Mis on turvapoliitika?
Turvapoliitika kehtestab eeskirjad ja metoodika kõikidele inimestele, kes pääsevad ligi ettevõtte IT-infrastruktuurile, olgu see siis veebipõhine või offline. Turvapoliitika eesmärk on organisatsiooni liikmete poolt kasutatavate seadmete ja teabe konfidentsiaalsuse, ühtsuse ja kättesaadavuse säilitamine.
Frequently Asked Questions
Mis on turvapoliitika määratlus?
Turvapoliitika on organisatsiooni dokument, milles määratletakse, kuidas kaitsta organisatsiooni ohtude eest, näiteks arvutiturvalisus ja kuidas tegutseda ohtlike olukordade tekkimisel.
Millist teavet peaks iga turvapoliitika sisaldama?
Turvapoliitika peaks kindlustama ettevõtet igast küljest ja võtma arvesse kõiki selle varasid. See peaks hõlmama kogu tarkvara, riistvaraseadmeid, füüsilisi parameetreid, inimressursse, teavet/andmeid, juurdepääsukontrolli.
Kust leiate LiveAgent'i turvapoliitika?
LiveAgent'i turvareeglid on leitavad lehekülje Security & Privacy Policy alamleheküljel, mis on lehekülje allosas.
Aasta 2022 ja digitaalne tehnoloogia on olulisem kui kunagi varem. Kontaktikeskuse tarkvara avab uksed erinevatele valdkondadele, samal ajal kui kliendivoolavust tuleks vähendada. LiveAgenti kuine uuendus toob pidevat pühendumust. Twitteri integratsiooni tasustamise struktuur on muutunud, samal ajal kui vestlusrobotid võivad täiendada klienditeenindust. Klienditugi kasutab WhatsAppi, mis on oluline kanal otsesuhtluseks klientidega. Klienditeeninduses on populaarne ka kõnekeskuse ja e-posti haldussüsteemi kasutamine. Lisaks on oluline tagasiside saamine ja foorumitarkvara kasutamine.