Mis on toe sedel?
Toe sedel võimaldab klientidel saata organisatsioonile küsimust või päringut. Toe sedel on päring, mis on saadud sedelisüsteemi kaudu. Igal loodud sedelil on oma unikaalne ID. Toe sedel on avatud kuni see klienditoe poolt lahendatakse. See säilitab kogu vestluse ühes kohas.
Frequently Asked Questions
Mis on toe sedel?
Kuidas toe sedel luuakse?
Toe sedel luuakse kliendi poolt, kes võtab ettevõttega ühendust läbi mistahes selle suhtluskanali.
Kust leiate nimekirja LiveAgent`i toe sedelitest?
LiveAgent`i toe sedelite nimekirja leiate sektsioonist Sedelid.
Expert’s note
Toe sedel on kliendi päring ettevõttele, mis jõuab läbi suhtluskanalite ning on lahendatav klienditoega. See on ilma lahenduseta avatud kuni selle lahendamine.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.