Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis kasvatavad tulu.
Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.
Suurendage müüki hoides kliendid lojaalsena Teie brändile.
Arendage oma äri parema klienditoega. Kasvatage seda LiveAgentiga, mis on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks väikeettevõtetele. Olge oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Ükskõik kui suur või väike on Teie alustav ettevõte, võtavad teiega ühendust kliendid, potentsiaalsed investorid või partnerid samast tööstusest kas tavalise posti, kõnekeskuse või väga mugava reaalajas vestluse kaudu. Kasutage reaalajas vestluse ja universaalse postkasti võimu ning muutke iga võimalus vääriliseks kogemuseks. Iga sõnum loeb ja muudab midagi.
Idufirmad ja väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted moodustavad tavaliselt suurima osa rahvamajandusest ja neil on suurim osa SKPst. Firmad erinevad sfääride, vormide või suuruste poolest. Nende ühine joon on aga see, et nad tahavad saada lojaalseid ja õnnelikke kliente. Idufirmad ja väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted moodustavad tavaliselt suurima osa rahvamajandusest ja neil on suurim osa SKPst. Need erinevad sfääride, vormide või suuruste poolest. Nende ühine joon on aga see, et nad tahavad saada lojaalseid ja õnnelikke kliente. Väikeettevõtete rakendamine võib oluliselt mõjutada Teie igapäevaseid ülesandeid. Kasutage võimsaid automaatika funktsioone, nagu reeglid, ajareeglid, automaatne kõnejaotus ja palju muud. Investeerige säästetud aeg oma ettevõtte olulisematesse osadesse.
Tööotsijad võivad mõnikord olla ebakindlad oma otsuses kandideerida tööpakkumisele. Vaba tööpakkumise üksikasjaliku kirjeldusega veebis avaldamisest ei piisa mõnikord lihtsalt, kuna võib ilmneda mitmeid muid küsimusi. Pakkuge oma tulevastele kolleegidele sujuvat ja viivitamatut abi kasutades reaalajas vestlust ja aidake neil teha õige samm!
Pakume protjee migratsiooni teenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.
Pakkuge aastaringselt 24/7 tuge, luues iseteeninduskeskused, mis on täis asjakohast teavet ja vastuseid KKK-dele.
Muutke kvaliteetsed müügivihjed tasuvateks klientideks ja teenige rohkem kui 500% investeeritud tulust.
Tugevdage elukestvat brändilojaalsust, pakkudes isikupärastatud müügi-, liitumis- ja tugiteenuse kogemusi.
Kuidas saab Teie väike- ja keskmise suurusega ettevõte või start-up samal ajal suurendada tõhusust, vähendada kulusid ja parandada klientide rahulolu? Kasutage LiveAgenti loomulikku mitmekanalilist lähenemisviisi, pakkuge suurepärast klienditeenindust kõikides peamistes sidekanalites ja varustage oma agendid uusimate funktsioonidega.
On palju võimalusi, kuhu idufirmad ja VKEd saavad oma aega ja raha investeerida. Need kulud kogunevad sageli väga kiiresti. Usume siin LiveAgentis, et peaksite saama valida ainult parimad funktsioonid oma ettevõttele ja et Teil peaks alati olema valikuid, mitte piiranguid.
Unustage kolmanda osapoole reaalajas vestluse integreerimine oma LiveAgenti kasutajatoega. Reaalajas vestlus on LiveAgenti loomulik osa, millel on täiustatud automatiseerimine, vestluseelsed vormid, manused, rahuloluküsitlused ja täielik kohandamine.
Hankige meie professionaalne klienditoe lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevasele tasuta prooviperioodile, et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele. Mida Te ootate? Alustage vastamise kiiruse kasvatamist juba täna!
Most Popular
Avastage, kuidas säästa rohkem raha meie hinnakalkulaatori abil, ja valige oma klienditoe meeskonnale õige klienditoe süsteem.
Kas teate mis on ühist Huawei’l, BMW-l, Yamaha’l ja O2-l? Arvasite õigesti… LiveAgent!
Help desk software for small businesses can have a huge impact on brand awareness. Providing an efficient and seamless customer experience is a huge differentiator nowadays. It is often more valued than the competitive pricing or even the quality of the product.
LiveAgent offers two variants for small businesses. The first one is the free account. Although it has certain limitations, it can be a great help for startups or small businesses. But, if you are ready to invest in a more feature-rich help desk, our Ticket subscription would be the best option. It is an affordable and efficient way to provide stellar customer service right away!
In LiveAgent, the difference is mainly in the available features. Our Ticket subscription, which is usually the one that small businesses opt-out for has unlimited ticket history, email addresses, customer portal, forum. However, it has certain limitations in customization and other areas. To see the list of help desk features for each subscription, check out our pricing.
The first step is to determine what your customer service and business needs are. After you've compiled that list, you can start researching companies. The best way is to check testimonials and reviews from reputable companies, such as G2 or Capterra. The following step is to compare the features, usability, and of course pricing. This will help you narrow down the list. And last but certainly not least test the help desk software before you purchase a subscription. Let your customer service agents test the usability and functionalities and choose the one your company prefers. In LiveAgent, our number one priority is to make our customers happy. Thus, we also provide a 14-day free trial for all our subscriptions.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel