätkake e-posti teel ja lõpetage probleem kõne kaudu, kõik ühest jasamast kohast.

Parim valik turul

LiveAgenti tasuta pakett pakub teamdusbaasi koos teiste funktsioonidega. Tasuliste pakettide puhul saate veel rohkem ning endiselt mõistliku hinnaga.

$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Säästke LiveAgentiga rohkem

Avastage, kuidas säästa rohkem raha meie hinnakalkulaatori abil, ja valige oma klienditoe meeskonnale õige klienditoe süsteem.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on suurettevõtte klienditugi?

Ettevõtte klienditugi on abi, mida ettevõte osutab klientidele. Tavaliselt hallatakse klienditaotlusi klienditeenindustarkvara kaudu, mis koondab kogu suhtluse ühele platvormile. Selle tulemusel saab ettevõte kõiki kliendipäringuid tõhusalt ja tulemuslikult hallata.

Kuidas töötab suurettevõtetele mõeldud klienditoe tarkvara?

Ettevõtte klienditoe tarkvara koondab automaatselt kogu kliendisuhtluse ühte liidesesse. Näiteks e-kirjad, otsevestlused, sotsiaalmeedia päringud, kõned ja palju muud. Lisaks saab tarkvara agentide tõhusa töövoo loomiseks automatiseerida paljusid ülesandeid. Kõige tähelepanuväärsemad funktsioonid on SLA-d, automaatne piletijaotus, kliendiportaal ja konserveeritud vastused.

Millised on suurettevõtte klienditoe hüved?

Ettevõtte klienditoe hüved hõlmavad suuremat tulu, klientide rahulolu, klientide hoidmist, tõhusat agentide töövoogu, kulude vähenemist ja lühemat reageerimisaega.

Related Articles to Suurettevõte
Kasvatage oma soolo- ja vabakutselist äri LiveAgentiga, mis on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud kasutajatoe tarkvara KVE-de jaoks. Olge oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

Abiteenistuse tarkvara üksikettevõtjatele

LiveAgent turundustarkvara pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas kaebuste haldamist, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja iseteenindust. Lisaks pakuvad nad ka integreerimist ja VoIP telefonisüsteeme. LiveAgent pakub tasuta katseperioodi ning neil on ka klienditugi ja partnerprogramm. Quality Unit, LLC pakub LiveAgent-tarkvara ja täidab GDPR-iga seotud nõudeid. Konto loomine on lihtne ja sisselogimistunnused saadetakse kohe pärast konto loomist.

Hariduse ja valitsusvälised organisatsioonid soovivad tavaliselt luua tugevaid isiklikke suhteid, sest just seal nad tegutsevad. Siiski on hea mõte neil katta oma isiklikud tegevused LiveAgentiga, et säästa oma tööaja ressursse.

Klienditoe tarkvara Hariduse ja valitsusväliste organisatsioonide institutsioonidele

LiveAgent tarkvara võib olla hea abivahend haridus- ja valitsusorganisatsioonidele, kes soovivad automatiseerida oma suhtlust klientidega ning seeläbi säästa aega ja ressursse. LiveAgent aitab integreerida sotsiaalmeedia kanalid, reaalajas vestlused ja kontaktivormid ühte süsteemi ning seeläbi parandada äritegevust.

Haarake oma kliendi tähelepanu, vähendades järsult nende tööülesandeid LiveAgentiga, mis on 2019. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks VKEdele.

Klienditoe tarkvara agentuuridele

LiveAgent on mitmekanalilise lahendusega kompleksne klienditoe platvorm, mis aitab klientidel tõhusalt päringutega toime tulla ja eelmiste vestluste jälgimisel aega säästa. Seda kasutavad sageli agentuuriettevõtted, kes haldavad oma kliente sisseehitatud osakondadega. Platvormi kasutamine võimaldab vabaneda tavapärastest tööülesannetest, kasutades reaalajas vestlust, kliendiportaali, foorumit või täiendatud piletijärjekorda.

Liveagent on VKEde jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2020. aastal. Liveagent on 2020. aastal enim arvustatud kasutajatoe tarkvara valitsusele.

Klienditoe tarkvara valitsusele

LiveAgent pakub valitsusasutustele võimalusi piletimahu suurendamiseks, pakkudes reaalajas vestluses kiireid vastuseid tänu CRM-i statistikale, sisemistele teadmusbaasidele ja kolmandate osapoolte integratsioonidele. Lisaks saavad kasutajad analüütikat kasutada toimivuse jälgimiseks ja korduvate probleemide tuvastamiseks ning andmete sisestamisaega vähendada, integreerides igapäevaselt kasutatavaid tööriistu kasutajatoe tarkvaraga.

Soovite kolida oma andmed Customerly`st teise lahendusse? Tutvuge LiveAgent`i ja meie eelistega. Alustage tasuta prooviperioodiga juba täna.

Kolite Customerly`st LiveAgent`i?

LiveAgent pakub klienditeenindust, 24/7 tuge agentidelt ja rohkem kui 175 tööriista ja 40 integratsiooni. Valides LiveAgenti, võite olla kindel, et saate parima kasutajakogemuse. Lisaks on võimalik valida 43 erineva tõlke vahel ning kohandada keele vidinaid vastavalt oma soovile. Valmis kolima Customerly'st LiveAgent'i? Tutvuge eelistega, millest saate osa LiveAgent'i lülitudes.

LiveAgent pakub Freshcaller'i jaoks migratsioonipluginat, mis aitab teil oma pileteid importida. Hankige tasuta andmete üleminek juba täna.

Kolite Freshcaller'ist LiveAgent'isse?

Pakutakse teenusetaseme kokkulepete (SLA) ja sotsiaalmeedia integratsiooni haldamist, samuti piletite, töövoogude ja kõnekeskuse haldamist. Liveagent pakub klienditeenust ja saavutab kõrge hinnangu ja hind alates 15 dollarist agendi kohta kuus. Pakutakse ka märguandeid ja eskalatsioone, automatiseeritud marsruutimist, e-posti haldamist, tulemuslikkuse näitajaid, teadmusbaasi ja mitmekanalilist kommunikatsiooni.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo