Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Õige sobivus suurettevõtetele

Tervenisti skaleeruv, adapteeruv ja kohandatav Teie vajaduste järgi.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis kasvatavad tulu.

97%

Parandage rahulolu

Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust

Suurendage müüki hoides kliendid lojaalsena Teie brändile.

Business background

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Liituge LiveAgenti laia valikuga edukatest suurettevõtetest ja tuginege 2020. aastal kõige enam arvustatud ja esikohaga pärjatud klienditoee tarkvarale. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Person holding gift

Skaleerige hõlpsasti oma äri

Oleme teadlikud, et sellise keeruka lahenduse nagu LiveAgent rakendamine nõuab enamiku ettevõtete jaoks konkreetsete protseduuride ja reeglite täitmist. Meie lahenduse abil saate lisada ja eemaldada agente vastavalt nõutavale tugikoormusele, hooajalisusele või sisemise struktuuri muutustele. Laske oma parimatel agentidel saada preemiaid õigel ajal ja laske teistel puhata, kui päringuid on vähem.

Probleemideta rakendamine

LiveAgent töötab eraldi juhtpaneelil ja edastab andmeid mitmest ettevõtte allikast ühete universaalsesse postkasti. Olgu selleks veebileht, sotsiaalmeedia, kliendiportaal, e-post või kõnekeskuse tugi, LiveAgenti abil on lihtne rakendada iga kanalit kindlale ettevõtte osakonnale. Aja säästmiseks saate end aidata ka täiustatud funktsioonidega, näiteks konserveeritud sõnumitega.

Implementation without issues
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Kohandage oma juhtpaneeli

Suurettevõtetel on oma sisepoliitikate ja -protsesside põhjal tavaliselt erinõuded funktsioonidele ja kohandamisele. Oleme seda klienditoe tarkvara välja töötades silmas pidanud ja pakume kohandatavat lahendust, mis vastaks Teie eelistatud töövoole, mitte vastupidi. Lisaks saavad suured ettevõtted sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte, kasutades reaalajas trükkimise vaate funktsiooni, mis võimaldab neil kiiremini vastuseid ette valmistada.

Proaktiivne suhtlus taskukohase hinnaga

Muutke suhtlus sujuvamaks kiirsõnumiteenusega, milleks on reaalajas vestluse tarkvara. Andke oma tugiagentidele võimalus jõuda klientideni proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Äritehinguid ei tehta enam kohalikul tasandil. Minge globaalseks, adapteerige oma vidinad ja tervitage rahvusvahelisi kliente nende eelistatud keeles. 

Live chat as a part of the help desk software

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

badges

Kuidas saab Teie suurettevõte LiveAgenti rakendamisest kasu?

euro

Tõstke rahulolu

Andke oma klientidele vabadus teiega ühendust võtta mis tahes meelepärasel kanalil, olgu see siis reaalajas vestlus, e-post, telefon või sotsiaalmeedia.

increase

Paranege andmete abil

Kasutage analüütikat oma toimivuse jälgimiseks, korduvate probleemide tuvastamiseks ning praktiliste teadmiste ja parenduskavade loomiseks.

icon lightbulb

Võimendage produktiivsust

Pakkuda kiiremat kliendituge reaalajas vestluse, interaktiivse häälvastuse tehnoloogia (IVR) ja ainulaadsete CRM-i statistikate kaudu.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Ressursside tõhus jaotamine

Ressursside nõuetekohane jaotamine ja haldamine on iga ettevõtte üldise heaolu jaoks ülioluline. LiveAgent pakub Teile paindlikkust klienditoe agentide lisamiseks või eemaldamiseks vastavalt Teie vajadustele, praegusele hooajale või aastaajale. Ärge kunagi siduge oma äri rangete reeglitega. LiveAgent annab Teile õiguse otsustada, kuhu oma aega ja raha investeerida. Ettevõtete jaoks mõeldud klienditoe juurutamise investeeringutasuvust saab kiiresti näha klientide suurema õnne ja lojaalsuse näol.

Täiendatud automatiseerimise funktsioonid

Korduvad ülesanded ja tegevused muutuvad kiiresti igavaks ning aega ja ressursse nõudvaks. Teie tugiagendid peaksid keskenduma inimestevahelisele suhtlemisele ja pakkuma seal vajalikku tuge. Neid väikseid, kuid uskumatult vajalikke töid saab teha võimsate automaatika funktsioonide, näiteks konserveeritud sõnumite, ajareeglite, eelnevalt määratletud vastuse või isegi SLA-de abil. Muutke oma igapäevane elu lihtsamaks suurettevõtetele sobiva klienditoe kaudu.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Klientide päringute sujuv lahendamine

Kliendid ootavad, et nende probleemid lahendatakse kohe ja takistusteta, olenemata ettevõtetega ühenduse võtmiseks kasutatud platvormist. Kui pakute neile sujuvat kogemust kõigis oma digitaalkanalites, avaldab see positiivset mõju Teie kaubamärgile ja ettevõttele üldiselt. Lubage meie klienditoe tarkvaral ilusti ühendada kõik oma kontaktpunktid ühte universaalsesse postkasti ja keskenduda olulistele asjadele. Alustage vestlust reaalajas vestluses, jätkake e-posti teel ja lõpetage probleem kõne kaudu, kõik ühest jasamast kohast.

Parim valik turul

LiveAgenti tasuta pakett pakub teamdusbaasi koos teiste funktsioonidega. Tasuliste pakettide puhul saate veel rohkem ning endiselt mõistliku hinnaga.

Pilet+Vestlus

Pilet+Vestlus

VKE-dele, professionaalsetele turustajatele ning suurtele agentuuridele

$29/kuus
Pilet+Vestlus

Kõikehõlmav

Suurtele ettevõtetele ja rahvusvahelistele korporatsioonidele

$39/kuus

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on suurettevõtte klienditugi?

Ettevõtte klienditugi on abi, mida ettevõte osutab klientidele. Tavaliselt hallatakse klienditaotlusi klienditeenindustarkvara kaudu, mis koondab kogu suhtluse ühele platvormile. Selle tulemusel saab ettevõte kõiki kliendipäringuid tõhusalt ja tulemuslikult hallata.

Kuidas töötab suurettevõtetele mõeldud klienditoe tarkvara?

Ettevõtte klienditoe tarkvara koondab automaatselt kogu kliendisuhtluse ühte liidesesse. Näiteks e-kirjad, otsevestlused, sotsiaalmeedia päringud, kõned ja palju muud. Lisaks saab tarkvara agentide tõhusa töövoo loomiseks automatiseerida paljusid ülesandeid. Kõige tähelepanuväärsemad funktsioonid on SLA-d, automaatne piletijaotus, kliendiportaal ja konserveeritud vastused.

Millised on suurettevõtte klienditoe hüved?

Ettevõtte klienditoe hüved hõlmavad suuremat tulu, klientide rahulolu, klientide hoidmist, tõhusat agentide töövoogu, kulude vähenemist ja lühemat reageerimisaega.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo