Õige sobivus väikeettevõttele

Tervenisti skaleeruv, adapteeruv ja kohandatav Teie vajaduste järgi.

  • ✓Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis kasvatavad tulu.

97%

Parandage rahulolu

Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust

Suurendage müüki hoides kliendid lojaalsena Teie brändile.

Business background

Klienditoe tarkvara väikeettevõttele

Arendage oma äri parema klienditoega. Kasvatage seda LiveAgentiga, mis on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks väikeettevõtetele. Olge oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Avastage väikeettevõte klienditeeninduse tarkvara

Woman holding a smartphone in hand

Saage kättesaadavaks

Ükskõik kui suur või väike on Teie alustav ettevõte, võtavad teiega ühendust kliendid, potentsiaalsed investorid või partnerid samast tööstusest kas tavalise posti, kõnekeskuse või väga mugava reaalajas vestluse kaudu. Kasutage reaalajas vestluse ja universaalse postkasti võimu ning muutke iga võimalus vääriliseks kogemuseks. Iga sõnum loeb ja muudab midagi.

Optimeerige oma igapäevaste ülesannete voogu

Idufirmad ja väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted moodustavad tavaliselt suurima osa rahvamajandusest ja neil on suurim osa SKPst. Firmad erinevad sfääride, vormide või suuruste poolest. Nende ühine joon on aga see, et nad tahavad saada lojaalseid ja õnnelikke kliente. Idufirmad ja väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted moodustavad tavaliselt suurima osa rahvamajandusest ja neil on suurim osa SKPst. Need erinevad sfääride, vormide või suuruste poolest. Nende ühine joon on aga see, et nad tahavad saada lojaalseid ja õnnelikke kliente. Väikeettevõtete rakendamine võib oluliselt mõjutada Teie igapäevaseid ülesandeid. Kasutage võimsaid automaatika funktsioone, nagu reeglid, ajareeglid, automaatne kõnejaotus ja palju muud. Investeerige säästetud aeg oma ettevõtte olulisematesse osadesse.

Organize your projects
Learn from customer analytics and insights

Aidake oma tulevasi kolleege

Tööotsijad võivad mõnikord olla ebakindlad oma otsuses kandideerida tööpakkumisele. Vaba tööpakkumise üksikasjaliku kirjeldusega veebis avaldamisest ei piisa mõnikord lihtsalt, kuna võib ilmneda mitmeid muid küsimusi. Pakkuge oma tulevastele kolleegidele sujuvat ja viivitamatut abi kasutades reaalajas vestlust ja aidake neil teha õige samm!

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume protjee migratsiooni teenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

Kuidas saab Teie start-up ja väike või keskmise suurusega ettevõte kasu LiveAgenti rakendamisest?

24/7 klienditugi

Pakkuge aastaringselt 24/7 tuge, luues iseteeninduskeskused, mis on täis asjakohast teavet ja vastuseid KKK-dele.

Saavutage kõrge ROI

Muutke kvaliteetsed müügivihjed tasuvateks klientideks ja teenige rohkem kui 500% investeeritud tulust.

Kasvatage lojaalsust

Tugevdage elukestvat brändilojaalsust, pakkudes isikupärastatud müügi-, liitumis- ja tugiteenuse kogemusi.

Customer providing review for service on mobile phone

Suurenenud kliendirahulolu

Kuidas saab Teie väike- ja keskmise suurusega ettevõte või start-up samal ajal suurendada tõhusust, vähendada kulusid ja parandada klientide rahulolu? Kasutage LiveAgenti loomulikku mitmekanalilist lähenemisviisi, pakkuge suurepärast klienditeenindust kõikides peamistes sidekanalites ja varustage oma agendid uusimate funktsioonidega.

Makske vähem rohkemate funktsioonide eest

On palju võimalusi, kuhu idufirmad ja VKEd saavad oma aega ja raha investeerida. Need kulud kogunevad sageli väga kiiresti. Usume siin LiveAgentis, et peaksite saama valida ainult parimad funktsioonid oma ettevõttele ja et Teil peaks alati olema valikuid, mitte piiranguid.

Do more customer support for less money
Woman ordering food

Sulgege rohkem tehinguid reaalajas

Unustage kolmanda osapoole reaalajas vestluse integreerimine oma LiveAgenti kasutajatoega. Reaalajas vestlus on LiveAgenti loomulik osa, millel on täiustatud automatiseerimine, vestluseelsed vormid, manused, rahuloluküsitlused ja täielik kohandamine.

Kõige taskukohasem hinnakujundus

Hankige meie professionaalne klienditoe lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevasele tasuta prooviperioodile, et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele. Mida Te ootate? Alustage vastamise kiiruse kasvatamist juba täna!

$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Säästke LiveAgentiga rohkem

Avastage, kuidas säästa rohkem raha meie hinnakalkulaatori abil, ja valige oma klienditoe meeskonnale õige klienditoe süsteem.

Te saate olema heades kätes!

Kas teate mis on ühist Huawei’l, BMW-l, Yamaha’l ja O2-l? Arvasite õigesti… LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Ei vaja krediitkaarti

FAQ

Why do small businesses need a help desk?

Help desk software for small businesses can have a huge impact on brand awareness. Providing an efficient and seamless customer experience is a huge differentiator nowadays. It is often more valued than the competitive pricing or even the quality of the product.

What does LiveAgent offer for small businesses?

LiveAgent offers two variants for small businesses. The first one is the free account. Although it has certain limitations, it can be a great help for startups or small businesses. But, if you are ready to invest in a more feature-rich help desk, our Ticket subscription would be the best option. It is an affordable and efficient way to provide stellar customer service right away!

How is small business help desk software different?

In LiveAgent, the difference is mainly in the available features. Our Ticket subscription, which is usually the one that small businesses opt-out for has unlimited ticket history, email addresses, customer portal, forum. However, it has certain limitations in customization and other areas. To see the list of help desk features for each subscription, check out our pricing.

How to choose help desk software for your small business?

The first step is to determine what your customer service and business needs are. After you've compiled that list, you can start researching companies. The best way is to check testimonials and reviews from reputable companies, such as G2 or Capterra. The following step is to compare the features, usability, and of course pricing. This will help you narrow down the list. And last but certainly not least test the help desk software before you purchase a subscription. Let your customer service agents test the usability and functionalities and choose the one your company prefers. In LiveAgent, our number one priority is to make our customers happy. Thus, we also provide a 14-day free trial for all our subscriptions.

Related Articles to Klienditoe tarkvara väikeettevõttele
Liveagent on VKE-de jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2019. ja 2020. aastal. Suured ettevõtted saavad oma reaalajas trükkimisvaate funktsiooniga sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte.

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Kliendid ootavad sujuvat kogemust digitaalkanalites ning ettevõtte ühenduse võtmiseks kasutatud platvormist olenemata. LiveAgent pakub erinevaid pakette võimaldamaks klientide päringute sujuvat lahendamist ning endiselt mõistliku hinnaga. Tasuta pakett sisaldab teamdusbaasi koos teiste funktsioonidega.

LiveAgent on leidnud kasutust paljudes tööstusharudes. Raamatupidamine ja juriidika on üks neist. Proovige LiveAgenti juba täna ja vaadake selle eeliseid.

Klienditoe tarkvara raamatupidamisele ja juriidikale

LiveAgent pakub võimalust korraldada projekte ja suhelda klientidega reaalajas, aidates seeläbi optimeerida kulusid. Lisaks saavad klienditoe esindajad kasutada reaalajas vestlusfunktsiooni, et tegeleda korraga mitme kliendiga. LiveAgenti kasutamine võimaldab mitte raisata aega suhtlemisele, vaid keskenduda arvete esitamisele.

Kas otsite oma turundus- ja telekommunikatsiooniettevõttele suurepärast kasutajatoe tarkvara? Teie otsing on lõppenud, vaadake, mida LiveAgentil pakkuda on.

Klienditoe tarkvara turundusvaldkonnale

LiveAgent on vahend, mida turundusjuhid saavad kasutada klientidega ühenduse võtmiseks. Olemasolevate klientide eest hoolitsemine on oluline ja LiveAgent muudab selle lihtsamaks, pakkudes erinevaid võimalusi ühenduse võtmiseks. Samuti pakub LiveAgent võimalusi võrrelda erinevaid klienditoe lahendusi ja valida sobivaim.

Võtke kasutusele õige tarkvara ja pakkuge oma klientidele parimat võimalikku tuge. LiveAgent on 2020. aastal kõige enam tagasisidestatud ja hinnatud kasutajatoe tarkvara VKEdele.

Otsite alternatiivi Freshcaller'ile?

Pakutakse reaalajas vestlust ja analüütilist juhtpaneeli. Pakutakse iseteeninduse portaali ja SLA haldamist. Lisaks integratsioonid populaarsete sotsiaalvõrgustikega ja piletite haldamise funktsioon. Freshcaller'i alternatiivina pakutakse mitmeid võimalusi klientidega suhtlemiseks, sealhulgas e-posti, kiireimat reaalajavestlust, sotsiaalmeediat ja teadmusbaasi.

Kas otsite tasuta kliendihaldustarkvara? Vaadake LiveAgenti eeliseid ja uurige, kas see Teile sobib või registreeruge tasuta kontole.

Otsite tasuta kliendihaldustarkvara

LiveAgent on tasuta kliendihaldustarkvara VKE-dele, mida on 2020. aastal hinnatud ja arvustatud number üheks kasutajatoe tarkvaraks. Saate luua tasuta konto ja kasutada olulisi funktsioone, et pakkuda suurepärast kliendituge ja kliendihaldust. Registreerudes nõustute üldtingimuste ja privaatsuspoliitikaga.

Kui otsite tasuta teadmusbaasi, saab LiveAgent seda Teile tasuta pakkuda. Heitke pilk meie klienditoele ja uurige rohkem.

Otsite tasuta teadmusbaasi tarkvara?

LiveAgenti teadmusbaasi lahendus võimaldab klientidele lihtsat teadmiste leidmist ja selleks tuleb luua kategooriad ning täita need artiklitega, mida on võimalik kohandada ja kujundada. Lisaks on võimalik artiklitele lisada faile, mis vähendab tarbetuid kliendipäringuid ja parandab üldist kliendisuhtlust. LiveAgenti teadmusbaasi lahendus on võimas ja iseteenindusvõimalus.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo