Mis on iseteenindus?
Igaühel on probleemide lahendamiseks oma moodused. Mõned järgivad normi, samas kui teised teevad nii nagu neil on lihtsam. Iseteenindus on, kui proovite oma probleemidele ise lahendust leida, selle asemel, et klienditeenindusega ühendust võtta.
See on sujuv moodus oma probleemidele lahenduse leidmiseks. See ei nõua teilt kõne järel ootamist pikema aja vältel ega e-mailide saatmist ja neile vastuse ootamist.
Frequently Asked Questions
Kuidas iseteenindust defineerida?
Iseteenindus on see, kui proovite oma probleemile ise lahendust leida selle asemel, et klienditeenindusega ühendust võtta. Klient saab seda teha lugedes KKK-d, konsulteerides teadmistebaasiga või kasutades saadaolevaid artikleid ja juhiseid.
Millised on kliendi iseteeninduse eelised?
Klient ei pea ootama klienditeeninduse reaktsiooni ja see säästab aega. Tänu sellele saab klient toote ja brändiga paremini tuttavaks ja võib ise oma rahulolu tõsta. Kui klient kasutab ettevõtte poolt pakutud kvaliteetset sisu, kasvab tema silmis kindlasti ka organisatsiooni väärtus.
Kas LiveAgent pakub iseteenindust?
LiveAgent pakub probleemivaba iseteenindust. Saate luua teadmistebaasi, mis sisaldab kõikvõimalikke probleemide lahendusi, mida kliendid vajavad, tänu millele lahendavad nad oma probleemid efektiivselt ise.
Expert’s note
Iseteenindus võimaldab klientidel ise oma probleemidele lahendust leida, parandades seeläbi ettevõtte klienditeenindust ja rahulolu.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.