Igasuguse suurusega ettevõtetelt oodatakse tänapäeval klientide nõudmiste kiiret rahuldamist, mõnel juhul isegi enne, kui kliendid suudavad oma soovi välja mõelda.
Pikk ooteaeg, kas siis traditsioonilise kaupluse järjekorras või paki kättetoimetamiseks ja seejärel viivitamatu klienditoe puudumine, valmistab paljude klientide jaoks sageli ebamugavust ja on kaebuste põhjuseks.
Start-up või väikeettevõttena on teie äriplaan tõenäoliselt keskendunud parima kliendikogemuse pakkumisele ja konkurentsieelise saavutamisele oma niššis.
Suurepärase veebipõhise klienditeeninduse pakkumise tähtsus ei ole enam ettevõtte kõrvalhuvi, vaid peamine motivatsioon edu saavutamiseks.
Klientide kõrge rahulolu saavutamise võti on tõhus kommunikatsioon klientide ja klienditoe vahel. Reaalajas vestlus on selle jaoks ideaalne digitaalne lahendus.
Aga reaalaajavestlus saab olla enamat kui lihtne vestluse tööriist.
Olete huvitatud rohkem teada saama?
Lähme aga.
Mistahes suurusega ettevõtete jaoks on veebisait tema kaubamärgi esindatus internetis. Lõppude lõpuks on see koht, mida enamik kliente külastavad, kui nad ettevõtte toodete ja teenustega kokku puutuvad – seetõttu on olulise tähtsusega sellise tööriista soetamine, mida tarbijad saavad mugavalt kasutada, et võtta sirvimise ajal ühendust teenindajatega.
Reaalajas vestlus muudab suhtluse vormi tüütust telefonivestlusest või e-kirja kirjutamisest kiirsõnumite platvormiks. Seega nõuab see klientide vähimat pingutust, et saada küsimustele vastuseid vaid ühe nupuvajutusega.
Kuidas ja kus ilmub teie veebisaidil väike vestlusnupp sõltub kasutaja eelistustest. Tavaliselt on see sisseehitatud enim külastatavatele lehtedele. Näiteks on heaks võimaluseks tellimuse vormistamise leht, sest just seal on klientide loobumismäär sageli kõrge.
Nupu kujundusvõimalused on laialdased – alates animatsioonist kuni nupu tüübi ja stiilini. Kõik eelkujundatud mallid on saadaval isikupärastamiseks galeriis. Kui te ei leia endale meeldivat stiili, saate luua kohandatud kujundust, laadides üles pildi või sisestades HTML-koodi.
Mõned firmad loobuvad inimeste olemasolust klienditeenindusest, eelistades kogu kommunikatsiooni automatiseerimist. Ja kuigi reaalajas vestlus toetab automatiseerimist mitmel viisil, on ikkagi oluline, et teisel pool ekraani oleks vestluse operaator. Ja see on just see, mis teeb kogu kogemuse personaliseeritumaks.
Sel hetkel käivad teie peas ilmselt sellised mõtted nagu: “See kõik on tore ja hea, aga milleks mul seda vaja on?”.
Lugege edasi, et teada saada.
Kättesaadavus ja kasutusmugavas on need kaks komponenti, mis täidavad klientide ettekujutuse usaldusväärsest ettevõttest.
Paljude klientide huvi toote ostmise või teenuse hankimise vastu läheks kaduma, kui kehv klienditeenindus häiriks nende ostukogemust. Rääkimata negatiivse tagasiside saamise tõenäosusest, mis võib kahjustada ettevõtte mainet.
Tugi telefoni ja e-posti teel ei ole vananenud suhtluskanalid. Hoopis vastupidi. Numbrid näitavad siiski, et 79% klientidest eelistavad vestlust agentidega, sest see on teiste kanalitega võrreldes kiirem.
Strateegiline eelarve planeerimine on iga ettevõtte jaoks oluline, kuid start-up’idele ja väikettevõtetele on selle olulisus kahekordne. Reaalajas vestluse rakendamine klienditeeninduses toob paremat investeeringute tootlust (ROI), sest see on märkimisväärselt odavam ja põhjustab väiksemaid kulusid.
Isegi väikese eelarvega saate soetada piiratud funktsioonidega, kuid siiski väga tõhusa vestluse tööriista tasuta. Teie klienditeeninduse operaatorid saavad koordineerida mitut reaalaja vestlust, säästes ettevõtte jaoks väärtuslikku aega ja ressursse. See võimaldab teil suunata oma tähelepanu jätkusuutliku müügi- ja turundusstrateegia optimeerimisele ja koostamisele.
Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.
Ettevõtte, mis seab kliendid esikohale – on ettevõtte, mis mõistab, kui väärtuslikud on kliendid.
Suhteturundus teadvustab, et pikaajaliste sidemete loomine klientidega on odavam ja toob rohkem tulu. Kuid alles alustavate ettevõtete jaoks on kriitilisem tegur uute kontaktide (liidide) ja potentsiaalsete klientide ligimeelitamine ja nende muutmine teenuste või toodete eest maksvateks klientideks.
Kuigi start-up ja väikeettevõtteid arvatakse sageli ühte patta, ei ole nende eesmärgid tegelikult samad.
Reaalajas vestlust saab rakendada klientide teekonna kolmes erinevas etapis, mis annab nii idufirmade kui ka VKE-de tugimeeskondadele täiendavat võimsust ja vastab nende konkreetsetele eesmärgidele:
Kompleksse kasutajatoe tarkvara osana pakub reaalajas vestlus oma kasutajasõbralike funktsioonide kaudu olulisi hüvesid.
Universaalne postkast/strong>: Klienditoe peamiseks eesmärgiks on pakkuda positiivset kliendikogemust iga kliendi ja kaubamärgi vahelise kontakti korral.
Universaalse postkasti funktsioon võimaldab agentidel vaadata ja vastata vestlustele, mis on tulnud läbi mis tahes kommunikatsioonikanali. Sisseehitatud CRM salvestab ja säilitab kõiki kliendiandmeid paremaks tööprotsessi organiseerimiseks ja selle võimalusi saab hiljem suurendada täiendava CRM tarkvara integreerimisega.
Proaktiivsed vestluskutsed: Eraldi kasutatuna või kombineerituna teiste funktsioonidega saab see aidata märkimisväärse investeeringute tootluse (ROI) kasvule. Veebisaidile külastamisel kliendi poolt, saate seadistada ajareegli kutse ilmumiseks või paigutada selle kindlale lehele. See on nagu kauplusesse sisenemine, kus teid tervitab abivalmis ja naeratav töötaja.
Saate isegi luua mitut vestluskutset ja suunata need erinevat tüüpi klientidele.
Kui te juhite rahvusvahelist ettevõtet, saate seadistada vidinat teie eelistatud keelele. Samamoodi nagu vestlusnupul, on ka proaktiivse vestluskutse kujundus, sõnum ja stiil kohandatav ja kõiki templeid saab leida galeriist.
Sisestatava teksti reaalajavaade: Agentide proaktiivsus on see, mida kliendid väärtustavad. Vestluse sessiooni ajal saavad agendid näha, mida kliendid enda vestlusaknasse reaalajas trükivad ja valmistuda iga päringu lahendamiseks juba enne “Saada” vajutamist kliendi poolt.
Vestluste jaotamine: Saate parandada agentide töö tõhusust ja kindlustada, et õiged agendid suhtleksid valitud klienditega. Valige kolme etteantud suunamisvõimaluse hulgast – juhuslik määramine, helista kõigile, maksimaalne koormus. Kui töökoormus muutub liiga suureks, saate määrata maksimaalse ootejärjekorra ja anda sellega agentidele veidi hingamisruumi.
Vestluseelne ja offline vorm: Start up’ina või väikeettevõtjana on teie üheks peamiseks eesmärgiks luua klientide kontaktnimekiri ja saada rohkem liide.
Saate seadetes aktiveerida vestluseelse vormi funktsiooni kliendilt kontaktandmete automaatseks küsimiseks vestluse alguses.
Offline vorm tagab selle, et klient saaks teie teenindusmeeskonnaga ühendust ka töövälistel aegadel, hoides kliendituge live’is 24/7.
Vestlusjärgne küsitlus: Klientide arvamused ja tagasiside on start up’ide ja väikeettevõtete jaoks väga olulised, sest aitavad brändil areneda ja pakuvad võimalust töötada ettevõtte taktika ja strateegiaga. Laske enda ostjatel anda tagasisidet vestlusele, toodetele või agendi töö tõhususele.
Positiivset tagasisidet klientidelt saab kasutada sotsiaalse tõendina ja avaldada veebisaidil soovituste saamiseks. Alternatiivselt, saadud andmeid saab kasutada sisu loomiseks, KKK jaotise juures või blogis. Lisaks võib see näidata varasemalt teatamata jäänud navigatsiooniprobleeme, mis aitavad teie veebisaiti optimeerida. Seda funktsiooni saate kasutada ka lojaalsuse ja usalduse loomiseks.
Kui klient taotleb, saate talle saata vestluse üleskirjutust, et olla nii läbipaistev kui võimalik.
Vestluse ülevaade: Vestluse ülevaade võimaldab teil vaadata ja koguda teavet veebisaidi külastaja asukoha ja URL-i kohta või näha veebisaidi sirvimisele läinud aega edaspidiseks kasutamiseks turundusstrateegias.
Vestlusesse sisseehitatud jälgimise funktsioon: Kui soovite saada tõendeid uute klientide saamiseks tehtud tööst, saate jälgida reaalajas vestlusest üle tulnud klientide arvu Google Analytics abil.
Kui soovite rohkem teada saada, võite suunduda meie reaalajas vestluse funktsioonide lehele või avastada meie kliendiportaali.
Agendid peavad keskenduma sellele, kuidas läheneda vestluse erinevatele nurkadele ja järgima veebietiketti.
Veebisuhtlus lubab paindlikkust ja loomingulisust teatud tasemeni. See on eriti ilme, kui tegemist on ettemääratud ja etteantud vastustega.
Need lühikesed tekstid on osa ühest suuremast script’ist, kuid neid saab kohandada iga olukorra ja vestluse jaoks. See vähendab vajadust kirjutada iga vastus käsitsi, seda eriti sageli esitatavatele küsimustele.
Agendid saavad välja töötada mitmeid vastuseid, mida saab salvestada, jagada ja kasutada mallidena kõikides osakondades. Seega, olenemata sellest, millise osakonna või meeskonnaliikmega klient vestleb, on õige toon ja keelekasutus kõikjal ühesugune.
Ebatavapärane viis reaalajas vestluse kasutamiseks on väljaõpe. Vestlustarkvara kasutatakse peamiselt välisklientidega suhtlemiseks, kuid seda saab kasutada ka ettevõttesiseselt – töötajate suhtlusvahendina.
Uute töötajate otsimine võib olla heidutav ülesanne. Kuid see protsess on keeruline mõlema poole jaoks. Potentsiaalsetel kandidaatidel on ka mõned küsimused, mida lihtsustatud ametikoha kirjeldus ei suuda katta. Ettevõtete omanikud ja värbamismeeskonnad saavad kasutada värbamise protsessi lihtsustamiseks reaalajas vestlust.
Reaalajas vestlus on suurepärane vahend, mida saab kasutada osakondade vaheliseks suhtlemiseks ja kaasamiseks. Seetõttu võib see olla abiks töötajate koolitamiseks. Igal osakonnal saab olla üks või mitu sisemist vestlusgruppi kiire toe pakkumiseks üksikisikutele või meeskondadele.
Reaalajas vestluse vidina integreerimiseks peaksite LiveAgent’is registreeruma, enda kontole sisse logima ning siis on lihtsalt vaja kopeerida ja kleepida lühike — ei ole vajadust täiendava tarkvara allalaadimiseks. Kui soovite integreerida kolmanda osapoole tarkvara või app’i, siis on ka see täielikult toetatud.
Arvukate päringute saamine kõikvõimalikelt erinevatelt platvormidelt võib tekitada märkimisväärset riski turvalisuses, mis on kogu aeg kõrgel tasemel. Iga ettevõte, kes soovib luua enda tugevat kohalolekut veebis, peab võtma vajalikke meetmeid enda ja oma klientide kaitsmiseks.
Selle jaoks saate visata pilgu peale meie turvafunktsioonide lehele või uurida rohkem LiveAgent’i turvalisuse privaatsuseeskirjadest.
Ei ole kindel, kas reaalajas vestlus on teie ettevõtte jaoks sobilik tööriist?
Alustage 14-päevast prooviperioodi ja liituge 35 000 teise ettevõtega, kes LiveAgent’it juba kasutavad. Krediitkaarti ei ole vaja.
Kui soovite näha kõiki meie taskukohaseid plaane, mis pakuvad täiendavaid funktsioone, külastage meie hinnakirja.
Kui soovite rohkem teada saada, minge täiendava info saamiseks meie teadmusbaasi.
Business Solution for Startups and SMBs
Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.
Live chat is a digital communication channel activated by clicking on a small chat widget embedded strategically on the website. The design of the button is based on the user's or company's preferences.
Live chat provides customers convenient access to support agents without the need to leave the website. Companies can use a free chat tool with limited features even on a small budget but still deliver instant online support.
Utilizing live chat and its features during the three distinct stages of the customers' journey can empower both Startups and SMBs to grow their business, modify their strategies and reach their individual goals.
Agents should focus on handling different conversation points and following online etiquette rules while keeping their professionalism and human touch.
Tekst räägib erinevatest võimalustest klientide tähelepanu köitmiseks ja müügi suurendamiseks, sealhulgas potentsiaalsete klientidega kontakti säilitamisest, lojaalsusprogrammide ning allahindluste ja sooduspakkumiste kasutamisest. Lisaks tõstetakse esile klienditoe olulisust ning räägitakse erinevatest meetoditest klientide tagasiside kogumiseks. Oluline on hoida ühtlast tooni ja olla kokkuvõtlik, et klientide tähelepanu säilitada.
LiveAgent salvestab kliendisuhtluse ja kasutab mobiilirakendusi, hübriid sedelivoogusid ja automatiseerimise reegleid automaatseks sedelite jaotamiseks. LiveAgent pakub kvaliteetset klienditeenindust vestlusnupu abil, mida on võimalik kohandada vastavalt ettevõtte vajadustele. Klienditeenindajatel on oluline suhelda klientidega ja kasutada juhtumite mallide abil lihtsustatud juhtumite aruandlust.
Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.
Klienditeeninduse esindaja kaaskirja mallid
Klienditeeninduse kaaskiri on võtmeks unistuste klienditeeninduse töökoha saamisel. Õige kaaskiri võib potentsiaalsetele tööandjatele näidata, et olete selle töö jaoks ideaalne kandidaat. Pealkiri peaks olema spetsiifiline kõnealuse töökoha ja kandideeritava ettevõtte suhtes ning alati tuleks lisada kontaktandmed ja saatmise kuupäev. Kirjas tuleks tutvustada end ja oma kogemusi, kirjeldada oma klienditeeninduse oskusi, rääkida oma tulevikueesmärkidest ning lõpetada professionaalse märkusega. CV ja sertifikaadid tuleks lisada manustena.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel