Reaalajavestlus suurettevõtete jaoks

Reaalajavestlus võib olla oluline vahend suurettevõtete klienditoe strateegias. Sellega saab ettevõte pakkuda kiiret ja personaalset abi klientidele, parandades seeläbi nende rahulolu ja suurendades tagasiside tõhusust. Reaalajavestluse tarkvara pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas vestluse suunamist, meeskonna tulemuste jälgimist ja mitmekeelset tuge. Lisaks on reaalajavestlus lihtne integreerida veebisaidile ja see on turvaline lahendus klienditeenindamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo