Mis on sedeli lõim?
Sedeli lõim on tehnilistelt sama asi, kui sedel. Vahel viitavad kliendid sedeli lõimele, kui sedelile ja vastupidi. Tavaliselt mõtlevad nad sedeli lõime all 1 sedeli peal olevat suhtlust koos kõigi märkmete, ajatemplite ja vastustega kliendi ja agendi vahel.
Frequently Asked Questions
Mis on sedeli lõim?
Sedeli lõim on sama asi, mis sedel ise. Seega märguanne, mis sisestati süsteemi muutub sedeliks. Lõime mõistetakse, kui kogu kommunikatsiooni, mis on ühel sedelil saadaval, sealhulgas märkmed, ajatemplid ning kliendi ja agendi vastused.
Kes pääsevad sedeli lõimele juurde?
Kõik agendid, kes on määratud teatud sedelitele, agendid, kellega neid jagatakse, samuti administraatorid ja omanik, kellel on juurdepääs sedeli lõimedele.
Kus saan LiveAgent`is sedeli lõimesid kontrollida?
LiveAgent`is saab sedeli lõimesid kontrollida agendi paneelil Sedelite sektsioonis.
Expert’s note
Sedeli lõim on kommunikatsioonide jada, sh märkmed, ajatemplid ja vastused kliendi ja agendi vahel ühel sedelil. Kõik agendid ja omanikul on juurdepääs.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.